De zin begon met: respect voor deze rappers....ik zeg daarop:"Haters dink they know me, but they dont"quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Alle 6 de delen gaan over rappers, dus dat je nu ineens halverwege een post stopt is raar
hoogte(diepte)punt van het programmaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:18 schreef donald_dick het volgende:
die limburger met de kraaltjes is wel schattig
Haha, das inderdaad niet de ghetto. Maar op TV is toch alles nep.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef matthijst het volgende:
Goddomme wat mooi... Nu aan het kijken via uitzending gemist.
Heheh, gastjes flink bang gemaakt... "In de ghetto" ...
Pffff, adres = 1727 S Ardmore Ave. Los Angeles
Geen Watts, geen Compton.... Winkelcentrum, kerkhof, ziekenhuis en een kerk eromheen. Poepoe
Ik zie Mathijs als vragen of ze een stukje willen rappenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Ze komen morgen toch ook bij DWDD dacht ik?
De ghetto overleven die gasten niet denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:59 schreef JK het volgende:
[..]
Haha, das inderdaad niet de ghetto. Maar op TV is toch alles nep.
Juist door dit soort reacties zet ik vaak nog tvp's in topics. Op die manier weet ik snel wie er de kneus is die ik moet negerenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat dacht je van de 'volgen'-knop? Kost je nog minder moeite ook.
Tot donderdag
ze hadden naar baton rouge moeten gaan, hadden we kunnen lachenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef matthijst het volgende:
Goddomme wat mooi... Nu aan het kijken via uitzending gemist.
Heheh, gastjes flink bang gemaakt... "In de ghetto" ...
Pffff, adres = 1727 S Ardmore Ave. Los Angeles
Geen Watts, geen Compton.... Winkelcentrum, kerkhof, ziekenhuis en een kerk eromheen. Poepoe
kneus: Uitspraak: knøs de -woord (mannelijk) kneuzen Zelfst. Naamw. iemand die niets goed kan.quote:Op woensdag 14 september 2011 02:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Juist door dit soort reacties zet ik vaak nog tvp's in topics. Op die manier weet ik snel wie er de kneus is die ik moet negeren![]()
hoelaat begint het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |