abonnement Unibet Coolblue
pi_101983707

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.


De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
1. Timmmmm Profiel | History | FotoboekTweeling
2. Peter Profiel | History | FotoboekBodyguard
3) Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4) Lutte Profiel | History | Fotoboek
5) gewoonfaye Profiel | History | Fotoboek
6) AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7) Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
8) honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
9) liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
10) TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11) Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
12) IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
13) Theatermama Profiel | History | Fotoboek BOM
14) AchJa Profiel I History I FotoboekDorpsoudste
15. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek DORP
16. tdrone Profiel | History | FotoboekDorp
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. MaJo Profiel | History | Fotoboek
19. CaLeX Profiel | History | Fotoboek TWEELING
20. De_boswachter Profiel | History | Fotoboek
21. Etcetera Profiel | History | Fotoboek MAFFIA
22. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
23. Lindytje Profiel | History | Fotobooek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotobooek Dorp
25. Antebella Profiel | History | Fotobooek
26. blessed19 Profiel | History | Fotobooek
27. EllaN Profiel | History | Fotoboek DORP
28. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
29. tripack Profiel | History | Fotoboek
30. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek

Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
PM Lynda en Bart link

Spelleiders deze ronde: Bartjebart en Lynda

Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezingen
Nacht 1
Mededeling
Dag 2
Nacht 2

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 15-09-2011 22:09:29 ]
pi_101983724
##vote MP

Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7 TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (1) AchJa
MP (9) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, PatriQue89

Kom op! Zo moeilijk is een lijstje overnemen niet ;(
pi_101983731
Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7 TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (1) AchJa
MP (9) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, PatriQue89
pi_101983740
HT ^O^
  donderdag 15 september 2011 @ 18:11:27 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101983749
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
##vote MP

Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7 TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (1) AchJa
MP (8) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, PatriQue89
Domme, luie rat, lees anders gewoon het topic terug, waar ik het al 3 keer gezegd heb
Laffe huichelaar
pi_101983755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Domme, luie rat, lees anders gewoon het topic terug, waar ik het al 3 keer gezegd heb
Dat dus _O-
pi_101983771
Wat is nu het juiste lijstje?

#vote MP
dag
pi_101983794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Peter het volgende:
Wat is nu het juiste lijstje?

#vote MP
Joh kijk eens een paar post hierboven!

Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7 TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (1) AchJa
MP (10) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, PatriQue89, Peter
pi_101983825
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Domme, luie rat, lees anders gewoon het topic terug, waar ik het al 3 keer gezegd heb
Denk je ook dat je gewoon normaal iets kan zeggen?
  donderdag 15 september 2011 @ 18:14:45 #10
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101983852
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Denk je ook dat je gewoon normaal iets kan zeggen?
ja maar dingen worden irritant als 4 mensen achter elkaar dezelfde fout maken ;)
Wat doe ik hier?
  donderdag 15 september 2011 @ 18:15:41 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101983888
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Denk je ook dat je gewoon normaal iets kan zeggen?
Dat ligt binnen mijn capaciteiten ja.
Laffe huichelaar
pi_101983897
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:

[..]

ja maar dingen worden irritant als 4 mensen achter elkaar dezelfde fout maken ;)
Ja, dus? Dan kan er ook gewoon op een normale manier iets gezegd worden..
pi_101983909
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat ligt binnen mijn capaciteiten ja.
Ok.. fijn.. doe daar dan wat mee, of zeg anders niks tegen mij.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:17:17 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101983929
Aks jij gewoon even leest voordat je post, hoef ik je infantiele fouten niet aan te kaarten.
Laffe huichelaar
pi_101983933
Nou weer klaar kindjes? :*
  donderdag 15 september 2011 @ 18:18:13 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101983958
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef lynda het volgende:
Nou weer klaar kindjes? :*
Oke oke, ik ga al poepen
Laffe huichelaar
pi_101983971
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef timmmmm het volgende:
Aks jij gewoon even leest voordat je post, hoef ik je infantiele fouten niet aan te kaarten.
:') Dus jij bent almachtig en moeten jou maar braaf volgen? Ik dacht het niet..
  donderdag 15 september 2011 @ 18:19:22 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101983994
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

:') Dus jij bent almachtig en moeten jou maar braaf volgen? Ik dacht het niet..
Ik kan tellen en jij blijkbaar niet, dus dat zou voor jezelf inderdaad wel een goed advies zijn, om mij daarin te volgen.
Laffe huichelaar
pi_101984063
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

:') Dus jij bent almachtig en moeten jou maar braaf volgen? Ik dacht het niet..
Dat zijn we nu klaar kindjes geld ook voor jou }:|
pi_101984065
Als blikken konden doden.. online..
dag
pi_101984081
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef lynda het volgende:

[..]

Dat zijn we nu klaar kindjes geld ook voor jou }:|
Dit gaat gewoon nergens over..
pi_101984094
Inderdaad, stoppen dus en verder met spelletje ^O^
pi_101984361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:23 schreef lynda het volgende:
Inderdaad, stoppen dus en verder met spelletje ^O^
Ja, het is inderdaad een spelletje, en ik ben er wel klaar mee...Sommige mensen verliezen dit uit het oog, wat voor mij het spel verpest..
Ik ben Dorp, en nu dood, succes verder ^O^

pi_101984365
Er moeten nog 8 mensen stemmen :o
  donderdag 15 september 2011 @ 18:32:04 #25
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_101984366
Help, mijn internet ligt plat en moet nog stemmen :-(
pi_101984376
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad een spelletje, en ik ben er wel klaar mee...Sommige mensen verliezen dit uit het oog, wat voor mij het spel verpest..
Ik ben Dorp, en nu dood, succes verder ^O^

Dit is wel heel erg laag bij de grond van jou :{
  donderdag 15 september 2011 @ 18:33:10 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101984402
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad een spelletje, en ik ben er wel klaar mee...Sommige mensen verliezen dit uit het oog, wat voor mij het spel verpest..
Ik ben Dorp, en nu dood, succes verder ^O^

[ afbeelding ]
:W
Laffe huichelaar
  donderdag 15 september 2011 @ 18:37:55 #28
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_101984529
##vote mp

sorry kan het lijstje niet kopieren mobiel
pi_101984567
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef Antebella het volgende:
##vote mp
Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7 TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (1) AchJa
MP (10) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella

Stem van Patrique ook maar even weggehaald, of moet hij blijven staan?
  donderdag 15 september 2011 @ 18:39:33 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101984584
@Peter:

Kom op zeg, als je het spel niet snapt oke, kan gebeuren, maar 4 users achter elkaar die gewoon de basisregels niet kennen. Ik kan me daar aan ergeren. Speel mee, of doe het niet, maar als je het wel doet, doe dan ook een beetje je best. Dat verpest het topic pas, en daar word ik chagrijnig van. En dan ook je rol nog posten, wat een kleuter ben je dan
Laffe huichelaar
pi_101984642
Ik ben me ervan bewust dat ik geen SL ben, maar jongens, hopelijk weten jullie deze regel nog:
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
Dus alsjeblieft, ga je er ook aan houden.

;( Ik weet niet op wie ik moet stemmen en was de hele dag druk met stage!
pi_101984847
Nou allemaal ff stemmen kunnen wij iets eerder de stemming sluiten..
  donderdag 15 september 2011 @ 18:48:13 #33
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101984862
##Vote MP

Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7 TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (1) AchJa
MP (11) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje
Don't come closer, I might hurt you
pi_101984974
Bijna allemaal *O*
pi_101985129
Ik weet het echt niet. Dan volg ik IJs en Lin maar, want die zijn lief.

##Vote MP

Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7 TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (1) AchJa
MP (11) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi
pi_101985152
Alvast voor de dagpost:

PatriQue89(dorpsbewoner) fietste over de brug richting het andere dorp en kwam daar Lynda en Bartjebart tegen.
Bartjebart pakte zijn machinegeweer en schoot inPatriQue89 zijn benen waarna Lynda een jerrycan benzine over PatriQue89 gooiden. De spelleiders draaiden zich om en Bartjebart gooide nonchalant zijn sigaret richting PatriQue89.
Dag Patrique.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:55:51 #37
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101985188
##Vote Liesje1979

Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (2) AchJa, Roger_Epiales
MP (11) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi

Vooral op gevoel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:56:04 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101985198
Het blijft jammer dat Roger niet doodgaat.
Laffe huichelaar
pi_101985221
De dorpsoudste heeft ook nog niet gestemd :o
pi_101985262
-Edit-
pi_101985329
Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (2) AchJa, Roger_Epiales
MP (12) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi

Zucht.
Mensen TELLEN!
Liesje telt ook DUBBEL
pi_101985343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Het blijft jammer dat Roger niet doodgaat.
Maakt niet uit.. MP is ook maffia :Y Morgen pakken we Roger!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 15 september 2011 @ 18:59:43 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101985349
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
##Vote Liesje1979

Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (2) AchJa, Roger_Epiales
MP (11) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi

Vooral op gevoel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') :'( :')
Laffe huichelaar
pi_101985368


Het was een zware dag in het dorp hier ver vandaan wat hier dus eigenlijk niet zo heel ver vandaan ligt omdat we er zelf wonen met z’n allen. Maar anders klopt het sprookje niet.
Vandaag werd het tijd om de eerste dorpsbewoner te lynchen. Liesje1979 liet al vroeg in de ochtend haar ambtenaren voor haar werken om het dorpsplein klaar te maken voor de grote groepen inwoners die de lynch zouden komen bijwonen. Ze had daarnaast besloten dat er een speciale plek zou komen om de reeds overleden dorpsbewoners te eren. Er werd een grote wand geplaatst waar de foto’s op grote affiches opgehangen zouden worden. Het programma voor de avond werd bepaald en op het, pasgeleverde, briefpapier gedrukt.
Te midden van het dorpsplein werd een houten podium gebouwd. Daaronder werden diverse droge balen hooi geplaatst. Er werd een lang, goudkleurig, lont aan bevestigt welke leidt naar de spreekgestoelte waarachter Liesje1979 plaats zou nemen om haar toespraak te houden.

Om 19:00 was het dan eindelijk zover. Het dorp liep uit, Liesje1979 stond compleet met ambtsketting klaar om haar dorp toe te spreken. “Maarten-Pieter, dorp, wil jij een stap naar voren doen?”. Maarten-Pieter deed wat hem gevraagd werd, maar voordat hij begreep wat er gebeurde werd hij door twee van zijn buren naar het podium gesleept. Hij werd vastgebonden aan de houten paal en zijn buren renden van het podium. “Inwoners van FOK!town” sprak Liesje1979, “het wordt tijd dat we deze verrader een lesje gaan leren! Ik zal dit, overigens bijna te mooie, gouden lont aansteken. Het zal een minuut duren voordat deze het podium bereikt. Ik wil graag een minuut stilte vragen om de doden van afgelopen nacht te herdenken. Daarna zal Maarten-Pieter verbranden en zullen wij bevrijd zijn van deze huichelaar. Daarna verzoek ik u naar huis te gaan en verder te zoeken naar de hints welke de maffia voor ons zal achterlaten. Moge u allemaal veilig de nacht overleven!”.
Voordat Liesje1979 het lont kon aansteken klonk een luid gejuich uit het publiek. Liesje ontstak het lont, het dorp hield een minuut stilte en om 19:03 begon het vuur te ontvlammen. Maarten-Pieter stierf terwijl de vlammen warm langs zijn lichaam likten.

disclaimer: Hij kan zij zijn. Zij kan ook hij zijn. Maar als hij zij is, kan zij ook hij zijn. Tenzij hij hij is, dan is hij niet zij. In ieder geval staat in bovenstaande tekst geen hints of iets dergelijks.

De nachtrollen hebben wederom tot 21:30 de tijd om hun activiteiten naar beide SL's te PM'en.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 15 september 2011 @ 19:00:19 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101985378
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:

[..]

Maakt niet uit.. MP is ook maffia :Y Morgen pakken we Roger!
Ik wil Roger sowieso pakken, of MP nou maffia is of niet
Laffe huichelaar
pi_101985385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef lynda het volgende:
Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (2) AchJa, Roger_Epiales
MP (12) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi

Zucht.
Mensen TELLEN!
Liesje telt ook DUBBEL
Ik had het net ook verbeterd, en toen dacht ik weer dat ik verkeerd geteld had, en nu blijkt dat ik het tóch goed verbeterd had :') Ik kan blijkbaar niet tellen dus :P
  donderdag 15 september 2011 @ 19:01:03 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101985407
RIP MP. Dat krijg je ervan als je niet naar mij luistert, dan lynch je dorp
Laffe huichelaar
  donderdag 15 september 2011 @ 19:02:24 #48
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101985463
RIP MP ;(
ik wist het zo zeker ;( grrmbl
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_101985465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik wil Roger sowieso pakken, of MP nou maffia is of niet
MP geen maffia dus.. ;( Des te meer reden om morgen braaf naar jou te luisteren en op Roger te stemmen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101985469
:o
;(
pi_101985475
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef lynda het volgende:
Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (2) AchJa, Roger_Epiales
MP (12) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi

Zucht.
Mensen TELLEN!
Liesje telt ook DUBBEL
Sorry! ;( Was vergeten het getalletje aan te passen, had alleen mijn naam er maar achter gegooid.

En sorry MP! Maffia lynchen is schijnbaar echt niet mijn talent. ;(
pi_101985581
Is het trouwens niet eerlijk voor de rest van het dorp dat de maffia vandaag één kill minder krijgt omdat Patrique zelfmoord heeft gepleegd?
pi_101985613
Helaas, daarvoor moet je bij Patrique zijn
pi_101985638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef lynda het volgende:
Helaas, daarvoor moet je bij Patrique zijn
Dan ben ik nu boos op Patrique :(
  donderdag 15 september 2011 @ 19:11:32 #55
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101985871
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:

[..]

MP geen maffia dus.. ;( Des te meer reden om morgen braaf naar jou te luisteren en op Roger te stemmen.
Nieuwe doordenk hint van de dag: MP was dorp, dus R-E moet wel maffia zijn? :')

Kom op zeg, ik ga er toch maar eens op reageren: Timmmmm is al vanaf het begin bezig met zijn hetze tegen de "newbs", heeft ook zeker niet onder stoelen of banken geschoven wat zijn mening was over het feit dat er op mij werd gestemd als BM en nu zou hij ineens de waarheid in pacht hebben omdat jullie op een dorpeling hebben gestemd?

Sorry hoor, maar dat kan ik moeilijk serieus nemen, maar goed, dit is dus hoe we het dit keer spelen, dan schik ik mij daar in.

Ik kan rustig (en eerlijk) zeggen dat die hint niet op mij sloeg en dat ik niets met welk van de moorden dan ook te maken heb gehad, maar daar zullen jullie zelf achter moeten komen.

Zo, kindje is klaar, Lynda, en zal verder weer rustig spelen :*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101986100
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nieuwe doordenk hint van de dag: MP was dorp, dus R-E moet wel maffia zijn? :')

Kom op zeg, ik ga er toch maar eens op reageren: Timmmmm is al vanaf het begin bezig met zijn hetze tegen de "newbs", heeft ook zeker niet onder stoelen of banken geschoven wat zijn mening was over het feit dat er op mij werd gestemd als BM en nu zou hij ineens de waarheid in pacht hebben omdat jullie op een dorpeling hebben gestemd?

Sorry hoor, maar dat kan ik moeilijk serieus nemen, maar goed, dit is dus hoe we het dit keer spelen, dan schik ik mij daar in.

Ik kan rustig (en eerlijk) zeggen dat die hint niet op mij sloeg en dat ik niets met welk van de moorden dan ook te maken heb gehad, maar daar zullen jullie zelf achter moeten komen.

Zo, kindje is klaar, Lynda, en zal verder weer rustig spelen :*
Rustig maar :* Ik had vandaag al op je gestemd, op basis van hints die maakten dat ik je verdenk, dat richting timmmm was maar een grapje, juist omdat ie zo eeuhm fanatiek is :')

Of je je wel of niet beschikbaar gesteld hebt als BM en wat timmmm daar zoal van vindt doet me niks, er zijn hints tegen je, ik vind die sterk, ik verdenk je. Misschien klopt dit vermoeden, misschien niet. Das het spel :P

En verder is het je goed recht je te verdedigen hoor.. We zullen het vanavond allemaal wel weer zien :7
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 15 september 2011 @ 19:19:28 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101986215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nieuwe doordenk hint van de dag: MP was dorp, dus R-E moet wel maffia zijn? :')

Kom op zeg, ik ga er toch maar eens op reageren: Timmmmm is al vanaf het begin bezig met zijn hetze tegen de "newbs", heeft ook zeker niet onder stoelen of banken geschoven wat zijn mening was over het feit dat er op mij werd gestemd als BM en nu zou hij ineens de waarheid in pacht hebben omdat jullie op een dorpeling hebben gestemd?

Sorry hoor, maar dat kan ik moeilijk serieus nemen, maar goed, dit is dus hoe we het dit keer spelen, dan schik ik mij daar in.

Ik kan rustig (en eerlijk) zeggen dat die hint niet op mij sloeg en dat ik niets met welk van de moorden dan ook te maken heb gehad, maar daar zullen jullie zelf achter moeten komen.

Zo, kindje is klaar, Lynda, en zal verder weer rustig spelen :*
Toen men verkoos niet naar me te luisteren, beweerde ik al dat ik de wijsheid in pacht had. Toen bleek dat degene die men wel verkoos geen maffia was. Misschien heb ik dan toch gelijk...

Ik heb een hint die voor mij poepieduidelijk is, dat gecombineerd met het feit dat etcetera maffia op jou stemde voor BM, en ik je erg verdacht vind, deze ronde, is voor mij genoeg om te zeggen dat ik 100% zeker en vast geloof dat jij maffia bent.

En dat zeg ik dan dus ook. Dat jij dat nu op een hetze tegen newbs probeert te gooien, en een "tja, als dit is hoe we het nu spelen *neus in de lucht" bevestigt mijn verdenking alleen maar.
Laffe huichelaar
pi_101986481
Sukkels :(

Nou succes verder dorp :W
pi_101986567
Ah crap, toch de verkeerde. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 15 september 2011 @ 19:43:05 #60
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101987485
sorry MP ;(

ik krijg nu zwaar het gevoel dat roger maffia is
Wat doe ik hier?
  donderdag 15 september 2011 @ 19:54:36 #61
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101988072
Oepsie... ;(
Don't come closer, I might hurt you
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 19:55:02 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101988092
Hmmm jammer dit. Roger staat inderdaad op mijn verdachtenlijstje maar de hints richting Liesje vond ik ook wel sterk (die kluspics met zaag zaag, schuur schuur erop). En de kans dat de burgemeester maffia is is gewoon groot :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101988466
Pomtidontidom
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101988691
Godver, straks even teruglezen wie de hints van MP hebben gevonden. als ik overleef.

Sorry dt ik even niet actief ben, maar mijn man is jarig ;)
  donderdag 15 september 2011 @ 20:25:02 #65
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101989664
Kut, patrique dood door eigen schuld, mp dood door lynch... we lopen nu al achter de feiten aan. Wellicht dat de NW nog iets oplevert.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101989730
Waarom is Patrique dood dan?
pi_101989756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is Patrique dood dan?
Lees de eerste pagina van dit topic maar eens ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 15 september 2011 @ 20:29:12 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101989904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is Patrique dood dan?
Hij kon niet met het spel en de spelers omgaan.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 15 september 2011 @ 20:29:50 #69
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101989941
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, patrique dood door eigen schuld, mp dood door lynch... we lopen nu al achter de feiten aan. Wellicht dat de NW nog iets oplevert.
Ja, we zijn wel lekker bezig deze ronde. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101990196
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Lees de eerste pagina van dit topic maar eens ;)
Ow ik snap :)
pi_101990274
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Hij kon niet met het spel en de spelers omgaan.
Geef Patrique eigenlijk wel een beetje gelijk :@

Tim doet wel erg irritant en kinderachtig. Vanaf het begin al :') iets wat mij ook stoort, maar waar ik gewoon overheen lees :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 20:37:31 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 20:37:34 #72
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_101990320
Het is achteraf praat maar was wel logisch dat MP geen maffia was, die wilde etc. lynchen toen die al dood was. Maffia had wel geweten dat die dood was. :Y
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_101990614
Ik hoop dat ik er rond 22:00 uur ben, bn benieuwd :)
  Redactie Frontpage donderdag 15 september 2011 @ 20:50:28 #74
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101991096
:7
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101991330
;(
U MAD?
pi_101991794
quote:
Wat is er?
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 21:08:50 #77
169210 liesje1979
pi_101992250
Nee! Twee dorp? :'( En dan laat ik even beschouwing wat ik van Patriques actie vind.
En dat stukje! Zo lijk ik persoonlijk wel verantwoordelijk voor de dood van MP. _O-
En sorry dat ik er nu pas weer ben het liep allemaal wat anders dan ik gehoopt had. :')
,
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 21:21:05 #78
169210 liesje1979
pi_101993036
Het topic lijkt wel dood ook.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 21:26:22 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101993462
Tot de nachtpost valt er ook niet zoveel te zeggen denk ik ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 21:28:14 #81
169210 liesje1979
pi_101993603
Ja ok, ik begrijp de spanning voor de nachtpost, maar normaal hebben we er ook geen moeite mee hele topics vol te kletsen. _O- Ik ga zo even Hollanders in tha hood kijken.
pi_101993632
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

Iedereen zit met angst en beven 22:00 af te wachten... :P
Ik heb dat gevoel wat ik de vorige twee keer dat ik doodging had weer ;(
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 15 september 2011 @ 21:29:07 #83
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101993669
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ok, ik begrijp de spanning voor de nachtpost, maar normaal hebben we er ook geen moeite mee hele topics vol te kletsen. _O- Ik ga zo even Hollanders in tha hood kijken.
er is veel op tv vanavond.. misschien datg het daarmee te maken heeft
Wat doe ik hier?
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 21:30:34 #84
169210 liesje1979
pi_101993764
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:

[..]

er is veel op tv vanavond.. misschien datg het daarmee te maken heeft
Ja maar ER kijk ik liever terug omdat ik er halverwege pas inviel :')
  donderdag 15 september 2011 @ 21:32:04 #85
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101993860
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja maar ER kijk ik liever terug omdat ik er halverwege pas inviel :')
ja halverwege invallen is irritant

ik heb het even nagekeken en degenen die de hints naar MP vonden waren Roger epilas en Erik
Wat doe ik hier?
pi_101993919
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:

[..]

ja halverwege invallen is irritant

ik heb het even nagekeken en degenen die de hints naar MP vonden waren Roger epilas en Erik
* Maarten-Pieter giechelt vanuit zijn urn _O-
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 21:34:07 #87
169210 liesje1979
pi_101993996
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:

[..]

ja halverwege invallen is irritant

ik heb het even nagekeken en degenen die de hints naar MP vonden waren Roger epilas en Erik
Maar laten we eerlijk zijn, de hints waren best sterk. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat we maffia zouden lynchen vandaag. Maar wel goed om in het achterhoofd te houden inderdaad. :Y
  donderdag 15 september 2011 @ 21:35:18 #88
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101994083
hopelijk knalt de nachtwaker een maffia af vannacht
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 21:36:29 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101994146
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:

[..]

ja halverwege invallen is irritant

ik heb het even nagekeken en degenen die de hints naar MP vonden waren Roger epilas en Erik
Erik toch niet weer he :o Volgende keer kunnen we hem beter meteen lynchen :')

Roger maakt zich hier wel extra verdacht mee!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101994278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Erik toch niet weer he :o Volgende keer kunnen we hem beter meteen lynchen :')

Roger maakt zich hier wel extra verdacht mee!
Ik kan gewoon niet geloven dat ie weer maffia is :D

C_a doet ook weer verdacht, maar die doet eigenlijk altijd verdacht :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 15 september 2011 @ 21:38:53 #91
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101994325
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet geloven dat ie weer maffia is :D

C_a doet ook weer verdacht, maar die doet eigenlijk altijd verdacht :')
Ik zie nog geen overmatig smileygebruik :9
Wat doe ik hier?
pi_101994401
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:

[..]

Ik zie nog geen overmatig smileygebruik :9
Wel veel stoute woorden en 'we gaan ze pakken!', de smileys komen meestal tegelijk met de verdenkingen. Dus kom maar op :7
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101994503
Ik ben altijd verdacht. Waarom weet ik niet. Maar ik kan vandaag echt niet actief zijn. Morgen ga ik ervoor!

Maar man wilt filmpje kijken :)
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 21:45:36 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101994793
Ik heb zo'n vermoeden dat ik omgelegd ga worden :X

Holland in da Hood is begonnen :D *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 september 2011 @ 21:46:07 #95
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101994839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik omgelegd ga worden :X

Holland in da Hood is begonnen :D *O*
ik heb hetzelfde idee ;(
Wat doe ik hier?
pi_101994861
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

* Maarten-Pieter giechelt vanuit zijn urn _O-
* Bartjebart stopt MP weer terug in z'n urn en draait het deksel erg stevig vast
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101995283
* lynda stopt bartjebart erbij O-)
pi_101995331
mijn kist is al vol hoor!!
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101995435
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef lynda het volgende:
* lynda stopt bartjebart erbij O-)
}:|
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 15 september 2011 @ 21:57:05 #100
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101995592
crap al paste hij hier eigenlijk best :+

final countdown.. tik tak tik tak tik tak
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_101995746
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat is er?
Die actie van die Patrick mongol....
Doe dan gewoon niet mee, wat een lulletje.
U MAD?
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:00:13 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101995799
Nou kom maar op met mijn kill :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 september 2011 @ 22:01:09 #103
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101995856
iets wat ik me net bedacht... beter wacht de sluipschutter ook niet te lang anders is die dood voordat hij/zij iets kan
Wat doe ik hier?
pi_101995983
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Die actie van die Patrick mongol....
Doe dan gewoon niet mee, wat een lulletje.
Nou niet mee eens, ik vond de reactie van Tim een beetje aso, kinderachtig en niet normaal :')
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:03:42 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101996033
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou niet mee eens, ik vond de reactie van Tim een beetje aso, kinderachtig en niet normaal :')
Ach Tim kennen we toch langer dan vandaag? :D Dat moet je gewoon negeren :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 22:03:50 #106
169210 liesje1979
pi_101996042
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef tdrone het volgende:
iets wat ik me net bedacht... beter wacht de sluipschutter ook niet te lang anders is die dood voordat hij/zij iets kan
Die mag pas morgen toch?
pi_101996050


“Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds? “Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds? “Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds?”. Pff wat een werk dat collecteren. En ook nog voor zo’n belachelijk doel waarvoor betalen we toch allemaal onze gemeentelijke belastingen? Het kostte timmmmm, tweeling, al de hele middag en eigenlijk stond hij hier helemaal niet achter. En daar komt bij dat het ook nog eens regende als nooit te voren. Timmmmm voelde een gigantische hoofdpijn opkomen. Hij kon wel een flinke borrel gebruiken. Maar goed, aangezien onze lieve burgemeester het zo goed met ons voor heeft kan ik alleen maar zorgen dat zij het ook naar haar zin heeft dacht timmmmm. Hij klopte daarom maar weer op de volgende deur. “Goedemiddag, heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds?” “Even kijken hoor”, antwoordde de vrouw, “is twee euro voldoende? Alsjeblieft.” “Mevrouw, mag ik even zo brutaal zijn om te vragen of u een paracetamolletje voor mij heeft? Ik heb een gigantische hoofdpijn” vroeg timmmmm. “Ik denk dat ik in de badkamer nog wel wat heb liggen. Kom even binnen. Henk, ik loop even met deze ontzettend aardige jongeman naar de badkamer voor een paracetamolletje”.
Zonder wantrouwen stapte timmmmm bij de vrouw naar binnen. Hier viel hem gelijk al dat er overal in de woning stapels cadeautjes stonden. “Goh… u bent zeker wel heel vrijgevig zo te zien” zei timmmm. De vrouw sloot de deur en deed deze, zonder dat timmmm dat merkte, op slot. “Loop je even mee naar de badkamer?” Nog steeds had timmmm geen wantrouwen en liep de vrouw achterna.
Eenmaal in de badkamer kwam timmmmm voor een grote verrassing te staan. Aan de douchekop hing een gestrikte strop met een kaartje ‘speciaal voor jou’ en een mooie bos bloemen voorop. Voordat timmmmm zich kon afvragen wat de strop daar deed en waarom hij eigenlijk in de badkamer stond had hij de strop al rond zijn eigen nek. Niet veel later hing hij dood in de badkamer van de aardige vrouw.

Ach, nog maar drie maanden en dan is het al weer kerst! Ik verheug me er nu al op. AchJa , dorpsoudste, liep door tuincentrum ‘de Indische waterlelie’ waar de medewerkers al druk bezig zijn met het opbouwen van de kerstshow. De eerste decoraties lagen al in de winkel. Terwijl AchJa om zich heen keek viel haar op dat vlinders blijkbaar de trend van deze kerst zouden worden. Best een leuk idee voor in de boom dit jaar al is het niet heel kerstig, dacht AchJa. Maar goed, het boeket zal zo wel klaar zijn, die eerst maar even ophalen. Hij zal zo mooi staan op deze vaas en dan nog even over de dierenafdeling voor een hondenmand. Daarna snel naar de kapper en dan naar huis om te douchen en omkleden voor dat avondje stappen. Wat zou ze toch moeten dragen? Terwijl ze het volgende pad insloeg knalde ze tegen een andere kar aan. De vaas die ze zojuist uitgezocht had, de laatste die er stond, en zo goed paste bij de rest van haar interieur viel om en knapte kapot. He verdomme, dacht AchJa, dat kan er ook nog wel bij.
“Gaat alles goed mevrouw?”, zei de persoon van wie de andere kar was. “hej wacht eens, AchJa is het toch of niet? Dat is lang geleden! Alles goed? Wacht, ik was net van plan een kopje koffie te gaan drinken, drink je er een met me mee? Dan kunnen we weer even bijkletsen”. AchJa keek, lichtelijk beduusd van de spraakwaterval, op haar horloge en twijfelde even of daar wel tijd voor was. Maar besloot toen dat het wel eventjes kon. “Ja, das goed. Lekker!” en ze liepen samen naar de koffiecorner. “Eh AchJa, wat heb je ook alweer in je koffie? Suiker en melk toch?” “Dat heb je goed onthouden inderdaad. Neem jij de koffie vast mee, dan ga ik nog even naar het toilet”. Wat AchJa alleen niet door had is dat haar kennis, voordat zij de koffiemelk in de koffie deed eerst een ampul met vloeibaar rattengif in de koffie goot. Niet veel later stierf AchJa een langzame en pijnlijke dood. Niet wetende wat haar overkomen is. Het boeket dat zojuist voor haar gemaakt was prijkte op haar kist bij de begrafenis.

Het was een saaie avond geweest waarop tdrone, dorp, naar een voorstelling van een dansgroep was geweest over het vergaan van de wereld in het Fok!Theater. “Wat een waardeloze voorstelling was dat zeg, en al die BF’ers ook wat moeten die hier toch!” Tdrone zat tijdens de voorstelling meer spelletjes op haar telefoon te spelen dan op te letten en was dan ook al tweemaal op haar gedrag aangesproken. Tijdens de rust pakte ze een glaasje bubbels en stak een sigaartje aan. Nog voor zij de eerste haal kon uitblazen begon er weer iemand te zeuren. Tdrone probeerde nog te protesteren maar dacht al snel: “waar maak ik me toch druk om, ik ga gewoon naar huis”
Nog steeds niet helemaal zichzelf dacht tdrone: “Waar bemoeien die mensen zich toch mee!” boos terwijl zij op de scooter zat. Met een belachelijke snelheid reed tdrone door de straten en doordat zij zo gefocust was met de gebeurtenissen van eerder die avond merkte zij niet dat er iemand stiekem achter haar was komen rijden. Bij het volgende kruispunt kwam er opeens iemand van rechts die naast haar ging rijden en maande tdrone tot stoppen. “Halt!” Tdrone zette haar scooter uit, deed haar helm af en vroeg “Wat is er aan de hand?” De gebroeders pakten tdrone bij haar armen en sleepten haar mee de bosjes in. Tdrone werd geblinddoekt voor zij iets kon doen en een van de duistere figuren pakte een achtergelaten baksteen. Het laatste wat tdrone hoorde voor ze overleed was “hier kan ik ook wel iets mee”.

Peter, bodyguard had afgesproken met zijn vriendin om naar het festival in Fok!Town te gaan. Omdat Peter toch een half uur te vroeg was en het nog een eeuwigheid leek te duren voordat zijn vriendin kwamen besloot hij om alvast de naast gelegen kermis te bezoeken. Hij keek om zich heen en het eerste wat hem opviel was het gigantische reuzenrad, “Als ik dan toch moet wachten, dan maar met een relaxt uitzicht en een biertje” dacht hij. Nadat hij een half uur op de kermis rond had gehangen kreeg hij een whatsapp berichtje van zijn vriendin dat ze bij de ingang van het spookhuis stond. Natuurlijk bood Peter bij aankomst gelijk aan om dit rondje te betalen en ging muntjes halen. Het was rustig dus ze waren lekker snel aan de beurt en gingen in het karretje zitten welke gelijk vertrok van de basis waar de rook en enge geluiden ze al snel tegemoet kwam. Nog voor de rit goed en wel op gang kwam kreeg Peter een zetje en viel uit de kar. Het toeval wil dat Peter precies op de plek van 1 van de poppen uit het spookhuis viel. Z’n hoofd lag wat vreemd ten opzichte van zijn lichaam en er sijpelde bloed uit zijn mond en oren. De volgende bezoekers van de attracties schrokken zich dan ook een hoedje dat ze een levensechte pop zagen. Na het opbreken van de attractie kwam men erachter dat het niet zozeer een pop was, maar het lijk van Peter.

R.I.P. timmmmm, AchJa, tdrone & Peter :'(
disclaimer: Hij kan zij zijn. Zij kan ook hij zijn. Maar als hij zij is, kan zij ook hij zijn. Tenzij hij hij is, dan is hij niet zij.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 15 september 2011 @ 22:04:21 #109
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101996076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ach Tim kennen we toch langer dan vandaag? :D Dat moet je gewoon negeren :')
dit, natuurlijk is het niet netjes maar je moet een beetje tegen een stootje kunnen
Wat doe ik hier?
  donderdag 15 september 2011 @ 22:04:36 #110
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101996088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ach Tim kennen we toch langer dan vandaag? :D Dat moet je gewoon negeren :')
Is soms wel lastig :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:04:44 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101996097
Ik leef nog :o

En damn, dorpoudste -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 september 2011 @ 22:04:47 #112
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101996100
NOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Wat doe ik hier?
pi_101996109
Tdrone, durpie van me O+

Gelukkig niet dood.. Had echt verwacht van wel :') _O-
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101996146
broertje :'(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 22:07:11 #115
169210 liesje1979
pi_101996284
Wat een slagveld!
En de dorpsoudste. -O-
En Peter mijn BG. -O-
En timmmmm en Ttdrone. -O-
  donderdag 15 september 2011 @ 22:07:25 #116
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101996300
dag dorp

halllo fulham - fc twente :9
Wat doe ik hier?
  donderdag 15 september 2011 @ 22:08:48 #117
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101996402
4 dood, waaronder dorpsoudste :o

Geen goede nacht. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101996411
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ach Tim kennen we toch langer dan vandaag? :D Dat moet je gewoon negeren :')
Ik doe dat ook wel, maar zijn reactie vond ik echt achterlijk -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 22:09:13 ]
pi_101996419
Wat een slagveld. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101996464
Maar goed filmpje kijken :W

Dorp -O-
  donderdag 15 september 2011 @ 22:09:40 #121
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101996466
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik doe dat ook wel, maar zijn reactie vond ik echt achterlijk -O-
ik vond de reactie daarop van patrique ook achterlijk
Wat doe ik hier?
  donderdag 15 september 2011 @ 22:09:40 #122
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101996467
Holy crap :o
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  donderdag 15 september 2011 @ 22:10:00 #123
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101996492
het valt me trouwens wel gelijk op dat in kill 1 weer die herhaling zit
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:11:20 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101996587
Hoe kan het dat er 4 kills zijn vandaag ipv de drie van gisteren?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:12:16 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101996646
Kill van de nachtwaker?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 september 2011 @ 22:12:18 #126
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101996648
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef MaJo het volgende:
Hoe kan het dat er 4 kills zijn vandaag ipv de drie van gisteren?
Ik ben bang dat de Nachtwaker er een op zijn/haar naam heeft staan. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101996658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef tdrone het volgende:

[..]

ik vond de reactie daarop van patrique ook achterlijk
Patrique valt niemand persoonlijk aan, terwijl Tim dat wel doet. Al vind ik het jammer dat Patrique het zo heeft opgelost ;)

En dan vinden mensen het raar als het zo rustig is in het topic :') Sfeer is gewoon kut, vanaf het begin af aan al _O-

En nu echt weg, anders mis ik het begin van pirates :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 22:13:23 ]
pi_101996681
ik zweer het jullie!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101996809
Die eerste kill; collecteren -> ik weet toevallig dat deze week het Beatrix fonds collecteert. Iemand die post in een koningshuis topic of iets dergelijks verdacht?
U MAD?
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:15:39 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101996861
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Die eerste kill; collecteren -> ik weet toevallig dat deze week het Beatrix fonds collecteert. Iemand die post in een koningshuis topic of iets dergelijks verdacht?
Volgens mij collecteert het nierfonds ook dus dat vind ik niet echt een duidelijke verwijzing :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 22:16:31 #131
169210 liesje1979
pi_101996925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef MaJo het volgende:
Hoe kan het dat er 4 kills zijn vandaag ipv de drie van gisteren?
Dat denk ik wel. En dan is er dus nog 5 maffia?
  donderdag 15 september 2011 @ 22:17:13 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101996986
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef CaLeX het volgende:
broertje :'(
Ik kon niet te lang van je gescheiden blijven. Kon natuurlijk ook niet uitblijven, de actieven eruit. Gelukkig heb ik mijn lijstje verdachten op tijd naar mijn hintsmattie gestuurd.
Laffe huichelaar
pi_101997059
Kill met hint 'tuincentrum' -> Puntenslijpsel? -> foto in fotobloek met bloem (in tuin?)
U MAD?
pi_101997102
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik kon niet te lang van je gescheiden blijven. Kon natuurlijk ook niet uitblijven, de actieven eruit. Gelukkig heb ik mijn lijstje verdachten op tijd naar mijn hintsmattie gestuurd.
Ik heb wel je plekje in het familiegraf al een ellan gegeven, dus het wordt ff stapelen :@
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 15 september 2011 @ 22:19:10 #135
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101997111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Kill met hint 'tuincentrum' -> Puntenslijpsel? -> foto in fotobloek met bloem (in tuin?)
daar zou die bos bloemen van kill 1 ook op kunnen slaan
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  donderdag 15 september 2011 @ 22:19:23 #136
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101997135
ik ga kill 1 onderzoeken :+
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  donderdag 15 september 2011 @ 22:21:04 #138
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101997257
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ik heb wel je plekje in het familiegraf al een ellan gegeven, dus het wordt ff stapelen :@
Ik stapel wel op EllaN :9
Laffe huichelaar
  donderdag 15 september 2011 @ 22:21:36 #139
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101997288
Omg, wat een afslachting :o! En allemaal rollen eruit -O-.

Ben net thuis uit college :O. Drie uur lang 's avonds over fonologie en morfologie wauwelen ;(...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101997415
Het wordt hier wel necrofilisch zo. :o

Even mezelf uit bad heisen en dan ga ik ook nog even neuzen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101997465
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, wat een afslachting :o! En allemaal rollen eruit -O-.

Ben net thuis uit college :O. Drie uur lang 's avonds over fonologie en morfologie wauwelen ;(...
Taalkunde. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 15 september 2011 @ 22:25:16 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101997529
Wat me wel opvalt is dat tussen de vermoorde mensen Peter toch wel (in de resultaten van de lynchstemmen) best verdacht was. Nachtwakermoord?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 15 september 2011 @ 22:27:08 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101997654
Kindjes, betreffende de gebeurtenissen rondom mij en Patrique, ik geef toe dat ik misschien wat chagrijnig was, en wat liever had kunnen reageren (en te ver ben gegaan), maar ik vind ook dat je daar niet zo'n drama van hoeft te maken.

Ik ben dood, hij is dood, er staat een TR op het topic betreffende ons, dus Hara of haar collega (heeft ze die hier eigenlijk wel?) komt kijken en het beoordelen, en indien ze dat nodig acht, hier en daar een strenge waarschuwing geven (aan mij dus).

Dit is buiten de macht van de SLs, maar men is er mee bezig. Gelieve daar in dit topic verder niet meer op terug te komen, dat verpest de sfeer nog erger. Persoonlijke opmerkingen over mij vind ik altijd leuk, mogen per DM en PM.

Dikke x voor jullie aandacht
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:27:19 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101997668
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. En dan is er dus nog 5 maffia?
Ja dat moet dan wel :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 september 2011 @ 22:28:59 #145
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101997774
kill 1

albinobambi-

kadootjes -> SHJN SCWaar SQ GEEN tuinverjaardag viert :(

paracetamol -> LIF Heb je verslavingen zelf in de hand?
LIF Wat helpt bij jullie nou echt tegen menstruatiepijn?
badkamer -> LIF SHJN SCMet elektrische tandenborstels en de spicegirls
collecteren -> LIF ...niertje gezocht! - deel 2

oke ik faal in hints zoeken :@ maar dit heb ik tot nu toe


Lutte- ga ik nu bekijken :+

de herhaling zit er weer in.. nu weet ik alleen niet meer naar wie dat allemaal wees.. straks ff terug kijken..
en nu verder zoeken
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:31:47 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101997955
1 van de stukjes gaat dus over de nachtwaker, dus we moeten uitkijken dat we die niet ook killen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101998012
Eindelijk thuis... wat een slachtveld -O-

edit, ik had de post van timmmmm nog niet gelezen!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 15 september 2011 @ 22:32:44 #148
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101998032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
1 van de stukjes gaat dus over de nachtwaker, dus we moeten uitkijken dat we die niet ook killen :')
ooh fuu ja, goed punt.. maar die eerste kill gaat er vast niet over..
ik vind het te apart dat die herhaling er weer in zit.. is vast door dezelfde als van gisteren gedaan.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:33:52 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101998121
Ik ga Kill 4 onder de loep nemen, ben dus even weg :W
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 september 2011 @ 22:36:13 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101998258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef MaJo het volgende:
Ik ga Kill 4 onder de loep nemen, ben dus even weg :W
Die denk ik dus dat best wel eens van de NW kan zijn. Maffia killt niet iemand die verdacht is, peter kreeg 7 stemmen (en bleek onschuldig, maar dat weet alleen maffia).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 22:39:37 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101998489
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die denk ik dus dat best wel eens van de NW kan zijn. Maffia killt niet iemand die verdacht is, peter kreeg 7 stemmen (en bleek onschuldig, maar dat weet alleen maffia).
Toch ga ik deze kill bekijken, als er hele andere verdachten uitkomen dan zien we het dan wel :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101999136
“Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds? “Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds? “Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds?”. Pff wat een werk dat collecteren. En ook nog voor zo’n belachelijk doel waarvoor betalen we toch allemaal onze gemeentelijke belastingen? Het kostte timmmmm, tweeling, al de hele middag en eigenlijk stond hij hier helemaal niet achter. En daar komt bij dat het ook nog eens regende als nooit te voren. Timmmmm voelde een gigantische hoofdpijn opkomen. Hij kon wel een flinke borrel gebruiken. Maar goed, aangezien onze lieve burgemeester het zo goed met ons voor heeft kan ik alleen maar zorgen dat zij het ook naar haar zin heeft dacht timmmmm. Hij klopte daarom maar weer op de volgende deur. “Goedemiddag, heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds?” “Even kijken hoor”, antwoordde de vrouw, “is twee euro voldoende? Alsjeblieft.” “Mevrouw, mag ik even zo brutaal zijn om te vragen of u een paracetamolletje voor mij heeft? Ik heb een gigantische hoofdpijn” vroeg timmmmm. “Ik denk dat ik in de badkamer nog wel wat heb liggen. Kom even binnen. Henk, ik loop even met deze ontzettend aardige jongeman naar de badkamer voor een paracetamolletje”.
Zonder wantrouwen stapte timmmmm bij de vrouw naar binnen. Hier viel hem gelijk al dat er overal in de woning stapels cadeautjes stonden. “Goh… u bent zeker wel heel vrijgevig zo te zien” zei timmmm. De vrouw sloot de deur en deed deze, zonder dat timmmm dat merkte, op slot. “Loop je even mee naar de badkamer?” Nog steeds had timmmm geen wantrouwen en liep de vrouw achterna.
Eenmaal in de badkamer kwam timmmmm voor een grote verrassing te staan. Aan de douchekop hing een gestrikte strop met een kaartje ‘speciaal voor jou’ en een mooie bos bloemen voorop. Voordat timmmmm zich kon afvragen wat de strop daar deed en waarom hij eigenlijk in de badkamer stond had hij de strop al rond zijn eigen nek. Niet veel later hing hij dood in de badkamer van de aardige vrouw.

Lutte:

TAL RED ROOM #1454Na regen komt zonneschijn....
K&W BX krijgt een nieuwe badkamer!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 15 september 2011 @ 22:53:21 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101999261
Weltrusten dorp. Wreek me. Nu ga ik mijn graf in (en slapen)
Laffe huichelaar
pi_101999297
Slaap lekker :*
  donderdag 15 september 2011 @ 22:53:56 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101999299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Eindelijk thuis... wat een slachtveld -O-

edit, ik had de post van timmmmm nog niet gelezen!
Nette edit, boks ouwe
Laffe huichelaar
  donderdag 15 september 2011 @ 23:09:28 #156
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_102000087
:O ik zie niks meer.. morgen maar ff verder kijken.. nu zie ik iets.. en 3 sec later ben ik het alweer vergeten :')
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 23:16:42 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102000412
Zitten er echt hints in Kill 4? :D Ik kom niet verder dan dit :')

Peter, bodyguard had afgesproken met zijn vriendin om naar het festival in Fok!Town te gaan. Omdat Peter toch een half uur te vroeg was en het nog een eeuwigheid leek te duren voordat zijn vriendin kwamen besloot hij om alvast de naast gelegen kermis te bezoeken. Hij keek om zich heen en het eerste wat hem opviel was het gigantische reuzenrad, “Als ik dan toch moet wachten, dan maar met een relaxt uitzicht en een biertje” dacht hij. Nadat hij een half uur op de kermis rond had gehangen kreeg hij een whatsapp berichtje van zijn vriendin dat ze bij de ingang van het spookhuis stond. Natuurlijk bood Peter bij aankomst gelijk aan om dit rondje te betalen en ging muntjes halen. Het was rustig dus ze waren lekker snel aan de beurt en gingen in het karretje zitten welke gelijk vertrok van de basis waar de rook en enge geluiden ze al snel tegemoet kwam. Nog voor de rit goed en wel op gang kwam kreeg Peter een zetje en viel uit de kar. Het toeval wil dat Peter precies op de plek van 1 van de poppen uit het spookhuis viel. Z’n hoofd lag wat vreemd ten opzichte van zijn lichaam en er sijpelde bloed uit zijn mond en oren. De volgende bezoekers van de attracties schrokken zich dan ook een hoedje dat ze een levensechte pop zagen. Na het opbreken van de attractie kwam men erachter dat het niet zozeer een pop was, maar het lijk van Peter.

Festival in Foktown
Een eeuwigheid duren
Vriendin
Kermis, reuzerad
relaxt uitzicht en een biertje
whatsapp
spookhuis
Rustig
Rook, enge geluiden
Poppen
Zijn hoofd lag wat vreemd

Gewoonfaye
RADIO 49#1181 De nacht der vampieren in de stad der wilde dieren! --> spookhuis

Roger_Epialis
De Grote Fok-Eurovisie ladder! Wie laat jij stijgen en dalen? --> reuzenrad?

Lutte
SC#348 Sweeten up met Marshmallow Flufffffffff! --> typisch kermis eten?

Charmed_angel
RADIO 49#1181 De nacht der vampieren in de stad der wilde dieren! --> spookhuis
The Vampire Diaries [USA] #8 Vampire Barbie on Werewolf Duty --> spookhuis

Cablegunmaster
"I could go for a beer right now" in plaatje fobo --> relaxt met een biertje
Het drama van de nieuwe 'vriendin' van je vader na overlijden moeder 2 (pohi) --> vriendin

Honkeytonk
Kermit de Flikker (pohi) --> Kermit lijkt op kermis :D

De_Boswachter
Geachte rokers (pohi)
Rokende collega's (pohi)

Blessed19
Palm bier (pohi) --> relaxt een biertje drinken

Knetterkrankjorum
RADIO 49#1181 De nacht der vampieren in de stad der wilde dieren! --> spookhuis

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 15-09-2011 23:22:01 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 23:17:08 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102000431
Is niet veel dus :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  One tough cookie donderdag 15 september 2011 @ 23:22:46 #159
169210 liesje1979
pi_102000694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef MaJo het volgende:
Zitten er echt hints in Kill 4? :D Ik kom niet verder dan dit :')

Peter, bodyguard had afgesproken met zijn vriendin om naar het festival in Fok!Town te gaan. Omdat Peter toch een half uur te vroeg was en het nog een eeuwigheid leek te duren voordat zijn vriendin kwamen besloot hij om alvast de naast gelegen kermis te bezoeken. Hij keek om zich heen en het eerste wat hem opviel was het gigantische reuzenrad, “Als ik dan toch moet wachten, dan maar met een relaxt uitzicht en een biertje” dacht hij. Nadat hij een half uur op de kermis rond had gehangen kreeg hij een whatsapp berichtje van zijn vriendin dat ze bij de ingang van het spookhuis stond. Natuurlijk bood Peter bij aankomst gelijk aan om dit rondje te betalen en ging muntjes halen. Het was rustig dus ze waren lekker snel aan de beurt en gingen in het karretje zitten welke gelijk vertrok van de basis waar de rook en enge geluiden ze al snel tegemoet kwam. Nog voor de rit goed en wel op gang kwam kreeg Peter een zetje en viel uit de kar. Het toeval wil dat Peter precies op de plek van 1 van de poppen uit het spookhuis viel. Z’n hoofd lag wat vreemd ten opzichte van zijn lichaam en er sijpelde bloed uit zijn mond en oren. De volgende bezoekers van de attracties schrokken zich dan ook een hoedje dat ze een levensechte pop zagen. Na het opbreken van de attractie kwam men erachter dat het niet zozeer een pop was, maar het lijk van Peter.

Festival in Foktown
Een eeuwigheid duren
Vriendin
Kermis, reuzerad
relaxt uitzicht en een biertje
whatsapp
spookhuis
Rustig
Rook, enge geluiden
Poppen
Zijn hoofd lag wat vreemd

Gewoonfaye
RADIO 49#1181 De nacht der vampieren in de stad der wilde dieren! --> spookhuis

Roger_Epialis
De Grote Fok-Eurovisie ladder! Wie laat jij stijgen en dalen? --> reuzenrad?

Charmed_angel
RADIO 49#1181 De nacht der vampieren in de stad der wilde dieren! --> spookhuis
The Vampire Diaries [USA] #8 Vampire Barbie on Werewolf Duty --> spookhuis

Cablegunmaster
"I could go for a beer right now" in plaatje fobo --> relaxt met een biertje
Het drama van de nieuwe 'vriendin' van je vader na overlijden moeder 2 (pohi) --> vriendin

Honkeytonk
Kermit de Flikker (pohi) --> Kermit lijkt op kermis :D

De_Boswachter
Geachte rokers (pohi)
Rokende collega's (pohi)

Blessed19
Palm bier (pohi) --> relaxt een biertje drinken

Knetterkrankjorum
RADIO 49#1181 De nacht der vampieren in de stad der wilde dieren! --> spookhuis
Als het echt de nachtwaker kill is dan zit er toch maar 1 hint in?
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 23:23:40 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102000733
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:22 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Als het echt de nachtwaker kill is dan zit er toch maar 1 hint in?
Oh ja :') Dus dan zou dit inderdaad de nachtwaker kill zijn :Y Of ik heb bar slecht gezocht :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 23:24:09 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102000760
Ik vind al deze hints nogal vergezocht en kan er niet echt iets mee :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102000845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef MaJo het volgende:
Ik vind al deze hints nogal vergezocht en kan er niet echt iets mee :D
Waarom zou je uberhaupt de NW-kill willen oplossen? Dat moet je aan de maffia overlaten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 23:27:08 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102000916
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Waarom zou je uberhaupt de NW-kill willen oplossen? Dat moet je aan de maffia overlaten
Ik weet toch niet zeker of dit de nachtwaker kill is? Dat roept Erik zo hard maar hem vertrouw ik al lang niet meer _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 23:30:34 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102001076
De_Boswachter
Geachte rokers (pohi)
Rokende collega's (pohi)

Dit kan ook over kill 3 gaan, die gaat over gezeur over roken!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 september 2011 @ 23:34:00 #165
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102001241
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik weet toch niet zeker of dit de nachtwaker kill is? Dat roept Erik zo hard maar hem vertrouw ik al lang niet meer _O-
Deze ronde ookal niet?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 23:35:53 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102001330
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Deze ronde ookal niet?
Neuh denk niet dat ik je ooit nog kan vertrouwen _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 september 2011 @ 23:47:03 #167
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_102001844
zoveel speler en zo weinig posts
Wat doe ik hier?
  donderdag 15 september 2011 @ 23:49:19 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102001932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Neuh denk niet dat ik je ooit nog kan vertrouwen _O-
Hm fijn dan :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102001965
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:30 schreef MaJo het volgende:
De_Boswachter
Geachte rokers (pohi)
Rokende collega's (pohi)

Dit kan ook over kill 3 gaan, die gaat over gezeur over roken!
:') .

Jij hebt anders ook iets over anti-roken in je profiel :D
U MAD?
pi_102002574
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ik heb wel je plekje in het familiegraf al een ellan gegeven, dus het wordt ff stapelen :@
Mensen die onrecht is aangedaan zijn welkom :D.
  One tough cookie vrijdag 16 september 2011 @ 00:08:08 #171
169210 liesje1979
pi_102002779
Ach, nog maar drie maanden en dan is het al weer kerst! Ik verheug me er nu al op. AchJa , dorpsoudste, liep door tuincentrum ‘de Indische waterlelie’ waar de medewerkers al druk bezig zijn met het opbouwen van de kerstshow. De eerste decoraties lagen al in de winkel. Terwijl AchJa om zich heen keek viel haar op dat vlinders blijkbaar de trend van deze kerst zouden worden. Best een leuk idee voor in de boom dit jaar al is het niet heel kerstig, dacht AchJa. Maar goed, het boeket zal zo wel klaar zijn, die eerst maar even ophalen. Hij zal zo mooi staan op deze vaas en dan nog even over de dierenafdeling voor een hondenmand. Daarna snel naar de kapper en dan naar huis om te douchen en omkleden voor dat avondje stappen. Wat zou ze toch moeten dragen? Terwijl ze het volgende pad insloeg knalde ze tegen een andere kar aan. De vaas die ze zojuist uitgezocht had, de laatste die er stond, en zo goed paste bij de rest van haar interieur viel om en knapte kapot. He verdomme, dacht AchJa, dat kan er ook nog wel bij.
“Gaat alles goed mevrouw?”, zei de persoon van wie de andere kar was. “hej wacht eens, AchJa is het toch of niet? Dat is lang geleden! Alles goed? Wacht, ik was net van plan een kopje koffie te gaan drinken, drink je er een met me mee? Dan kunnen we weer even bijkletsen”. AchJa keek, lichtelijk beduusd van de spraakwaterval, op haar horloge en twijfelde even of daar wel tijd voor was. Maar besloot toen dat het wel eventjes kon. “Ja, das goed. Lekker!” en ze liepen samen naar de koffiecorner. “Eh AchJa, wat heb je ook alweer in je koffie? Suiker en melk toch?” “Dat heb je goed onthouden inderdaad. Neem jij de koffie vast mee, dan ga ik nog even naar het toilet”. Wat AchJa alleen niet door had is dat haar kennis, voordat zij de koffiemelk in de koffie deed eerst een ampul met vloeibaar rattengif in de koffie goot. Niet veel later stierf AchJa een langzame en pijnlijke dood. Niet wetende wat haar overkomen is. Het boeket dat zojuist voor haar gemaakt was prijkte op haar kist bij de begrafenis.

Lutte:
De indische waterlelies is een sprookje, net als: V&A SC#350 Niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet!
Naar de kapper: GC GRTD #1303Lutte wil volwassen haar :9
Kerst:TAL RED ROOM #1449Winter is coming
Iemand van lang geleden tegenkomen: GC GRTD #1297wtf, een GRTOJW reunie :D
Dierenafdeling: Hele fobo vol met dieren.

Charmed_angel:
Indische waterlelies ->efteling. Heeft fobo in fobo neefje en ik in de efteling.
Vlinder in Ui en fobo.

Lindytje:
LIF SHJN SCMet luxeproblemen en koopdrang
LIF Make-up tips Topic #34 Waar we worden herkend door de pakketbezorger!
LIF SHJN SCShow hier je kapsel SC :D '

Het lijkt mij dat deze kill maar door één persoon is gedaan of zie ik iets over het hoofd.

Ik ga nog even verder, maar ik kan niet zoveel vinden. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door liesje1979 op 16-09-2011 00:19:58 ]
pi_102002848
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef EllaN het volgende:

[..]

Mensen die onrecht is aangedaan zijn welkom :D.
Mannen hebben natte dromen van tweeling dames, hebben vrouwen dat ook met mannen? O-)

Zo ja, dan mag je in het midden, zo nee dan lig ik in het midden :9
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_102002911
Lutte is echt wel heel duidelijk aan het worden zo :)
U MAD?
pi_102003085
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Mannen hebben natte dromen van tweeling dames, hebben vrouwen dat ook met mannen? O-)

Zo ja, dan mag je in het midden, zo nee dan lig ik in het midden :9
Ew :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102003168
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Mannen hebben natte dromen van tweeling dames, hebben vrouwen dat ook met mannen? O-)

Zo ja, dan mag je in het midden, zo nee dan lig ik in het midden :9
.. Ik ga wel naar mijn eigen kist :o.
pi_102003532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:15 schreef EllaN het volgende:

[..]

.. Ik ga wel naar mijn eigen kist :o.
_O- vluchtennnnnnn
pi_102003611
:')
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_102004767
tssssssk...
dag
pi_102006116
Scusi, hele dag weg :@

En wie de neuk is Peter? Ken die hele poster niet en zie hem nergens en hij loopt de boel te verpesten? tsk tsk. Niet okee dat Patrique weggespest is :N

edit: oh de poster boven me. Gedraag je, vriend.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_102006521
Lees eerst de topics voor je iemand beschuldigt wil je?
dag
pi_102006769
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lutte is echt wel heel duidelijk aan het worden zo :)
Ik schrik er zelf van :o Het eerste wat ik dacht was: busdriver! Maar die zit er niet in :')

Want echt waar, ik ben geen maffia. En nu kunnen jullie me vandaag lynchen, en dan is het om vijf over zeven huilen dat er weer een dorpie dood is, of jullie vertrouwen me en er gaat vanavond misschien wel maffia dood.

Sowieso, er zijn veel hints, maar er staan er maar drie ofzo in dus ze kloppen sowieso niet allemaal, en een groot deel is uit titels van SC's, die gaan over alledaagse dingen, dus dat daar iets van overeenkomt met de vermeende hints vind ik niet gek.

Verder vind ik dieren -> foto's van dieren in haar FoBo een beetje een hint van het niveau een zwarte figuur -> zwarte vlek in zijn FoBo.

Oh, en ik stemde gisteren op Roger, niet op MP, en MP bleek dorp. Als ik maffia was geweest had ik wel gewoon met de menigte mee op MP gestemd (waarvan ik dan had geweten dat het dorp was) en geen aandacht op me getrokken door anders te stemmen.

Ik hoop echt maar dan ook echt dat jullie hier iets mee doen, want als er nog een dorp doodgaat met de dag en weer drie of vier of misschien wel vijf (drie maffia, één NW en één sluipschutter) met de nacht dan gaat het erg lastig worden.

Tot zover mijn pleidooi. :P
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102006990
Je stem op MP was dan ook niet nodig om het verschil te maken, dus dat zegt niet heel veel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Frontpage vrijdag 16 september 2011 @ 08:33:50 #183
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_102007247
:7
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_102007771
“Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds? “Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds? “Heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds?”. Pff wat een werk dat collecteren. En ook nog voor zo’n belachelijk doel waarvoor betalen we toch allemaal onze gemeentelijke belastingen? Het kostte timmmmm, tweeling, al de hele middag en eigenlijk stond hij hier helemaal niet achter. En daar komt bij dat het ook nog eens regende als nooit te voren. Timmmmm voelde een gigantische hoofdpijn opkomen. Hij kon wel een flinke borrel gebruiken. Maar goed, aangezien onze lieve burgemeester het zo goed met ons voor heeft kan ik alleen maar zorgen dat zij het ook naar haar zin heeft dacht timmmmm. Hij klopte daarom maar weer op de volgende deur. “Goedemiddag, heeft u nog wat over voor het ‘help onze burgemeester aan een nieuw lynch podium’ fonds?” “Even kijken hoor”, antwoordde de vrouw, “is twee euro voldoende? Alsjeblieft.” “Mevrouw, mag ik even zo brutaal zijn om te vragen of u een paracetamolletje voor mij heeft? Ik heb een gigantische hoofdpijn” vroeg timmmmm. “Ik denk dat ik in de badkamer nog wel wat heb liggen. Kom even binnen. Henk, ik loop even met deze ontzettend aardige jongeman naar de badkamer voor een paracetamolletje”.
Zonder wantrouwen stapte timmmmm bij de vrouw naar binnen. Hier viel hem gelijk al dat er overal in de woning stapels cadeautjes stonden. “Goh… u bent zeker wel heel vrijgevig zo te zien” zei timmmm. De vrouw sloot de deur en deed deze, zonder dat timmmm dat merkte, op slot. “Loop je even mee naar de badkamer?” Nog steeds had timmmm geen wantrouwen en liep de vrouw achterna.
Eenmaal in de badkamer kwam timmmmm voor een grote verrassing te staan. Aan de douchekop hing een gestrikte strop met een kaartje ‘speciaal voor jou’ en een mooie bos bloemen voorop. Voordat timmmmm zich kon afvragen wat de strop daar deed en waarom hij eigenlijk in de badkamer stond had hij de strop al rond zijn eigen nek. Niet veel later hing hij dood in de badkamer van de aardige vrouw.

Knetterkrankjorum;

* In haar profiel staat bij opleiding; Hogeschool voor lieve mensen -> aardige vrouw
* In haar profiel heeft ze het over septemberregen -> Het regende als nooit tevoren.

(godsamme, dat zoeken is nog vermoeiend ook. Even terug naar bed Zzzz Zzzz zz)
U MAD?
pi_102007881
Vooralsnog vind ik de hints naar Lutte erg sterk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 09:11:32 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102007893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:33 schreef Etcetera het volgende:
:7
Ga je nu elke dag die smiley posten? _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:46:59 #187
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_102008619
wie heeft welke kill al onderzocht?
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_102008775
Kill 4 is hoogstwaarschijnlijk van de NW dus daar moeten we als dorp maar vanaf blijven

Kill op Timmmm heb ik zelf bekeken en daar had ik twee clues richting Lutte maar die waren niet zo duidelijk als bij de kill op AchJa,

Die moord van Tdrone is nog maar door weinig mensen bekeken volgens mij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102008818
Aangezien toch iemand moet beginnen met stemmen:

Vooralsnog:

# Vote Lutte

Lutte (1) TV

Maar ik laat me graag overtuigen als iemand betere clues heeft gevonden richting anderen!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:14:46 #190
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_102009285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Kill 4 is hoogstwaarschijnlijk van de NW dus daar moeten we als dorp maar vanaf blijven

Kill op Timmmm heb ik zelf bekeken en daar had ik twee clues richting Lutte maar die waren niet zo duidelijk als bij de kill op AchJa,

Die moord van Tdrone is nog maar door weinig mensen bekeken volgens mij
Ja mensen vind mijn moordenaar eens :(
Wat doe ik hier?
  Redactie Frontpage vrijdag 16 september 2011 @ 10:37:35 #191
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_102009857
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ga je nu elke dag die smiley posten? _O-
Waarschijnlijk :D Mijn subtiele steunbetuiging richting de maffia.

:7
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_102012451
Er leeft nog genoeg man en toch is het hier stil }:|

* lynda schopt iedereen wakker >:)
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:05:19 #193
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_102012491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef lynda het volgende:
Er leeft nog genoeg man en toch is het hier stil }:|

* lynda schopt iedereen wakker >:)
helemaal mee eens!
Wat doe ik hier?
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:05:36 #194
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_102012498
volgens mij spreken de doden hier luider dan de levenden >:)
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_102013039
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef lynda het volgende:
Er leeft nog genoeg man en toch is het hier stil }:|

* lynda schopt iedereen wakker >:)
Ben al wakker, ben al wakker...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_102013541
#vote boswachter

Lutte (1) TV
Boswachter (1) Blessed
pi_102013841
Heb je ook wat concreets, of zijn die 2 rooktopics voldoende voor je om mij een moord in de schoenen te schuiven ?
U MAD?
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:59:35 #198
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_102014065
quote:
Het was een saaie avond geweest waarop tdrone, dorp, naar een voorstelling van een dansgroep was geweest over het vergaan van de wereld in het Fok!Theater. “Wat een waardeloze voorstelling was dat zeg, en al die BF’ers ook wat moeten die hier toch!” Tdrone zat tijdens de voorstelling meer spelletjes op haar telefoon te spelen dan op te letten en was dan ook al tweemaal op haar gedrag aangesproken. Tijdens de rust pakte ze een glaasje bubbels en stak een sigaartje aan. Nog voor zij de eerste haal kon uitblazen begon er weer iemand te zeuren. Tdrone probeerde nog te protesteren maar dacht al snel: “waar maak ik me toch druk om, ik ga gewoon naar huis”
Nog steeds niet helemaal zichzelf dacht tdrone: “Waar bemoeien die mensen zich toch mee!” boos terwijl zij op de scooter zat. Met een belachelijke snelheid reed tdrone door de straten en doordat zij zo gefocust was met de gebeurtenissen van eerder die avond merkte zij niet dat er iemand stiekem achter haar was komen rijden. Bij het volgende kruispunt kwam er opeens iemand van rechts die naast haar ging rijden en maande tdrone tot stoppen. “Halt!” Tdrone zette haar scooter uit, deed haar helm af en vroeg “Wat is er aan de hand?” De gebroeders pakten tdrone bij haar armen en sleepten haar mee de bosjes in. Tdrone werd geblinddoekt voor zij iets kon doen en een van de duistere figuren pakte een achtergelaten baksteen. Het laatste wat tdrone hoorde voor ze overleed was “hier kan ik ook wel iets mee”.
gewoonfaye
KLB : Een gevaar op de weg
ONZ: RADIO 49#1164 Oops! I did it again.. => hoort bij het meerdere keren in de fout gaan
ONZ: RADIO 49#1146 Pam petten met Pim! => Spelletje spelen op mobiel
en nog wel een paar KLB topics

iemand anders nog andere hints??
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 13:28:03 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102014927
Ik ga nog steeds voor Roger, in de vorige ronde had hij al hints tegen zich en ik vind het verdacht dat hij samen met Erik de 'hints' richting MP heeft gevonden.

##Vote Roger_Epiales

Lutte (1) TV
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (1) MaJo
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102015269
Heb de hints en keuze van de vorige stemrondes eens vergeleken en niet echt mensen die eruit springen qua hints tegen zich :')
De spelleiders maken het te moeilijk :(

Vooralsnog (vanwege schijn tegen deze ronde);

#vote Lutte

Lutte (2) TV, BoWa
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (1) MaJo
U MAD?
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:49:09 #201
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102015618
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog steeds voor Roger, in de vorige ronde had hij al hints tegen zich en ik vind het verdacht dat hij samen met Erik de 'hints' richting MP heeft gevonden.

##Vote Roger_Epiales

Lutte (1) TV
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (1) MaJo
Heb ik hints tegen MP gevonden? Staat me niet echt iets van bij eerlijk gezegd. Bovendien heb ik niet gepleit om op MP te stemmen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 13:50:50 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102015684
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Heb ik hints tegen MP gevonden? Staat me niet echt iets van bij eerlijk gezegd. Bovendien heb ik niet gepleit om op MP te stemmen.
Iemand zei gister dat jij met roger de hints tegen MP had gevonden. Ik ga het even teruglezen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 13:57:00 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102015923
Wat nou geen hints tegen MP gevonden! :X

quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, kill 3 doorgespit:

TheaterMaMa, bom stopte na haar bezoekje bij het reisbureau bij het tankstation, gooide de tank vol en liep naar binnen om een klef benzinepomp broodje te halen en ging betalen bij de kassa. Ze stapte in haar auto en moest glimlachen toen zij de vakantiegidsen naar de Frankrijk, Griekenland en Engeland zag liggen. Op het moment dat zij de auto wilde starten werd er op haar raam geklopt door een bejaarde vrouw. “Kunt u mij misschien helpen? Ik sta met een lege tank op de vluchtstrook maar mijn man en ik zijn echt te oud om de auto alleen te duwen”. Natuurlijk zei TheaterMaMa, stapte uit en liep mee naar de auto. “Ach, TheaterMaMa weet je vroeger ging alles een stuk makkelijker hoor, normaal gaat mijn man tanken maar hij is al jaren dement en dat lijkt wel steeds erger te worden babbelde de vrouw er op los. “Dat is niet fijn om te horen mevrouw, maar hoe weet u mijn TheaterMaMa eigenlijk?” antwoorde TheaterMaMa. Kind ik weet zoveel, levenservaring noemen ze dat glimlachte de vrouw. TheaterMaMa haalde haar schouders op en liep door. Eenmaal aangekomen zag TheaterMaMa dat het geen probleem moest zijn om de fiat naar het tankstation te duwen. De lange man stapte uit, gaf een hand en bedankte TheaterMaMa hartelijk. Alleen had ik het niet gekund! Kom ik zal je even een handje helpen.
TheaterMaMa bukte voor over om de auto te duwen toen de man achter haar ging staan met een koevoet, hij sloeg TheaterMaMa een keer op keihard op haar achterhoofd en propte het bewusteloze lichaam in de kofferbak en reed naar huis.

Blessed19:
Pohi: Nieuw fenomeen: scootmobiel-terroristen (oude mensen in auto)
Pohi: overnachten in berlijn? (bezoek reisbureau, vakantiegidsen en –landen)

tdrone:
Pohi: GRTD #1317Met goede mensen gaat het altijd slecht. (oude man is dement en wordt steeds erger)

IJsdraakje:
Pohi: CENTRAALRijbewijs/Rijlestopic #156 (auto staat centraal in moord)

Liesje:
Pohi Grenzeloos verliefd #7 Mexihieieieicooo! (reisbureau, vakantielanden)
Pohi GEVRAAGDHulp voor verhuizing van mijn moeder (“kunt u mij misschien even helpen?”)

Honkeytonk:
Pohi Oud maar goud <3 (oude mensen)
Pohi Brief sturen naar Spanje (vakantielanden, reisbureau)

Cablegunmaster
Pohi: HELP! ik zoek een smartphone!
Help!!! mijn laptop blijft steeds vasthangen naar enkele minuten... (vrouwtje vraagt om hulp)

Albinobambi
Pohi Reist u met een OV-chipkaart? (reisbureau)

C_A
Fobo: foto “ik maak broodjes (slachtoffer heeft broodje gehaald)
Fobo: foto’s van reizen, vakanties

Roger:
Pohi: Zijn wij ons brein? (man is dement, zit ook in brein)

Peter
Pohi Procedure ziekte juridisch (man is dement)
Pohi: oudste programma op je computer
Plasprobleem
Wat vinden jullie van de hedendaagse ouderen? (mensen zijn ook oud)
Pohi: Auto buurman voor de deur (moord over auto)
Fobo: Favo TV-programma's Top Gear, (fiat)

Maarten-Pieter
Pohi: Kat gaat waarschijnlijk dood terwijl ik op vakantie ben
(singel) strandvakantie eind september/begin okotober (vakantie/reisbureau)
Pohi: Vragen over vliegen #20 (e-tickets, bagage, belasting etc) (bagage hoort in achterbak)
Pohi Grieken eindelijk failliet.\
Griekenland, Portugal en Ierland uit de Euro #17
Nu vertrouw ik je dus echt niet meer _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:59:23 #204
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102016016
Ik zie het ook dat ik inderdaad wel hints naar MP heb gevonden, meer naar aanleiding van wat TV eerder al gevonden had. Nou goed, je vertrouwt me toch al niet dus het maakt eigenlijk al niet meer uit wat ik wel of niet zeg of doe.

Neemt nog steeds niet weg dat ik niet op MP stemde, en de hints naar Peter duidelijk onder de aandacht wilde brengen (die dan ook weer onschuldig bleek dus dan heb je nog iets om me van te verdenken!)
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 14:17:58 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102016684
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het ook dat ik inderdaad wel hints naar MP heb gevonden, meer naar aanleiding van wat TV eerder al gevonden had. Nou goed, je vertrouwt me toch al niet dus het maakt eigenlijk al niet meer uit wat ik wel of niet zeg of doe.

Neemt nog steeds niet weg dat ik niet op MP stemde, en de hints naar Peter duidelijk onder de aandacht wilde brengen (die dan ook weer onschuldig bleek dus dan heb je nog iets om me van te verdenken!)
Dat je hints richting hem vindt is niet per se verdacht, wel als je de feiten gaat verdraaien :)

Maar ik geef je het voordeel van de twijfel, voorlopig :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:27:41 #206
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_102016970
#Vote Charmed_Angel

Lutte (2) TV, BoWa
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (1) MaJo
Charmed_Angel (1) Sheepcidus

Bij die indische waterlelies moest ik gelijk aan de Efteling denken
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_102017015
#Vote Lutte

Lutte (3) TV, BoWa, charmed_angel
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (1) MaJo
Charmed_Angel (1) Sheepcidus

De hints naar Lutte zijn wel heel erg sterk. Ik heb het druk en had deze ronde beter niet mee kunnen doen :') Nou ja heb in ieder geval even gestemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 14:29:18 ]
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 14:45:52 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102017621
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:') .

Jij hebt anders ook iets over anti-roken in je profiel :D
Haha goeie :D Maar ik check mijn eigen pohi natuurlijk niet he ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:59:18 #209
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_102018195
wil.... iets... zeggen....


laat ik mijn kust maar weer ingaan
Wat doe ik hier?
pi_102019220
#Vote Roger

Lutte (3) TV, BoWa, charmed_angel
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (1) Sheepcidus

Jongens, dit is niet slim :N Als ik er vanavond aan ga staat er gewoon Lutte (dorp), echt. Dus voor degene die wel willen winnen: focus je op degene die mij verdacht maken en op mij stemden, dan heb ik dat vast gezegd. Doet jullie nu vast niets, om vijf over zeven wel.

Waarom ik zelf dan niet op c_a stem? Om mijn eigen hachje te redden. Ik verwacht nog wel wat stemmen voor Roger, vandaar. Maar ik verdenk c_a en TV meer. :) Dus als men daarop gaat doe ik met alle liefde en plezier mee!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102019881
Sorry Lutte, maar de aanwijzingen richting jou zijn echt sterk, zeker dat waterlelies - repelsteeltjeverhaal blijft door mijn hoofd spoken.

En mij verdenken mag, al weet ik niet waarom, maar mij lynchen zou voor het dorp nog dommer zijn!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102019904
Waarom zou je c_a dan meer verdenken? Ik zie maar weinig echt goede hints richting haar eerlijk gezegd.
U MAD?
pi_102019982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je c_a dan meer verdenken? Ik zie maar weinig echt goede hints richting haar eerlijk gezegd.
Omdat ik maffia ben geweest met c_a en ze toen precies zo deed als ze nu doet, maar dan ook echt precies. Maar daar wil ik mensen niet op lynchen, op gevoel, maar op hints.. Dus ja dat is ook wel een reden.

En TV, in dat geval ben ik in jouw ogen goed bezig, ik verdenk je maar lynch je niet! Je zou bijna gaan denken dat ik het beste met het dorp voor heb :o
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102020059
En ik moet nu eigenlijk huiswerk maken zodat ik vanavond weg mag maar ik wil me ook zo graag verdedigen ook al weet ik dat ik me vast alleen verdachter maak maar ik kan er zo niet tegen als ik nu gewoon onterecht gelyncht word, omdat wat maffiamensen de boel richting mij zit te sturen en oeeempf :(
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102020181
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef Lutte het volgende:
En ik moet nu eigenlijk huiswerk maken zodat ik vanavond weg mag maar ik wil me ook zo graag verdedigen ook al weet ik dat ik me vast alleen verdachter maak maar ik kan er zo niet tegen als ik nu gewoon onterecht gelyncht word, omdat wat maffiamensen de boel richting mij zit te sturen en oeeempf :(
Maar heb je niet wat clues richting C_A dan? wellicht switch ik dan wel richting haar :)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102020457
Dat dus.
Dan zoek maar eens goed als je echt zo overtuigd bent. Wellicht dat ik dan nog switch.
U MAD?
pi_102020541
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:

[..]

Omdat ik maffia ben geweest met c_a en ze toen precies zo deed als ze nu doet, maar dan ook echt precies. Maar daar wil ik mensen niet op lynchen, op gevoel, maar op hints.. Dus ja dat is ook wel een reden.

ik doe nu heel anders hoor :D Ben amper online geweest in het topic.
Je gaat nu mij verdacht maken om je zelf te redden.

Vind het wel grappig dat steeds dezelfde mensen verdacht worden gemaakt, waaronder ik, maar ook Erik (al denk ik nu zelf ook dat hij maffia is), Liesje, Ijsdraakje.

Dat zijn meestal dezelfde die aan het begin van het spel verdacht zijn, terwijl het spel nog geen eens begonnen is :D Maar goed, geloof Lutte van de Maffia of geloof mij.
pi_102020604
Ze hoeft toch nog geen moord te hebben gepleegd? Het is gewoon een gevoel, ik heb geen hints dat zei ik twee posts eerder al eerlijk, en nee ik ga nu niet zoeken want ik zit op mijn iPod en hoor eigenlijk andere dingen te doen.

Er zijn wel al vier of vijf hints naar haar gevonden, ook rondom sprookjes/Efteling dat jij o zo overtuigend vond TV en nee ook die ga ik niet kopiëren omdat dat kei irritant gaat zo.

Verder heb ik sowieso het idee dat ik tegen twee maffia praat want BoWa praat wel erg met TV mee. En die heeft wel hints tegen zich. Ik zie om zeven uur wel of ik dood ben :)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102020618
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:25 schreef Lutte het volgende:
#Vote Roger

Lutte (3) TV, BoWa, charmed_angel
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (1) Sheepcidus

Jongens, dit is niet slim :N Als ik er vanavond aan ga staat er gewoon Lutte (dorp), echt. Dus voor degene die wel willen winnen: focus je op degene die mij verdacht maken en op mij stemden, dan heb ik dat vast gezegd. Doet jullie nu vast niets, om vijf over zeven wel.

Waarom ik zelf dan niet op c_a stem? Om mijn eigen hachje te redden. Ik verwacht nog wel wat stemmen voor Roger, vandaar. Maar ik verdenk c_a en TV meer. :) Dus als men daarop gaat doe ik met alle liefde en plezier mee!
Lutte als je op mijn stemt dan heb ik ook 2 punten ;) Dus waarom op Roger stemmen, als je er overtuigd van bent dat ik maffia ben.

Dus overige dorpbewoners, doe met deze info wat je wilt!
pi_102020644
Die sprookjeslink zit er bij C_A ook wel heel nadrukkelijk in inderdaad... ik ga toch nog even speuren of ik echt niets over het hoofd zie verder
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102020694
Maak van die twee maar drie, want c_a is ook gearriveerd :W Tip, ga nou niet mij verdacht lopen maken want ik zal toch wel doodgaan en dan blijk ik dorp te zijn en is terugkijken wie mij verdacht maakten en dus maffia zijn ook niet erg lastig.

Of wacht.. Ga vooral zo door, want hee ik ben voor het dorp.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102020774
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Lutte als je op mijn stemt dan heb ik ook 2 punten ;) Dus waarom op Roger stemmen, als je er overtuigd van bent dat ik maffia ben.

Dus overige dorpbewoners, doe met deze info wat je wilt!
Lees even terug ofzo :') Ik verdenk je op gedrag, op stemmen en een paar hints, is gevoel daar wil ik mensen niet op lynchen, ik verwacht dat er nog mensen op Roger gaan stemmen na gisteren en niet op jou dus zo red ik mezelf misschien.. Man ik voel me precies een papegaai :') ___!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102020807
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:

[..]

Lees even terug ofzo :') Ik verdenk je op gedrag, op stemmen en een paar hints, is gevoel daar wil ik mensen niet op lynchen, ik verwacht dat er nog mensen op Roger gaan stemmen na gisteren en niet op jou dus zo red ik mezelf misschien.. Man ik voel me precies een papegaai :') ___!
hoe kan je mij op gedrag verdenken, als ik amper in het topic ben geweest? Ja nu even.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 16:09:57 ]
pi_102020827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Die sprookjeslink zit er bij C_A ook wel heel nadrukkelijk in inderdaad... ik ga toch nog even speuren of ik echt niets over het hoofd zie verder
De indische waterlelies is een sprookje, net als: V&A SC#350 Niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet!
Naar de kapper: GC GRTD #1303Lutte wil volwassen haar
Kerst:TAL RED ROOM #1449Winter is coming
Iemand van lang geleden tegenkomen: GC GRTD #1297wtf, een GRTOJW reunie
Dierenafdeling: Hele fobo vol met dieren.

Die hints vind ik toch wel sterker hoor. En ik verdenk gewoonfaye en Knetter ook :Y
pi_102020895
Bitchfight :D
U MAD?
pi_102020908
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hoe kan je op gedrag verdenken, als ik amper in het topic ben geweest? Ja nu even.
Kwaliteit boven kwantiteit :) Elke post staat bomvol 'we gaan ze pakken!' en 'die en die is maffia!' maar wordt afgewisseld met posts dat je niet kunt zoeken (waar ik echt begrip voor heb, ik heb ook minder tijd dan gehoopt) en blijkt uit alles dat je niet terugleest (ook daar begrip voor, echt waar :* ) maar blijkt dat niet uit je posts.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102020998
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Lutte het volgende:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit :) Elke post staat bomvol 'we gaan ze pakken!' en 'die en die is maffia!' maar wordt afgewisseld met posts dat je niet kunt zoeken (waar ik echt begrip voor heb, ik heb ook minder tijd dan gehoopt) en blijkt uit alles dat je niet terugleest (ook daar begrip voor, echt waar :* ) maar blijkt dat niet uit je posts.
Ik heb dat nergens gezegd hoor :D Ik ga ze pakken. En als ik dat wel gezegd heb, quote die post maar ;)
pi_102021065
Oh en met al die radiotopics is hints zoeken erg lastig, zeker als je bijvoorbeeld nacht 1 nog even wilt onderzoeken. En nee ik kan niet op de volgende pagina kijken omdat ik dus met de mobiele layout zit.

En verder zijn die 'sterke hints' richting mij die c_a noemt er veeeel te veel voor één kill :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102021096
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:


En verder zijn die 'sterke hints' richting mij die c_a noemt er veeeel te veel voor één kill :')
ik heb ze ook niet zelf gevonden ;)
pi_102021125
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb dat nergens gezegd hoor :D Ik ga ze pakken. En als ik dat wel gezegd heb, quote die post maar ;)
Ik zoek zelf wel, want ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb :)
pi_102021132
Bedankt, ik begin nu serieus te twijfelen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102021154
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb dat nergens gezegd hoor :D Ik ga ze pakken. En als ik dat wel gezegd heb, quote die post maar ;)
Okayyyyy daar gaat de papegaaimodus weer aan: iPod, geen CTRL-f, zoekt niet fijn. Heb wel al een post met 'morgen ik ga ervoor!' gevonden nou das dezelfde strekking.

En nee je hebt ze niet gevonden maar iedereen weer wel welke hints ik bedoel zoals ik het zei, en daar ging het me om, wie ze ook gevonden heeft: het zijn er te veel.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102021275
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:

[..]

Okayyyyy daar gaat de papegaaimodus weer aan: iPod, geen CTRL-f, zoekt niet fijn. Heb wel al een post met 'morgen ik ga ervoor!' gevonden nou das dezelfde strekking.

En nee je hebt ze niet gevonden maar iedereen weer wel welke hints ik bedoel zoals ik het zei, en daar ging het me om, wie ze ook gevonden heeft: het zijn er te veel.
morgen ga ik ervoor is het hetzelfde als 'we gaan ze pakken'

Ok... :D
Maar jullie mogen mij wel lynchen hoor (heb toch niet veel tijd de komende week, was vergeten dat er een belangrijke game-release aankwam), dan zien jullie dat ik dit keer WEL dorp ben. En dan kunnen jullie ook diegene pakken die mij verdacht proberen te maken ;)

Dus doe ermee wat je wilt! En nu ben ik weg naar het ziekenhuis :W
(reden waarom ik vandaag er niet voor kan gaan, omdat er een bekende vandaag is opgenomen ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 16:21:23 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:21:27 #234
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102021291
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
En verder zijn die 'sterke hints' richting mij die c_a noemt er veeeel te veel voor één kill :')
Maar (even buiten beschouwing of ik je wel of niet verdenk) meer hints dan de drie die er in zitten betekent toch juist dat de kans groter is dat er een aantal waar van zijn?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102021371
ow en niks ernstigs hoor (ziekenhuis) ;)
pi_102021500
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar (even buiten beschouwing of ik je wel of niet verdenk) meer hints dan de drie die er in zitten betekent toch juist dat de kans groter is dat er een aantal waar van zijn?
Dat klinkt inderdaad logisch, maar dat is het voor mij niet. Heb ik vorige rondes al gezegd dus is niet iets waar ik nu mee op de proppen kom.

Het zijn vrij 'standaard' hints, dieren -> dieren in FoBo is voor mij van het niveau zwarte figuur -> zwarte vlek in FoBo zoals ik al zei. Verder post ik veel in SC's, die gaan over het leven van alledag, dus dat is al eerder te linken dan specifieke topics. Net als naar sprookjes enzo, die zijn er zoveel, daar valt altijd wel iets naar te vinden. 'Oeh, rood in Pohi, roodkapje is ook een sprookje!' een beetje dat idee.

En bij veel hints wordt het vaak ook wel een beetje vergezocht heb ik het idee.. Tunnelvisie, als je iemand in je hoofd hebt is alles ineens verdacht enzo. Middelbare school voorbeeldje: als je denkt dat iemand verliefd is op iemand anders en je gaat er op letten, zie je overal bewijs terwijl je het je gewoon inbeeld.

Zijn jullie nu mijn SOG? :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:28:29 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102021562
Ik snap er werkelijk niks meer van _O- Maar ik blijf bij Roger. Die is, in tegenstelling tot anders, wel heel angstvallig stil :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:28:51 #238
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102021573
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad logisch, maar dat is het voor mij niet. Heb ik vorige rondes al gezegd dus is niet iets waar ik nu mee op de proppen kom.

Het zijn vrij 'standaard' hints, dieren -> dieren in FoBo is voor mij van het niveau zwarte figuur -> zwarte vlek in FoBo zoals ik al zei. Verder post ik veel in SC's, die gaan over het leven van alledag, dus dat is al eerder te linken dan specifieke topics. Net als naar sprookjes enzo, die zijn er zoveel, daar valt altijd wel iets naar te vinden. 'Oeh, rood in Pohi, roodkapje is ook een sprookje!' een beetje dat idee.

En bij veel hints wordt het vaak ook wel een beetje vergezocht heb ik het idee.. Tunnelvisie, als je iemand in je hoofd hebt is alles ineens verdacht enzo. Middelbare school voorbeeldje: als je denkt dat iemand verliefd is op iemand anders en je gaat er op letten, zie je overal bewijs terwijl je het je gewoon inbeeld.

Zijn jullie nu mijn SOG? :')
Oh, dus ze zijn gewoon verliefd op je O+!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:29:20 #239
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102021594
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik snap er werkelijk niks meer van _O- Maar ik blijf bij Roger. Die is, in tegenstelling tot anders, wel heel angstvallig stil :D
Dat is ie meestal tijdens werkuren :+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102021622
Ik ga toch switchen, ik denk dat Faye Maffia is. En ga twijfelen aan Lutte :)

#unvote Lutte
#vote gewoonfaye

Lutte (2) TV, BoWa
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (1) Sheepcidus
gewoonfaye (1) charmed_angel

Ik heb even helemaal teruggelezen :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 16:30:50 ]
pi_102021631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik snap er werkelijk niks meer van _O- Maar ik blijf bij Roger. Die is, in tegenstelling tot anders, wel heel angstvallig stil :D
ja maar dat is erik ook :o
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:30:39 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102021643
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat is ie meestal tijdens werkuren :+.
Volgens mij komt ie altijd wel even kijken :)

En wat ben jij Roger de hele tijd aan het verdedigen :o Maffiamaatje?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:33:02 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102021751
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja maar dat is erik ook :o
Het is duidelijk dat Erik wel meeleest, want steeds als ik iets over Roger schrijf is hij er binnen een paar minuten om zijn maffiamaatje te verdedigen _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102021756
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Oh, dus ze zijn gewoon verliefd op je O+!
:') _O-

Je snapt wat ik bedoel!

En dank je c_a, oneluv! O+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:35:11 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102021848
Jongens, ik denk dat we Timmmm toch moeten volgen met zijn Roger idee. Hij bleek uiteindelijk dorp te zijn en dus te vertrouwen. Gisteren hebben we de verkeerde gelyncht, laten we dat niet nog een keer gebeuren!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102021880
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:

[..]

:') _O-

Je snapt wat ik bedoel!

En dank je c_a, oneluv! O+
Echt als jij nu maffia bent he, dan kom ik je persoonlijk een klap op je billen geven ~O>
pi_102021986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Jongens, ik denk dat we Timmmm toch moeten volgen met zijn Roger idee. Hij bleek uiteindelijk dorp te zijn en dus te vertrouwen. Gisteren hebben we de verkeerde gelyncht, laten we dat niet nog een keer gebeuren!
Het vervelende is wel dat we niet weten of die theorie gechecked is door de rechercheur... en ik moet zeggen dat ik door het geswitch mensen alleen maar verdachter vind worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:40:30 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102022048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het vervelende is wel dat we niet weten of die theorie gechecked is door de rechercheur... en ik moet zeggen dat ik door het geswitch mensen alleen maar verdachter vind worden
Nee dat klopt, maar los daarvan zijn er ook andere hints richting Roger. Met name het hints zoeken richting de onschuldige MP vind ik verdacht!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:40:50 #249
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_102022062
het wordt er niet duidelijker op....
wie is/zijn de badguys }:|
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:41:30 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102022084
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:40 schreef tripack het volgende:
het wordt er niet duidelijker op....
wie is/zijn de badguys }:|
Ik denk niet dat mensen nu masaal gaan reageren met "Ja! Ik!" :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102022133
Ja! Ik!

sorry :')
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:42:57 #252
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_102022144
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef lynda het volgende:
Ja! Ik!

sorry :')
ik wist het }:|
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_102022164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef lynda het volgende:
Ja! Ik!

sorry :')
Ja das te duidelijk ook :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102022214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja das te duidelijk ook :{
En dat zeg jij.. ?

oke oke.. ik zwijg wel weer
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:51:11 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102022420
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij komt ie altijd wel even kijken :)

En wat ben jij Roger de hele tijd aan het verdedigen :o Maffiamaatje?
Gewone maatjes :+. En van mij mag je Roger verdenken wat je wil hoor, dat boeit me niet, maar ik zeg alleen maar dat ie nu aan het werk is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:51:30 #256
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102022434
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:40 schreef tripack het volgende:
het wordt er niet duidelijker op....
wie is/zijn de badguys }:|
Ik niet!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102022644
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Echt als jij nu maffia bent he, dan kom ik je persoonlijk een klap op je billen geven ~O>
Ik vind het bijna jammer dat ik dorp ben :9~
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:57:49 #258
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102022648
##Vote Charmed_Angel

Toch die Indische waterlelies....

Lutte (2) TV, BoWa
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (2) Sheepcidus, Antebella
gewoonfaye (1) charmed_angel
pi_102022904
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:57 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik vind het bijna jammer dat ik dorp ben :9~
:D
pi_102023054
Kill 1 voor Antebella

Hij kon wel een flinke borrel gebruiken. [COS #149] Drank, orgieën en spelen!
stapels cadeautjes [COS #148] FEESSIE op komst!
“geen wantrouwen” als je geen wantrouwen hebt ben je een dromer en Antebella heeft in haar ondertitel staan: “Alle dagen dromen” Misschien de doordenkhint van de dag? Of dnek ik nu te ingewikkeld?

En daarbij postte ze gisteren om half 7 dat haar internet plat lag, terwijl ze wel gewoon met mij aan het DM-/PM'en was de hele tijd. Klopt dus helemaal niks van. Dat heeft bij mij iig veel wantrouwen geschept.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:20:27 #261
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102023426
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
Kill 1 voor Antebella

Hij kon wel een flinke borrel gebruiken. [COS #149] Drank, orgieën en spelen!
stapels cadeautjes [COS #148] FEESSIE op komst!
“geen wantrouwen” als je geen wantrouwen hebt ben je een dromer en Antebella heeft in haar ondertitel staan: “Alle dagen dromen” Misschien de doordenkhint van de dag? Of dnek ik nu te ingewikkeld?

En daarbij postte ze gisteren om half 7 dat haar internet plat lag, terwijl ze wel gewoon met mij aan het DM-/PM'en was de hele tijd. Klopt dus helemaal niks van. Dat heeft bij mij iig veel wantrouwen geschept.
Hmm, beetje jammer dit.......

Alle Dagen Dromen staat voor ADD (wat ik dus heb), ADHD zonder hyperactiviteit maar juist wat ingewikkelder van geest! En v.w.b. de pm van mij: die was via mijn mobiel, daarom kon ik ook het lijstje niet kopieren!

Maar je hebt het leuk gevonden hoor!
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:21:34 #262
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102023464
Ik ga voor Lutte, omdat:

K&W BX krijgt een nieuwe badkamer!
En daar komt bij dat het ook nog eens regende als nooit te voren --> TAL RED ROOM #1449Winter is coming
Hij klopte daarom maar weer op de volgende deur --> TAL MY NAME IS...Live #3 - we zullen doorgaan..

Misschien zijn deze hints allemaal al genoemd, misschien niet, ik heb geen zin om terug te lezen en wilde graag zelf zoeken :Y

##Vote Lutte

Lutte (3) TV, BoWa, Lindytje
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (2) Sheepcidus, Antebella
gewoonfaye (1) charmed_angel
Don't come closer, I might hurt you
pi_102023487
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:20 schreef Antebella het volgende:

[..]

Hmm, beetje jammer dit.......

Alle Dagen Dromen staat voor ADD (wat ik dus heb), ADHD zonder hyperactiviteit maar juist wat ingewikkelder van geest! En v.w.b. de pm van mij: die was via mijn mobiel, daarom kon ik ook het lijstje niet kopieren!

Maar je hebt het leuk gevonden hoor!
Vervelend van je Add, maar dat neemt niet weg dat dat in je ondertitel staat. Ik denk niet dat de spelleiders er rekening mee gaan houden waarom iets in iemands ondertitel staat om het vervolgens wel of niet als hint te gaan gebruiken.
pi_102023495
Er moet nu een (3) achter Lutte staan..
U MAD?
pi_102023510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
Er moet nu een (3) achter Lutte staan..
Het blijft moeilijk voor sommige mensen...
pi_102023564
Lutte (3) TV, BoWa, Lindytje
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (2) Sheepcidus, Antebella
gewoonfaye (1) charmed_angel
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:24:28 #267
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102023568
Sorry, aangepast.
Give me a break, mijn eerste rondje. Kthxbye.
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:24:35 #268
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_102023571
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef lynda het volgende:
Lutte (3) TV, BoWa, Lindytje
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (2) Sheepcidus, Antebella
gewoonfaye (1) charmed_angel
je was me voor :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:25:13 #269
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102023593
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:22 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Vervelend van je Add, maar dat neemt niet weg dat dat in je ondertitel staat. Ik denk niet dat de spelleiders er rekening mee gaan houden waarom iets in iemands ondertitel staat om het vervolgens wel of niet als hint te gaan gebruiken.
Zo vervelend is dat niet hoor! Juist doordat ik een dromer/denker ben zie ik al gauw de essentie van dingen.
En wat betreft die pm nogmaals: ik zat niet de hele tijd te pm-en met jou, ik heb je alleen bedankt voor het plaatsen van mijn stem in het lijstje! 1 pm dus.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:26:27 #270
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102023622
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef tripack het volgende:

[..]

je was me voor :D
Het lijstje stond inmiddels ook alweer correct in mijn post :Y
Don't come closer, I might hurt you
pi_102023652
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:25 schreef Antebella het volgende:

[..]

Zo vervelend is dat niet hoor! Juist doordat ik een dromer/denker ben zie ik al gauw de essentie van dingen.
En wat betreft die pm nogmaals: ik zat niet de hele tijd te pm-en met jou, ik heb je alleen bedankt voor het plaatsen van mijn stem in het lijstje! 1 pm dus.
1 PM? Als jij het zegt :s) Ik tel daarentegen meer PM's in mijn inbox.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:28:45 #272
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102023705
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

1 PM? Als jij het zegt :s) Ik tel daarentegen meer PM's in mijn inbox.
Klopt, maar er is er maar 1 van gisteren!
pi_102023713
Jongens, niet vergeten lief te doen hoor. :)

Argh, stemmen is moeilijk! Nog even denken...
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:29:59 #274
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102023752
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongens, niet vergeten lief te doen hoor. :)

Argh, stemmen is moeilijk! Nog even denken...
Ik doe toch lief? Hou alleen niet zo van messen in mijn rug....
pi_102023757
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongens, niet vergeten lief te doen hoor. :)

Argh, stemmen is moeilijk! Nog even denken...
Ik ben bereid hartstikke lief te doen, maar Antebella zit nu gewoon te liegen over haar PM's. Dan word het voor mij moeilijk om lief te doen. Wekt trouwens alleen maar meer argwaan bij mij op.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef Antebella het volgende:

[..]

Klopt, maar er is er maar 1 van gisteren!
Onjuist.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:31:14 #276
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102023794
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ben bereid hartstikke lief te doen, maar Antebella zit nu gewoon te liegen over haar PM's. Dan word het voor mij moeilijk om lief te doen. Wekt trouwens alleen maar meer argwaan bij mij op.

[..]

Onjuist.
Is goed, succes ermee!
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:35:47 #277
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_102023953
##Lutte

Lutte (4) TV, BoWa, Lindytje, tripack
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (2) Sheepcidus, Antebella
gewoonfaye (1) charmed_angel

ik denk toch dat die hints voor mij het sterkst zijn.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_102024039
##Antebella

Lutte (4) TV, BoWa, Lindytje, tripack
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (2) Sheepcidus, Antebella
gewoonfaye (1) charmed_angel
Antebella (1) honkeytonk

Maakt mij niet uit hoe sterk en groot de andere hints zijn, maar Antebella is het voor mij, ik heb hints gevonden en ze liegt over PM's. Geen idee waarom ze liegt, maar het klopt gewoon niet.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:41:24 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102024185
Ik weet het niet :(. En niet de tijd gehad om naar hints te zoeken :(.

##vote faye

Lutte (4) TV, BoWa, Lindytje, tripack
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (2) Sheepcidus, Antebella
gewoonfaye (2) charmed_angel, tha_Erik
Antebella (1) honkeytonk
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102024279
Wtf, waar komen die hints naar mij dan ineens vandaan? :') Ik ben ontschuldig!
Anonimity is a bliss
pi_102024395
Erik en C_A, jullie zijn maffia voor mij

Lutte (4) TV, BoWa, Lindytje, tripack
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (3) Sheepcidus, Antebella, gewoonfaye
gewoonfaye (2) charmed_angel, tha_Erik
Antebella (1) honkeytonk
Anonimity is a bliss
pi_102024701
Ugh, ik weet het niet. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_102024745
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ugh, ik weet het niet. ;(
Antebella. De hints zijn niet het sterkst, maar haar gedrag slaat helemaal nergens op. Glashard liegt ze tegen mij.
pi_102024798
Nog een uur en 7 stemmen te gaan :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:59:14 #285
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102024825
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:56 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Antebella. De hints zijn niet het sterkst, maar haar gedrag slaat helemaal nergens op. Glashard liegt ze tegen mij.
Wat zal de reden zijn dat jij me ineens zwart maakt? Er is er maar 1 die glashard liegt hier, maar ik ga ervan uit dat de meesten wel door je farce heen zullen prikken.
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 18:01:39 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102024913
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:20 schreef Antebella het volgende:

[..]

Hmm, beetje jammer dit.......

Alle Dagen Dromen staat voor ADD (wat ik dus heb), ADHD zonder hyperactiviteit maar juist wat ingewikkelder van geest! En v.w.b. de pm van mij: die was via mijn mobiel, daarom kon ik ook het lijstje niet kopieren!

Maar je hebt het leuk gevonden hoor!
Dat je zo serieus reageert hierop _O- Ik snapte meteen dat het naar ADD verwees (want ik heb het ook) maar dat weet de rest toch niet joh :') Dus die hint zou daar best op gebaseerd kunnen zijn.

Maar ik blijf bij Roger :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102024924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Antebella het volgende:

[..]

Wat zal de reden zijn dat jij me ineens zwart maakt? Er is er maar 1 die glashard liegt hier, maar ik ga ervan uit dat de meesten wel door je farce heen zullen prikken.
Ik wil je helemaal niet zwart maken, niks persoonlijks. Echt niet hoor. Maar ik snap gewoon niet waarom je tegen mij liegt, daarom stuurde ik een PM, die je niet antwoord, een DM later had ik nog steeds geen antwoord.
Daarna, na die PM, en na die DM ben ik pas naar het topic toe te gaan, om de waarheid te posten. Je had ook gewoon een reden kunnen geven en mijn PM kunnen beantwoorden maar dat deed je niet.
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 18:04:24 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102025010
Dit vind ik altijd zo raar he, dat iemand blijkbaar keihard kan liegen voor het spel :o Dat kan ik niet hoor :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102025049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef MaJo het volgende:
Dit vind ik altijd zo raar he, dat iemand blijkbaar keihard kan liegen voor het spel :o Dat kan ik niet hoor :')
Was jij vorige keer niet de maffia BM? Dan moet je ook goed kunnen liegen hoor :P
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:05:47 #290
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_102025068
##vote albinobambi

Lutte (4) TV, BoWa, Lindytje, tripack
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (3) Sheepcidus, Antebella, gewoonfaye
gewoonfaye (2) charmed_angel, tha_Erik
Antebella (1) honkeytonk
AlbinoBambi (1) knetterkrankjorum


het is een gevoel.. en in de eerste kills hints naar haar gevonden..
sorry bambi als je wel dorp bent :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:06:02 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102025079
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongens, niet vergeten lief te doen hoor. :)

Argh, stemmen is moeilijk! Nog even denken...
Ja, doe gewoon lief ofzo! Doen wij toch ook altijd
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 18:07:43 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102025149
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Was jij vorige keer niet de maffia BM? Dan moet je ook goed kunnen liegen hoor :P
Laat ik het anders stellen: dat je dingen over een ander roept die niet waar zijn, zoals het uitwisselen van PM's wat niet waar is enzo :D Ik kan best liegen over welke rol ik heb maar iets volhouden over een ander terwijl ik weer dat het niet waar is zou ik niet kunnen :N
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 18:08:07 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102025171
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, doe gewoon lief ofzo! Doen wij toch ook altijd
Jij gooit ook graag wel olie op het vuur he :D :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102025210
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen: dat je dingen over een ander roept die niet waar zijn, zoals het uitwisselen van PM's wat niet waar is enzo :D Ik kan best liegen over welke rol ik heb maar iets volhouden over een ander terwijl ik weer dat het niet waar is zou ik niet kunnen :N
Ik begrijp het, ik kan dat ook niet hoor, liegen ten koste van iemand anders ;(
pi_102025243
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
##vote albinobambi

Lutte (4) TV, BoWa, Lindytje, tripack
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (3) Sheepcidus, Antebella, gewoonfaye
gewoonfaye (2) charmed_angel, tha_Erik
Antebella (1) honkeytonk
AlbinoBambi (1) knetterkrankjorum


het is een gevoel.. en in de eerste kills hints naar haar gevonden..
sorry bambi als je wel dorp bent :@
Whut? :o
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:10:29 #296
336001 Antebella
Alle Dagen Dromen
pi_102025265
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat je zo serieus reageert hierop _O- Ik snapte meteen dat het naar ADD verwees (want ik heb het ook) maar dat weet de rest toch niet joh :') Dus die hint zou daar best op gebaseerd kunnen zijn.

Maar ik blijf bij Roger :)
Je hebt helemaal gelijk, ga er ook geen energie meer in steken :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:13:18 #297
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102025376
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij gooit ook graag wel olie op het vuur he :D :')
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 18:14:47 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102025437
Ik ga even tukken, zie zo de uitkomst wel :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_102025531
.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102025536
..
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_102025542
...

Nieuw topic :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  One tough cookie vrijdag 16 september 2011 @ 18:22:58 #302
169210 liesje1979
pi_102025719
-edit- Tuurlijk, topic vol. :')
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:23:16 #303
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102025723
Verkeerde topic liesje
Laffe huichelaar
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:23:44 #304
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102025741
O, en antwoord mijn DM eens
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')