Dit!!!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een totaal oninteressant gezwam van dat modelletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:• Gelieve geen spoilers in de TT te zetten, spoileren in het topic zelf mag natuurlijk wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, tt zal wel weer niet mogen, vanwege spoilers.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
Nieuwe TT: Waar Anne van haar poep is gekomen
?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
Nieuwe TT: Waar Anne van haar poep is gekomen
?
Topicreport maken voor de modsquote:
nieuwe TT:expeditie robinson Nu met de nieuwe Anne!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef zoem het volgende:
Iemand, en in het bijzonder SuperPoekie, een idee voor een leuke TT?
heb jij hem aangevraagd?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Topicreport maken voor de mods[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
"Expeditie Robinson: Met lijntjes en coke-osnoten!"
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
"Expeditie Robinson: Met lijntjes en coke-osnoten!"
primaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef zoem het volgende:
De nieuwe van marcodej is ook wel tof, die doen?
[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingenquote:
ja hallo, ik blijf een vent hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Twee dingen tegelijk aan het doen he.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
ja hallo, ik blijf een vent hoor
freddy ook al zon faalbelg.quote:
Maak je toch gewoon nog een report aan?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef SuperPoekie het volgende:
Oh ik had er ook al een gemaakt, naja
pleonasmequote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
freddy ook al zon faalbelg.
Idd. Wat een mietjes.. Een grot.. poe poe..quote:
Nee hoor, dit is helemaal primaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
ZO, aangepast. Ik ga vast weer op mijn donder krijgen.
Oh, dat bedoel ik niet. Ik ben geen moderatorquote:
wist niet dat je hier ook kan modden? ik kan het niet iigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
Ik zou het wel okay vinden, lekker donker, dus veel slapen (krachten sparen) en geen gezeik aan je kop.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Engel-b het volgende:
Die grot schrikt wel af zeg, sjongejonge
Foei!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
Echt geweldig, ik lette even niet op en dacht "wat, hebben ze een nieuwe regel ingevoerd terwijl ik niet keek?"quote:
quote:
Verkeerde kant opkijken en hardop zijn argumenten vertellen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef zoem het volgende:
Uh de andere kant opkijken en zachtjes praten!![]()
Bij het opschrijven van de naam, omdraaien en naar het team toe gaan staan en de naam noemen en verklaring gevenquote:
Zou knap zijn, maar denk dat hij ze allemaal heeft, kan bijna niet anders...team is te close, die stemmen niet op elkaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef zoem het volgende:
Freddy is wel zo goed als exit, of is dit weer suggestief camerawerk...
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij het opschrijven van de naam, omdraaien en naar het team toe gaan staan en de naam noemen en verklaring geven
Die was van Freddie. Die moest ook maar iemand kiezen..quote:
En dan ook zeggen "Ja sorry, met pijn in het hart, maar...."quote:
Ja hihi ''tis maar 6 dagen'' nou veelplezier danquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, door die opmerking zou het sylvia wel kunnen worden.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef arucard het volgende:
Waarom doet ie niet zoals die Belgische en in de grot pas opgeven, dat vonden ze geen probleem
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor de lulzz zou iedereen nu weer "Freddy" moeten neerpennen
Niks, vasthouden aan principesquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef zoem het volgende:
Dan had Freddy beter wél naar de grot kunnen gaan en dan na een uurtje zeggen: ik stop!
Of eddy.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor de lulzz zou iedereen nu weer "Freddy" moeten neerpennen
Als ze je zo massaal wegstemmen? Nee hoor even terug pakkenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef zoem het volgende:
Dan had Freddy beter wél naar de grot kunnen gaan en dan na een uurtje zeggen: ik stop!
Wel een man van zijn woord inderdaad. Maar wel een naaistreekquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks, vasthouden aan principes
Amai, maar zijn principes gaan voor team, want het team heeft hem net natuurlijk uitgekotstquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef zoem het volgende:
dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
Dit is de eerste keer dat er zoveel mensen stoppen bij ER
Vorig jaar waren de Nederlanders faalhazen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
Kandidaten vrijwillig vertrokken: Albert (seizoen 8), Angela (seizoen 8), Davy (seizoen 8), Delphine (seizoen 8), Edit (seizoen 8), Elke (seizoen 8), Gemma (seizoen 8), Inge (seizoen 8), Iraida (seizoen 8), Joey (seizoen 8), Joop (seizoen 8), Kay (seizoen 8), Kenneth (seizoen 8), Luc (seizoen 8), Lydia (seizoen 8), Melvin (seizoen 8), Ronny (seizoen 8), Rutger (seizoen 8), Sabrina (seizoen 8), Sam (seizoen 8), Taco (seizoen 8), Tessa (seizoen 8), Thierry (seizoen 8), Werner (seizoen 8), Wesley (seizoen 8), Ingeborg (seizoen 8), Nelleke de Graaf (seizoen 8), Kristien Van Lent (seizoen 8) Dennis Weening (seizoen 11), John van Lottum (seizoen 11)quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
Sorry, maar Belgen zijn in alles falers.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef detulp050 het volgende:
De Belgen zijn altijd van die falers in dit soort programma's. Volgend jaar zonder Belgen graag.
En freddy, als je hersens had, was je IN de grot opgestapt...
John en Dennis vergeten?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef detulp050 het volgende:
De Belgen zijn altijd van die falers in dit soort programma's. Volgend jaar zonder Belgen graag.
En freddy, als je hersens had, was je IN de grot opgestapt...
Ja haha, dat was het seizoen met 100 mensen ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Kandidaten vrijwillig vertrokken: Albert (seizoen 8), Angela (seizoen 8), Davy (seizoen 8), Delphine (seizoen 8), Edit (seizoen 8), Elke (seizoen 8), Gemma (seizoen 8), Inge (seizoen 8), Iraida (seizoen 8), Joey (seizoen 8), Joop (seizoen 8), Kay (seizoen 8), Kenneth (seizoen 8), Luc (seizoen 8), Lydia (seizoen 8), Melvin (seizoen 8), Ronny (seizoen 8), Rutger (seizoen 8), Sabrina (seizoen 8), Sam (seizoen 8), Taco (seizoen 8), Tessa (seizoen 8), Thierry (seizoen 8), Werner (seizoen 8), Wesley (seizoen 8), Ingeborg (seizoen 8), Nelleke de Graaf (seizoen 8), Kristien Van Lent (seizoen 8) Dennis Weening (seizoen 11), John van Lottum (seizoen 11)
Zoveel in seizoen 8?? Wow...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Kandidaten vrijwillig vertrokken: ...
Sylvia's grotquote:
Ik wist dat er een seizoen was met veel vrijwillige vertrekken, maar zoveel in S8?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Kandidaten vrijwillig vertrokken:
Precies, dat voorgevoel had ik ook al.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef Kinga het volgende:
LOOOOOOOOOOOL, Sylvia heeft zichzelf gewoon genaaid met die opmerking net.
Als je vijftig mensen hebtquote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist dat er een seizoen was met veel vrijwillige vertrekken, maar zoveel in S8?
Liep er in seizoen 8 een massamoordenaar over het eiland rond oid?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Kandidaten vrijwillig vertrokken: Albert (seizoen 8), Angela (seizoen 8), Davy (seizoen 8), Delphine (seizoen 8), Edit (seizoen 8), Elke (seizoen 8), Gemma (seizoen 8), Inge (seizoen 8), Iraida (seizoen 8), Joey (seizoen 8), Joop (seizoen 8), Kay (seizoen 8), Kenneth (seizoen 8), Luc (seizoen 8), Lydia (seizoen 8), Melvin (seizoen 8), Ronny (seizoen 8), Rutger (seizoen 8), Sabrina (seizoen 8), Sam (seizoen 8), Taco (seizoen 8), Tessa (seizoen 8), Thierry (seizoen 8), Werner (seizoen 8), Wesley (seizoen 8), Ingeborg (seizoen 8), Nelleke de Graaf (seizoen 8), Kristien Van Lent (seizoen 8) Dennis Weening (seizoen 11), John van Lottum (seizoen 11)
Geen twijfel mogelijk.quote:
100 deelnemersquote:Op donderdag 15 september 2011 21:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Liep er in seizoen 8 een massamoordenaar over het eiland rond oid?
Van wat? Een paar pond coke?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Joosterd het volgende:
Holland in da hood #7 - Voor het eerst in een cabrio gezit
[..]
Ze is zwanger
Maakt toch geen donder uit, de kijker weet het toch en de stemmen waren toch al geteld.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef Ongedierte het volgende:
Ik vind gemeen dat die man, neppresentator die denkt Ernst te kunnen vervangen, niet vermeld dat die Sipke-Jan en die andere (Weet niet hoe ze heet) ook gestopt zijn, waardoor Freddy een echte lamlul lijkt.
Daar zullen geen spinnenwebben in hangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef ZaZoe het volgende:
Tanja's natte grot zal nog veel bezoek krijgen
Als hij er nou nog op een bepaalde manier bij genaaid was zou ik zo'n actie nog wel kunnen waarderen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat een droeftoeter die Freddy door al meteen op te geven... zelfs nadat duidelijk was wat de consequenties voor de rest waren... was dan gewoon gegaan en had na een dag opgegeven zoals Katherine
Jammer dat het oude kamp Rood nu al uit elkaar is gevallen
Als ik er net unaniem uit was gestemd had het me ook geen reet gescheeld dat die stumpers er nog iemand uit moesten gooien.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat een droeftoeter die Freddy door al meteen op te geven... zelfs nadat duidelijk was wat de consequenties voor de rest waren...
Onsportief. Je weet hoe het spel gespeeld wordt en als je daar niet mee kunt leven moet je niet meedoen. Bovendien stap je zelf uit het spel terwijl je er niet uit hoeft. Je geeft op omdat je een paar dagen in een grot moet zitten. Blijf dan gewoon lekker thuis, kan je elke avond met een zak chips op de bank zitten.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als ik er net unaniem uit was gestemd had het me ook geen reet gescheeld dat die stumpers er nog iemand uit moesten gooien.
Oh ik vind opgeven ook belachelijk, maar ik zou me niet laten overhalen om toch die grot in te gaan door een team dat je toch niet moet.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Onsportief. Je weet hoe het spel gespeeld wordt en als je daar niet mee kunt leven moet je niet meedoen. Bovendien stap je zelf uit het spel terwijl je er niet uit hoeft. Je geeft op omdat je een paar dagen in een grot moet zitten. Blijf dan gewoon lekker thuis, kan je elke avond met een zak chips op de bank zitten.
Zondagavond op tv of anders straks al terug te zien op de site van RTL.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand aub laten weten wanneer deze aflevering herhaald wordt?
Is nu al te zien op rtl gemist. Heb net de aflevering van vandaag gekeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zondagavond op tv of anders straks al terug te zien op de site van RTL.
Waarom?quote:
Blijft bij zijn standpunt. En tot nu toe heeft niemand die grot 'overleefd'. Tanja zal er ook wel uitgaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom?
Hij heeft in de opdrachten slecht gepresteerd en daarna ook nog zijn teamgenoten genaaid door op te stappen toen hij eruit gestemd werd.
De reden dat hij eruit gestemd werd is gewoon dat hij de hele tijd wel stoer liep te doen met z'n chin ups aan een boom, maar bij de proeven niet thuis gaf. Hij heeft het helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft bij zijn standpunt. En tot nu toe heeft niemand die grot 'overleefd'. Tanja zal er ook wel uitgaan.
Gewoon een heel slecht spelitem. Nu verzinnen ze weer opeens een regel dat er sowieso iemand naar de grot moet, terwijl het programma gewoon keihard faalt.
En als je unaniem wordt weggestuurd zou ik ook effe lekker een dikke middelvinger maken
Onlogisch, Sipke is niet van de vrouwenliefde.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:01 schreef Roces18 het volgende:
Ik kon me wel vermaken in de grot als ik Sipke was met Katerine Avgoustakis. Wat een lekker wijf
Als ik Sipke was werd hij hetero. Dus dat is het wel logisch. En dan vermaak ik me prima met haar grotje in het grotjequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onlogisch, Sipke is niet van de vrouwenliefde.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Darklight het volgende:
Ik heb het idee dat er weer een paar vrijwillig vertrekken dit jaar, of vanwege kinderen, of omdat ze het gewoon niet trekken
ik denk dat de organisatie dat wel afkapt door de samensmelting sneller te laten plaatsvinden en dan gaat het echt om de doorzetters en hebben de afvallers minder middel tot chantage (dan wil je wel zsm zoveel mogelijk mensen het spel uit hebben). Denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:16 schreef franklop het volgende:
Zouden er nu mensen zijn die denken van; ik ga ook gewoon zeggen dat ik niet naar de grot ga. Dan stemt er vast niemand op me, zodat er geen 2 uit het kamp wegvallen.
Als SJ niet op zijn snavel was gegaan en moest nokken hadden er ook bijna altijd twee gezeten (behalve hij dan even in het begin), toch? Of heb ik dat hele concept van die grot nou gewoon nooit goed begrepen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef Roces18 het volgende:
Kijk als ze er nou twee tegelijk naar de grot sturen heb je veel meer kans dat ze daar blijven. Aangezien niemand in zijn eentje daar gaat zitten, wat een nachtmerrie
Precies, de bedoeling was dat er langzaam een nieuw kamp zou ontstaan in de grot... maar doordat SJ geflikkerd is (quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als SJ niet op zijn snavel was gegaan en moest nokken hadden er ook bijna altijd twee gezeten (behalve hij dan even in het begin), toch? Of heb ik dat hele concept van die grot nou gewoon nooit goed begrepen?
Wel zonde inderdaad, en ik vind het ook erg jammer dat een SJ die er wel echt veel zin in had eruit moet liggen, en zo een doos als Katrien er gelijk mee stopt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, de bedoeling was dat er langzaam een nieuw kamp zou ontstaan in de grot... maar doordat SJ geflikkerd is (), de geknakte mentaliteit van Katherine en de losermentaliteit van Freddy komt dat nu niet van de grond
maar van tevoren wisten ze niks over de grot héh, anders deden ze misschien niet meequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wel zonde inderdaad, en ik vind het ook erg jammer dat een SJ die er wel echt veel zin in had eruit moet liggen, en zo een doos als Katrien er gelijk mee stopt.
Tuurlijk, maar tegenwoordig is het vaak zo dat er wel een back-up eiland is, is de afgelopen seizoenen altijd wel iets voor geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar van tevoren wisten ze niks over de grot héh, anders deden ze misschien niet mee
Sowieso kunnen ze dat toch veel makkelijker doen, al die stukken gewoon in een tas stoppen aan een touw langzaam dat ding af laten glijden, scheelt je zelf ontzettend veel gewicht en energie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:20 schreef Doodloper het volgende:
Ik ben benieuwd of die boot nog af komt zo.
Ik was er ook niet in gaan pitten hoor in m'n ééntje voor een week lang ofzo. Is toch bijna niet te doen man, met die vage geluiden en al die kutinsecten om je heen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me echt af of die grot nou wel zo ontzettend erg is om een paar dagen in te moeten vertoeven.
Die heb je ook op het strand, zal meer een mentale strijd zijn. Als je daar gewoon vuur hebt (wat denk ik echt wel te doen is, maar haal dan bijvoorbeeld hout van beneden het strand) is het prima. Je hebt je eten, hoeft daar niet continue te zitten want je kan ook overdags gewoon op het strand zijn en begint het donker te worden ga je naar de grot. Je bent wel goed beschut tegen de wind/regen et cetera.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er ook niet in gaan pitten hoor in m'n ééntje voor een week lang ofzo. Is toch bijna niet te doen man, met die vage geluiden en al die kutinsecten om je heen.
Gewoon erg slecht uitgedacht door de makers van het programma.
Mensen zijn van nature sociale dieren, dus alleen zitten daar kunnen er veel sowieso al niet tegen. Verder denk ik dat je er te makkelijk over denkt. Als jij alleen in die grot zou zitten wens ik je ook veel succes. Allemaal vleermuizen en andere rot insecten... Maar volgens mij is er toch altijd een camera ploeg bij? Dus lijkt me dan weer niet dat ze ook "echt" alleen zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies. Die vleermuizen doen je toch niks, en geluiden... ach ja, nou dat went vast ook wel. Ik denk echt dat je er wel iets van kan maken, denk ook dat Sipke Jan dat wel gedaan zou hebben. Maar zo'n Katherine (?) die zichzelf gewoon in de put zit te praten, zichzelf bang zit te maken voor enge gezichten en veel te veel bezig is met zich alleen voelen (het lijkt me heerlijk om een paar dagen alleen te zijn na op elkaars lip gezeten te hebben), dan verpest je het al voor jezelf.
Precies. 'Pff, ik kan makkelijk een paar dagen minder eten hoor, zeurders', met ondertussen de zak chips op schoot.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk denk ik er ook te makkelijk over, dat is het mooie aan zo'n programma, vanaf je luie stoel jezelf slimmer voelen dan iedereen die meedoet
.
Waren het geen beelden uit de eerste proef?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:22 schreef dudesque het volgende:
ligt het aan mij of was er aan de intro al te zien dat Tanya naar de grot zou gaan?
mmmh!
dat zei ik ook al tegen mijn vriend, die intro verraadt best veel... Patrick ziet er extreem mager uit dus die komt ver denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:22 schreef dudesque het volgende:
ligt het aan mij of was er aan de intro al te zien dat Tanya naar de grot zou gaan?
mmmh!
De deelnemers (belgen & sipke kneusje) zijn gewoon te triest voor het programma.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:20 schreef Karina het volgende:
Ik had het opgenomen en zit nu te kijken: "De Grot" was volgens mij niet zo een goed idee. Ik vraag me af of er überhaupt iemand zijn tijd daar vol gaat maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Daarom heb ik dus ook een hekel aan dit soort intro's.
Eigenlijk zouden ze alleen beelden uit de eerste aflevering moeten gebruiken, want je weet zo al wie er in een bepaalde aflevering sowieso niet uitgaat, omdat die scène uit de intro nog niet is uitgezonden.
Daarom vond ik het ook zo fijn dat het laatste seizoen van Wie is de Mol? een apart opgenomen intro bevatte.
Hahaha!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef HalvinCarris het volgende:
Freddy: "Robinson? Dat ben ik! Ik ben een geboren Robinson. Oh wacht, een GROT zeg je?! Ik stop ermee jongens!!!11EINZ".
Volgens mij moet je echt IN de grot slapen. Maar dat hutje kun je natuurlijk ook IN die grot bouwen danquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:18 schreef Breekfast het volgende:
Maar gaan de makers werkelijk verplichten dat je in de grot zelf gaat slapen?
Niemand heeft gezegd dat je niet een hutje mag bouwen vlak naast de grot om in te slapen
Ze moeten terugzwemmen... Freddy is voor het laatst gesignaleerd bij Madagascarquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:31 schreef dudesque het volgende:
Is het nou ook zo dat wanneer men stopt ze de terugreis zelf moeten betalen?
Haha dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:31 schreef dudesque het volgende:
Is het nou ook zo dat wanneer men stopt ze de terugreis zelf moeten betalen?
Ik weet nog wel van het eerste seizoen dat de mensen echt niks kregen. Alleen productie zagen wanneer het echt nodig was. Zij hadden niks te eten maar productie wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me niet.
Ik vraag me wel echt af hoeveel er nou 'tv' is aan de serie. Word je echt helemaal alleen (met je team dan) op een eiland gedropt waar (doorgaans) weinig tot niets te eten is, en moet je je zelf dan maar zien te redden?
Of is er tussen 14:00 en 16:00 ofzo ff een camera's-uit-momentje waarin degenen die echt honger hebben even wat kunnen eten, iedereen zich even kan scheren (wat ze echt wel doen) en waarin de kandidaten even een biertje kunnen doen met Zoey en die Belgische meid?
Er zullen ook vast wel iets van portofoons op de eilanden zijn, en een brandblusser en ehbo-koffer oid voor als er echt wat is. (Want pas kwam er ook ineens iemand -weet even niet meer wie- in beeld die een pleister om z'n vinger had.)
Ja inderdaad. Echt heel onsportief dat hij niet naar die grot wilde gaan, en dat daardoor Tanja er nu uit ligt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:29 schreef RijstNatie het volgende:
Die freddy is echt een mongool 1e klas.
vcanaf dag 1 al push ups gaan doen enzo, lekker je kracht verspillen en dan niks presteren en nog een quitter zijn ook
Vorig jaar zaten er anders ook van die huilebalken tussen. Die Dennis & die tennisser . Omdat er eentje stopt, stopt de andere ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:39 schreef sverbern het volgende:
Jezus wat een zwakkelingen dit jaar. En die Freddy, onder het mom van principes. Jezus. En dan dat huilerige van Katerine. Echt: waarom doe je mee aan ER als je bang bent van een grot
linkje toevallig?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:01 schreef Kinga het volgende:
In Amerika zijn ze ook weer met een nieuw seizoen begonnen en ben nu net de eerste epi aan het kijken. Damn, wat een cliche personen ook, de nerd, de pretty girl, de cowboy, secretaresse typetje die ook werkelijk in een broekpak het eiland op komt wandelen
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:56 schreef dudesque het volgende:
Misschien komt het wel gewoon door het kamp waar ze vandaan kwamen. Daar was het echt tafetje strekje. Het andere kamp heeft alles zelf moeten bouwen. En je ziet in de intro ook dat Tanya langer blijft (ivm vuur en vuil op haar kleding).
Gewoon verwend!
Expeditie Robinson is afgeleid van Survivor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:07 schreef Roces18 het volgende:
Hmm ja, dan vind ik onze versie toch wel leuker. Hun versie hebben onbekenden mensen en het ziet er allemaal een beetje afgezaagd uit.
Die kunnen dan ook een miljoen dollar winnen.. Dan gaan sommigen mensen ook over lijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Expeditie Robinson is afgeleid van Survivor.
En die twee zijn bijna niet te vergelijken hoor. Survivor is veel ruiger
Ja, sommigen zijn echt heel erg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:36 schreef June. het volgende:
[..]
Die kunnen dan ook een miljoen dollar winnen.. Dan gaan sommigen mensen ook over lijken
Precies wat ik ook denk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
Wat een stelletjes zielige figuren zeg
Katherine ziet het hout van die boot en meteen piepen dat dat nooit gaat lukken. Nondedju kind, je zit alleen in een grot, je hebt toch niets beters te doen? Ik zou het juist helemaal geweldig vinden dat ik daar iets te doen heb!
Sowieso snap ik niet dat mensen zo snel opgeven. Je zit daar niet al die tijd alleen, er komen vanzelf mensen bij als jullie niet steeds als een stelletje zielige huilies stoppenJuist dit lijkt me een groot Robinson-onderdeel, alleen kunnen overleven. Als je dat bij voorbaad al opgeeft, waarom doe je dan uberhaupt mee? Bovendien heb je kans op terugkomst na de samensmelting, daar ga je toch voor?
Zal wel aan mij liggen wellicht maar dit valt me echt zwaar tegen allemaal.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
Wat een stelletjes zielige figuren zeg
Nee helaas heb ik dat ook.quote:Zal wel aan mij liggen wellicht maar dit valt me echt zwaar tegen allemaal.
Heb afgelopen week Survivor S1 gekeken en dat is een stuk leuker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Survivor is echt veel toffer, de moves die ze daar hebben, immunity idols, etc. Creatiever (zoals mensen die een idol hadden nagemaakt en daarme de boel compleet op zijn kop zetten).
Pakt hilarisch uit
Over sommige dingen is ook véél beter nagedacht. Tot voor kort was het nog zo dat je voor het stemmen moest aangeven of je een immuniteitsdinges wilde spelen bij ER. Bij Survivor is het altijd zo geweest dat je die NA het stemmen kon spelen. Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom dat veel beter en spannender is en wat voor gevolgen het heeft voor het spel
Verder zijn er veel meer bontere figuren, ook al zijn ze vaak erg stereotype natuurlijk.
Tot slot, men gaat over lijken:
(filmpjes zijn de moeite waard te kijken overigens)
Maar blijf ER ook leuk vinden hoor
quote:Op zondag 18 september 2011 01:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb afgelopen week Survivor S1 gekeken en dat is een stuk leuker.
Tja, vind je het gek. Ze kunnen een miljoen dollar winnen en het zijn allemaal onbekenden. Dan ga je ook over lijken, dat zie ik in NL nog niet zo snel gebeuren nu..quote:Op zondag 18 september 2011 01:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb afgelopen week Survivor S1 gekeken en dat is een stuk leuker.
Ja, die waren eerst me favoriet maar na dat had ik echt zo iets van: mietjes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er anders ook van die huilebalken tussen. Die Dennis & die tennisser . Omdat er eentje stopt, stopt de andere ook
whahah hilarisch!! maar wat had die fake idol voor zin , anders dan dat het gewoon geweldig tv oplevert?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Survivor is echt veel toffer, de moves die ze daar hebben, immunity idols, etc. Creatiever (zoals mensen die een idol hadden nagemaakt en daarme de boel compleet op zijn kop zetten).
Pakt hilarisch uit
Over sommige dingen is ook véél beter nagedacht. Tot voor kort was het nog zo dat je voor het stemmen moest aangeven of je een immuniteitsdinges wilde spelen bij ER. Bij Survivor is het altijd zo geweest dat je die NA het stemmen kon spelen. Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom dat veel beter en spannender is en wat voor gevolgen het heeft voor het spel
Verder zijn er veel meer bontere figuren, ook al zijn ze vaak erg stereotype natuurlijk.
Tot slot, men gaat over lijken:
(filmpjes zijn de moeite waard te kijken overigens)
Maar blijf ER ook leuk vinden hoor
Ja, en het draait veel meer om 'alliances', het is echt een tactisch spel. Geen huilie-huilie van "ja maar ze hadden een complot,quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Expeditie Robinson is afgeleid van Survivor.
En die twee zijn bijna niet te vergelijken hoor. Survivor is veel ruiger
Die oude vent die die fake idol zelf gemaakt had was superslim, door het aan iedereen te laten zien dacht iedereen dat hij een echte had, waardoor hij een strategisch voordeel had: het had weinig zin om op hem te stemmen. Uiteindelijk kwam het later in het spel beter uit om die Randy er bij te naaien. Hilarity ensues. Zou ff moeten opzoeken welk seizoen het was, ze zijn nu alweer begonnen met het 23equote:Op zondag 18 september 2011 11:24 schreef anti-fok het volgende:
[..]
whahah hilarisch!! maar wat had die fake idol voor zin , anders dan dat het gewoon geweldig tv oplevert?
Welke seizoenen zijn dit??
Waar gaat dit in godsnaam over? Zit je wel in het juiste topic? Dit gaat over Expeditie Robinson...quote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Die oude vent die die fake idol zelf gemaakt had was superslim, door het aan iedereen te laten zien dacht iedereen dat hij een echte had, waardoor hij een strategisch voordeel had: het had weinig zin om op hem te stemmen. Uiteindelijk kwam het later in het spel beter uit om die Randy er bij te naaien. Hilarity ensues. Zou ff moeten opzoeken welk seizoen het was, ze zijn nu alweer begonnen met het 23e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |