Ik weet het niet... ik heb er nu 40 uur in zitten maar ik ben er eigenlijk klaar mee... prima verhaal, maar ik heb genoeg van de gameplay eigenlijk, teveel onbalans. Mini-bosses zijn vaak moeilijker dan main bosses en de balans tussen de hoofdpersonages vind ik ook verschrikkelijk, ik zit de hele tijd met dezelfde 3 te vechten omdat ze gewoon zoveel beter zijn dan de rest (Dunban/ Shulk/ Sharla als ik Dunban speel, Reyn/ Shulk/ Sharla als ik Shulk speel want Dunban z'n AI zuigt). Maar goed, ik ben dan ook een echte mierenneuker als over dit soort dingen gaat xDquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
Ik zonet ook! 105 uurtjes totaal gespeeld en m'n party op level 81/82.
Het is echt lang geleden dat ik zoveel emotie bij een game gevoeld heb... wow!
Ëén van de beste, misschien wel de beste, RPG die ik ooit gespeeld heb![]()
Ik snap echt niet waarom ze hem (nog) niet in Amerika uitgeven.
ik vond twilight princess echt geweldigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef Deceit het volgende:
ey heeft iemand Avatar the game? hoe is het spel??
kan niet wachten tot skyward sword.. wil zo graag weer gamen!!! ik denk dat ik Twilight Princess weer uit het stof ga halen
Kijk hier voor de makers: https://www.first4figures.com/quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef DJ_ het volgende:
AMAGAD !!! , die wil ik !1eins!!111!
http://www.nedgame.nl/twi(...)le-statue+merch.html
Het toetje op de Wii wordt dus het lekkerst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
Eerste reviews van Zelda: ONM 98, Edge 10. Mybodyisready etc.
Kirby, Last Storyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Het toetje op de Wii wordt dus het lekkerst.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
Eerste reviews van Zelda: ONM 98, Edge 10. Mybodyisready etc.
Destructoid.quote:Although polished to modern standards, Kirby's Return to Dream Land carries the spirit of the 16-bit era in its heart, bringing one back to a time when games could be bright and happy without feeling the need to serve two scoops of cynicism at the same time. This is the kind of game you could once find in abundance on the SNES and Sega Genesis, now refined to a distilled and ultimately superior form. Videogames simply do not get any more pure than Kirby's Return to Dream Land.
Final Verdict: 10/10
Wacht nog even op een iets kritischer reviewquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Destructoid.
Een 10.
Voor Kirby.
Hype +100000
Dit verwoordt wel precies wat ik wil horenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Wacht nog even op een iets kritischer review
dit is echt de beste die er tussen zit, echt zo mooi hequote:
Lijkt een popconcertquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef nomar83 het volgende:
Wat een vreselijk publiek bij dat Zelda Symphony Concert.
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef speknek het volgende:
Deze review. Ultieme Nintendo game.
http://www.next-gen.biz/reviews/legend-zelda-skyward-sword-review
Ik vrees dat je eraan moet gaan geloven Roy.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.
Maar wat dan precies?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dus niet. Vaak geprobeerd, nooit van genoten.
Opzet. Je wordt altijd compleet in het diepe gegooid, elke game is hetzelfde (schildje - zwaardje - katapult - bommen - power bracelet - etc), en dat trek ik gewoon niet. Verouderde gameplay ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar wat dan precies?
Backtracken, puzzels, gevechten?
Ik post het nog een keerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.
quote:Having broken moulds, Skyward Sword refuses to set others. No two hours are the same. Pirate ship chases become mine-cart rollercoasters become stronghold raids all in the course of one afternoon. Elsewhere, in a beautiful nod to Zelda’s dual-world tradition, one new gimmick causes two worlds to collide in a single space. When later acts see entire regions double back on themselves – either reinvented as terrifying stealth scrambles or disrupted by illtempered deities – you wonder if Nintendo has found the secret to infinite level design. Cézanne inspired the style, but it’s Magic Eye stereograms these levels within levels most resemble.
Resistance is futile.quote:Firstparty experiments have tested Wii’s boundaries, deducing what does and doesn’t work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestral bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of heromaking should see Nintendo’s hardware become the console it was always meant to be. [10]
Mweh, ik vond TP niet zo'n leuke game daardoor. Technisch goed, maar ik kon het complete verloop dromen en ik was dan ook wel klaar met Zelda.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef Kriegel het volgende:
Zoveel series gebruiken per deel een vergelijkbare formule, dat is dus niet zo'n sterk argument.
En dat is de reden waarom ik nou wel weer hyped ben.quote:Komt bij dat deze Zelda blijkbaar het één en ander doet om van die formule af te wijken. Moet wel zeggen, dat had ik niet verwacht.
Dat is wel weer waar, mij bekroop de hele tijd het gevoel een modernere versie van Ocarina of Time te spelen, dan was Wind Waker een stuk frisser. Ander soort overworld, ander sfeertje, dan geeft het niet zo dat je desondanks nog steeds dungeons binnenloopt, puzzels oplost, het key-item vindt en daarmee de eindbaas verslaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Mweh, ik vond TP niet zo'n leuke game daardoor. Technisch goed, maar ik kon het complete verloop dromen en ik was dan ook wel klaar met Zelda.
Ik heb het drie keer geprobeerd ofzo. Raak 'm niet eens fatsoenlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef Kriegel het volgende:
Bongo Bongo? Kom op, die is fakking makkelijk, en je zit al tegen het einde van het spel aan. Zonde om dan te stoppen.
blasphemy !!!! , ophangen aan de hoogste boom !!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opzet. Je wordt altijd compleet in het diepe gegooid, elke game is hetzelfde (schildje - zwaardje - katapult - bommen - power bracelet - etc), en dat trek ik gewoon niet. Verouderde gameplay ook.
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De echte Zelda is wel echt steeds meer een game-chick trouwens
[ afbeelding ]
Geeky, en sexy![]()
In de N64-versie zakte de framerate in bij Bongo zodat je amper kon richten. Is dat een stuk beter in de 3DS-versie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.
hij kan altijd nog Farore's wind gebruiken en een warp point makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.
En een stukje lopen naar een boss, boehoehoe. Checkpoints hebben sommigen van ons echt teveel verwend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |