Ik heb 'm gereserveerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ie dan ook leverbaar wasquote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer laten Nederlandse retailers nou weten of ze de LE gaan verkopen...
Waar dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb 'm gereserveerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ie dan ook leverbaar was
http://www.nintendo.nl/NO(...)rd-bundel_44447.html
Ik ben 'em eigenlijk alleen nog maar bij Bart Smit tegen gekomen.. En ook alleen maar omdat ik hier had gelezen dat iemand 'em daar had gezien overigensquote:
Heb 'm bij Gamemania gereserveerd. Neem aan dat ie dan ook in hun systeem stond.quote:
Het aantal Wiis is veel groter dan PS3squote:Op donderdag 22 september 2011 07:58 schreef Cid het volgende:
Briljant idee, maar SE en MMORPG's op een platform wat zich daar eigenlijk niet zo goed voor leent :S
Met de release van FFXIV vraag ik me af hoe ze nog durven eigenlijk, en dan ook nog op de Wiiquote:Op donderdag 22 september 2011 10:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Het aantal Wiis is veel groter dan PS3s
Moet nog zien dat dit buiten Japan wordt uitgebracht.
Zo denk ik er ook precies over. Ik vind de grafische stijl van Dragon Quest altijd geweldig, maar ik ga geen MMO spelen. Nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Yachiru het volgende:
Wauw, het ziet er echt heel mooi en ook erg schattig uit! ^_^
Maar voor mij geen MMORPG's meer, heb een hele tijd WoW gespeeld en er gaat me toch iets teveel tijd in zitten..
nee, althas ik heb geen manier kunnen vinden dat het wel kon.quote:Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef dnbrainwash het volgende:
Gisteren even xenoblade gespeeld, kan je ook normale quests tracken of alleen de main/story?
Helemaal met je eens. Ziet er leuk uit, maar MMO, toch maar niet...quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Yachiru het volgende:
Wauw, het ziet er echt heel mooi en ook erg schattig uit! ^_^
Maar voor mij geen MMORPG's meer, heb een hele tijd WoW gespeeld en er gaat me toch iets teveel tijd in zitten..
Hoezo 'tracken'? Ze worden toch gewoon bijgehouden?quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, althas ik heb geen manier kunnen vinden dat het wel kon.
met een quest pijltje, dat de pijl dus naar de sidequests wijst ipv de main quest objective.quote:Op maandag 26 september 2011 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo 'tracken'? Ze worden toch gewoon bijgehouden?
Ah ja, dan is dat alleen de mainquest inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
met een quest pijltje, dat de pijl dus naar de sidequests wijst ipv de main quest objective.
ik nam iig aan dat hij dat bedoelde met het tracken van sidequests.
Kreeg net een e-mailtje van Nedgame waarin ze aankondigen dat de LE ook bij hen te pre-orderen is voor 69 euro.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer laten Nederlandse retailers nou weten of ze de LE gaan verkopen...
Zijn het wel codes voor Nintendo zelf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef DjinN het volgende:
Hey ik kan wel even wat hulp gebruiken![]()
Heb DJ Hero 2 gekocht. Daar zit zowel DJ Hero 1 als 2 bij. Nu wil ik graag mijn producten registreren bij Nintendo. Maar om de een of andere reden pakt de site mijn code nietHeb em al tig x opnieuw ingevuld maar het lukt gewoon niet. Er zit geen kraskaart bij, de codes staan achterop het manualboekje.
Ik begrijp er niets van, er moet iets zijn wat ik over het hoofd zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |