Lijkt een popconcertquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef nomar83 het volgende:
Wat een vreselijk publiek bij dat Zelda Symphony Concert.
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef speknek het volgende:
Deze review. Ultieme Nintendo game.
http://www.next-gen.biz/reviews/legend-zelda-skyward-sword-review
Ik vrees dat je eraan moet gaan geloven Roy.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.
Maar wat dan precies?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dus niet. Vaak geprobeerd, nooit van genoten.
Opzet. Je wordt altijd compleet in het diepe gegooid, elke game is hetzelfde (schildje - zwaardje - katapult - bommen - power bracelet - etc), en dat trek ik gewoon niet. Verouderde gameplay ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar wat dan precies?
Backtracken, puzzels, gevechten?
Ik post het nog een keerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.
quote:Having broken moulds, Skyward Sword refuses to set others. No two hours are the same. Pirate ship chases become mine-cart rollercoasters become stronghold raids all in the course of one afternoon. Elsewhere, in a beautiful nod to Zelda’s dual-world tradition, one new gimmick causes two worlds to collide in a single space. When later acts see entire regions double back on themselves – either reinvented as terrifying stealth scrambles or disrupted by illtempered deities – you wonder if Nintendo has found the secret to infinite level design. Cézanne inspired the style, but it’s Magic Eye stereograms these levels within levels most resemble.
Resistance is futile.quote:Firstparty experiments have tested Wii’s boundaries, deducing what does and doesn’t work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestral bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of heromaking should see Nintendo’s hardware become the console it was always meant to be. [10]
Mweh, ik vond TP niet zo'n leuke game daardoor. Technisch goed, maar ik kon het complete verloop dromen en ik was dan ook wel klaar met Zelda.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef Kriegel het volgende:
Zoveel series gebruiken per deel een vergelijkbare formule, dat is dus niet zo'n sterk argument.
En dat is de reden waarom ik nou wel weer hyped ben.quote:Komt bij dat deze Zelda blijkbaar het één en ander doet om van die formule af te wijken. Moet wel zeggen, dat had ik niet verwacht.
Dat is wel weer waar, mij bekroop de hele tijd het gevoel een modernere versie van Ocarina of Time te spelen, dan was Wind Waker een stuk frisser. Ander soort overworld, ander sfeertje, dan geeft het niet zo dat je desondanks nog steeds dungeons binnenloopt, puzzels oplost, het key-item vindt en daarmee de eindbaas verslaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Mweh, ik vond TP niet zo'n leuke game daardoor. Technisch goed, maar ik kon het complete verloop dromen en ik was dan ook wel klaar met Zelda.
Ik heb het drie keer geprobeerd ofzo. Raak 'm niet eens fatsoenlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef Kriegel het volgende:
Bongo Bongo? Kom op, die is fakking makkelijk, en je zit al tegen het einde van het spel aan. Zonde om dan te stoppen.
blasphemy !!!! , ophangen aan de hoogste boom !!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opzet. Je wordt altijd compleet in het diepe gegooid, elke game is hetzelfde (schildje - zwaardje - katapult - bommen - power bracelet - etc), en dat trek ik gewoon niet. Verouderde gameplay ook.
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De echte Zelda is wel echt steeds meer een game-chick trouwens
[ afbeelding ]
Geeky, en sexy![]()
In de N64-versie zakte de framerate in bij Bongo zodat je amper kon richten. Is dat een stuk beter in de 3DS-versie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.
hij kan altijd nog Farore's wind gebruiken en een warp point makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.
En een stukje lopen naar een boss, boehoehoe. Checkpoints hebben sommigen van ons echt teveel verwend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |