Maar mijn Wii was maar 119 euro! Een zwarte, met een Motion + controller en Wii Sports en Wii Sports Resort. Die games vind ik niet zo heel bijzonder, maar ik wilde per se een zwarte omdat de gouden Zelda controller daar imo beter bij past dan bij wit..quote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind die dagaanbiedingen altijd een beetje tegenvallen. Op de één of andere manier heb ik de consoles jaren eerder en voor vergelijkbare prijs
Ontzettende vrouwquote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Maar mijn Wii was maar 119 euro! Een zwarte, met een Motion + controller en Wii Sports en Wii Sports Resort. Die games vind ik niet zo heel bijzonder, maar ik wilde per se een zwarte omdat de gouden Zelda controller daar imo beter bij past dan bij wit..
Goede planningquote:
Oh! Nu je het zegt! M'n tv is ook zwart, en m'n PS3 die er naast staat ook, en m'n UPC media box ook..quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Goede planning
Ken iemand die een witte kocht want dat stond beter bij de plantenbak ernaast.
Je had beter vorig jaar een rode Wii kunnen kopen...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh! Nu je het zegt! M'n tv is ook zwart, en m'n PS3 die er naast staat ook, en m'n UPC media box ook..
Nee man, zo'n rode vind ik nou dus echt helemaal niks hèquote:Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Je had beter vorig jaar een rode Wii kunnen kopen...
Die zou tenminste opvallen.
Ach ja, dat begrijp ik heel goed hoor. Mijn dikke vette oude DS doet het nog prima, maar ik wilde gewoon een MOOIE nieuwe (roze DSi)! Maar goed, dat zijn er maar 2 in totaal!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh. Als we toch heel eerlijk zijn kan ik wel bekennen dat ik die lime-groene DS Lite heb gekocht toen die uitkwam. Puur omdat ik die kleur toffer vond dan de zwarte Lite die ik had. In totaal heb ik vier DS-apparaten gekocht. Phat, Lite Zwart, Lite Lime, DSi XL Mario![]()
O M G hoe heb je dat ooit vol kunnen houden???quote:Op donderdag 24 november 2011 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel m'n XL gehouden. De rest verkocht zodra 3DS werd aangekondigd. Ik zat toen een paar maanden zonder DS![]()
Ik heb geeneens een micro! Maar wel een colour! Een paarse doorzichtigequote:Op donderdag 24 november 2011 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik normaal gesproken ook niet, maar deze waren wel erg 'dubbel'. GBA, GBA SP en GB Micro heb ik bijvoorbeeld wel alle drie nog
Ik kon het volhouden dankzij mijn PSP die toen wat liefde en aandacht kreeg
Naja, wel voor de echte gamers. Maar voor families die misschien zelfs nog nooit van de Gamecube hebben gehoord is het ontbreken ervan geen probleem. En laat dat nu juist de doelgroep van deze nieuwe console zijn, hij heet niet voor niets familie editiequote:
Ja en het werkt. Ken iig iemand die nu opeens overtuigd is om een Wii te halen. Maar eigenlijk komt Nintendo toch altijd iets te laat met dit soort speciale versies, waren ze hier drie jaar eerder mee geweest had dat heel wat meer kunnen opleveren lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Naja, wel voor de echte gamers. Maar voor families die misschien zelfs nog nooit van de Gamecube hebben gehoord is het ontbreken ervan geen probleem. En laat dat nu juist de doelgroep van deze nieuwe console zijn, hij heet niet voor niets familie editie
Gamecube games hoor je gewoon te spelen op die paarse kubusquote:
Ik krijg 'm deze week binnen. Sneller dan die voor DSquote:
Beetje veel Kirby tegelijkquote:Op maandag 28 november 2011 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik krijg 'm deze week binnen. Sneller dan die voor DS
Dat is de schuld van Nintendoquote:
Officieel sinds de 25e.quote:Op maandag 28 november 2011 15:35 schreef dnbrainwash het volgende:
Is kirby al uit?
Ik had hem een tijdje terug op firstlook gespeeld en ik zat echtte spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |