##unvote Peterquote:Op donderdag 15 september 2011 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
##vote MP
Roger (1) Timmmm
Peter (5) TV, Cable, BoWa, MaJo, Tha_Erik
liesje1979 (1) AchJa
MP (3) tripack, liesje
Ik kan mijn stem nog aanpassen, maar moet straks eerst werken dus dat wordt dan pas laat in de middag/begin van de avond.
Dan wel de goede lijst gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
##unvote Peter
##Vote MP
Roger (1) Timmmm
Peter (4) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik
liesje1979 (1) AchJa
MP (4) tripack, liesje, Cable
ik twijfel ook continue , ik ben het niet eens met Peter als lynch het klopt gewoon niet hij kan het niet hebben gedaanquote:Op donderdag 15 september 2011 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
Ik twijfel vooral tussen Peter en Maarten-Pieter![]()
Ik kijk nog even verder en dan stem ik over een uurtje
Ik heb ongeveer hetzelfde, maar dan verdenk ik Peter ook nogquote:Op donderdag 15 september 2011 16:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik twijfel ook continue , ik ben het niet eens met Peter als lynch het klopt gewoon niet hij kan het niet hebben gedaan. en liesje lijkt me geen maffia bm maar dat kan je pas tot later in het spel pas achterkomen. Ik twijfel zelf of MP zit te bluffen of dat roger weer eens de boel belazert
Jij snapt hetquote:Op donderdag 15 september 2011 16:45 schreef Lutte het volgende:
## vote Roger
Roger (2) Timmmm, Lutte
Peter (6) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter
liesje1979 (1) AchJa
MP (6) tripack, liesje, IJs,Cable, Blessed
Teveel maffia op die 2 om het een legitieme lynch te lijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef timmmmm het volgende:
Steeds meer mensen gaan het snappen
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net gegoogled op gouden genotsknots, om te kijken of het misschien niet echt ergens een seksshop is, in de woonplaats van een van onze deelnemers
Ik snap deze zin nietquote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Teveel maffia op die 2 om het een legitieme lynch te lijken
Dit lijstje klopt ook niet...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef tdrone het volgende:
##vote Roger
Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone
Peter (7) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk
liesje1979 (1) AchJa
MP (5) tripack, liesje, IJs, Blessed
naar mijn mening kunnen we beter MP of roger lynchen.. één van de 2 is vrijwel zeker maffia dus als we dan vandaag zouden missen hebben we altijd de ander nog waarvan we dan 90% zeker zijn dat hij maffia is
BM=2 stemmenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit lijstje klopt ook niet...
MP heeft er een 5 achter de naam staan, maar 4 voters...
Nog een uur voor de helft van de stemmenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:47 schreef lynda het volgende:
Geen idee
Maarja.. men heeft nog een uur
staan maar 6 namen achter toch? of ben ik nou blind?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staan maar 6 namen achter toch? of ben ik nou blind?
quote:
Ik lollerdequote:Op donderdag 15 september 2011 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mij ook, want ik ben eigenlijk strontchagrijnig, want ik heb een kutdag gehad op het werk, niemand stemt op Roger, waarvan ik 100% zeker durf te zeggen dat hij maffia is, en ik moet enorm poepen, maar ik ben te lui om op te staanquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij ook, want ik ben eigenlijk strontchagrijnig, want ik heb een kutdag gehad op het werk, niemand stemt op Roger, waarvan ik 100% zeker durf te zeggen dat hij maffia is, en ik moet enorm poepen, maar ik ben te lui om op te staan
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2011 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik twijfel eigenlijk nog steeds aan mijn beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |