Dit!!!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een totaal oninteressant gezwam van dat modelletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:• Gelieve geen spoilers in de TT te zetten, spoileren in het topic zelf mag natuurlijk wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, tt zal wel weer niet mogen, vanwege spoilers.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
Nieuwe TT: Waar Anne van haar poep is gekomen
?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef roos85 het volgende:
Nieuwe TT: Waar Anne van haar poep is gekomen
?
Topicreport maken voor de modsquote:
nieuwe TT:expeditie robinson Nu met de nieuwe Anne!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef zoem het volgende:
Iemand, en in het bijzonder SuperPoekie, een idee voor een leuke TT?
heb jij hem aangevraagd?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Topicreport maken voor de mods[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
"Expeditie Robinson: Met lijntjes en coke-osnoten!"
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
"Expeditie Robinson: Met lijntjes en coke-osnoten!"
primaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef zoem het volgende:
De nieuwe van marcodej is ook wel tof, die doen?
[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingenquote:
ja hallo, ik blijf een vent hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Twee dingen tegelijk aan het doen he.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
ja hallo, ik blijf een vent hoor
freddy ook al zon faalbelg.quote:
Maak je toch gewoon nog een report aan?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef SuperPoekie het volgende:
Oh ik had er ook al een gemaakt, naja
pleonasmequote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
freddy ook al zon faalbelg.
Idd. Wat een mietjes.. Een grot.. poe poe..quote:
Nee hoor, dit is helemaal primaquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
ZO, aangepast. Ik ga vast weer op mijn donder krijgen.
Oh, dat bedoel ik niet. Ik ben geen moderatorquote:
wist niet dat je hier ook kan modden? ik kan het niet iigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
Ik zou het wel okay vinden, lekker donker, dus veel slapen (krachten sparen) en geen gezeik aan je kop.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Engel-b het volgende:
Die grot schrikt wel af zeg, sjongejonge
Foei!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
Echt geweldig, ik lette even niet op en dacht "wat, hebben ze een nieuwe regel ingevoerd terwijl ik niet keek?"quote:
quote:
Verkeerde kant opkijken en hardop zijn argumenten vertellen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef zoem het volgende:
Uh de andere kant opkijken en zachtjes praten!![]()
Bij het opschrijven van de naam, omdraaien en naar het team toe gaan staan en de naam noemen en verklaring gevenquote:
Zou knap zijn, maar denk dat hij ze allemaal heeft, kan bijna niet anders...team is te close, die stemmen niet op elkaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef zoem het volgende:
Freddy is wel zo goed als exit, of is dit weer suggestief camerawerk...
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij het opschrijven van de naam, omdraaien en naar het team toe gaan staan en de naam noemen en verklaring geven
Die was van Freddie. Die moest ook maar iemand kiezen..quote:
En dan ook zeggen "Ja sorry, met pijn in het hart, maar...."quote:
Ja hihi ''tis maar 6 dagen'' nou veelplezier danquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, door die opmerking zou het sylvia wel kunnen worden.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef arucard het volgende:
Waarom doet ie niet zoals die Belgische en in de grot pas opgeven, dat vonden ze geen probleem
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor de lulzz zou iedereen nu weer "Freddy" moeten neerpennen
Niks, vasthouden aan principesquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef zoem het volgende:
Dan had Freddy beter wél naar de grot kunnen gaan en dan na een uurtje zeggen: ik stop!
Of eddy.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Voor de lulzz zou iedereen nu weer "Freddy" moeten neerpennen
Als ze je zo massaal wegstemmen? Nee hoor even terug pakkenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef zoem het volgende:
Dan had Freddy beter wél naar de grot kunnen gaan en dan na een uurtje zeggen: ik stop!
Wel een man van zijn woord inderdaad. Maar wel een naaistreekquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks, vasthouden aan principes
Amai, maar zijn principes gaan voor team, want het team heeft hem net natuurlijk uitgekotstquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef zoem het volgende:
dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
Dit is de eerste keer dat er zoveel mensen stoppen bij ER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |