ik wist hetquote:
Ja das te duidelijk ookquote:
Gewone maatjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie altijd wel even kijken
En wat ben jij Roger de hele tijd aan het verdedigenMaffiamaatje?
Ik niet!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:40 schreef tripack het volgende:
het wordt er niet duidelijker op....
wie is/zijn de badguys
Ik vind het bijna jammer dat ik dorp benquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt als jij nu maffia bent he, dan kom ik je persoonlijk een klap op je billen geven
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het bijna jammer dat ik dorp ben
Hmm, beetje jammer dit.......quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
Kill 1 voor Antebella
Hij kon wel een flinke borrel gebruiken. [COS #149] Drank, orgieën en spelen!
stapels cadeautjes [COS #148] FEESSIE op komst!
“geen wantrouwen” als je geen wantrouwen hebt ben je een dromer en Antebella heeft in haar ondertitel staan: “Alle dagen dromen” Misschien de doordenkhint van de dag? Of dnek ik nu te ingewikkeld?
En daarbij postte ze gisteren om half 7 dat haar internet plat lag, terwijl ze wel gewoon met mij aan het DM-/PM'en was de hele tijd. Klopt dus helemaal niks van. Dat heeft bij mij iig veel wantrouwen geschept.
Vervelend van je Add, maar dat neemt niet weg dat dat in je ondertitel staat. Ik denk niet dat de spelleiders er rekening mee gaan houden waarom iets in iemands ondertitel staat om het vervolgens wel of niet als hint te gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:20 schreef Antebella het volgende:
[..]
Hmm, beetje jammer dit.......
Alle Dagen Dromen staat voor ADD (wat ik dus heb), ADHD zonder hyperactiviteit maar juist wat ingewikkelder van geest! En v.w.b. de pm van mij: die was via mijn mobiel, daarom kon ik ook het lijstje niet kopieren!
Maar je hebt het leuk gevonden hoor!
Het blijft moeilijk voor sommige mensen...quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
Er moet nu een (3) achter Lutte staan..
je was me voorquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef lynda het volgende:
Lutte (3) TV, BoWa, Lindytje
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (2) Sheepcidus, Antebella
gewoonfaye (1) charmed_angel
Zo vervelend is dat niet hoor! Juist doordat ik een dromer/denker ben zie ik al gauw de essentie van dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vervelend van je Add, maar dat neemt niet weg dat dat in je ondertitel staat. Ik denk niet dat de spelleiders er rekening mee gaan houden waarom iets in iemands ondertitel staat om het vervolgens wel of niet als hint te gaan gebruiken.
Het lijstje stond inmiddels ook alweer correct in mijn postquote:
1 PM? Als jij het zegtquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:25 schreef Antebella het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat niet hoor! Juist doordat ik een dromer/denker ben zie ik al gauw de essentie van dingen.
En wat betreft die pm nogmaals: ik zat niet de hele tijd te pm-en met jou, ik heb je alleen bedankt voor het plaatsen van mijn stem in het lijstje! 1 pm dus.
Klopt, maar er is er maar 1 van gisteren!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
1 PM? Als jij het zegtIk tel daarentegen meer PM's in mijn inbox.
Ik doe toch lief? Hou alleen niet zo van messen in mijn rug....quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongens, niet vergeten lief te doen hoor.
Argh, stemmen is moeilijk! Nog even denken...
Ik ben bereid hartstikke lief te doen, maar Antebella zit nu gewoon te liegen over haar PM's. Dan word het voor mij moeilijk om lief te doen. Wekt trouwens alleen maar meer argwaan bij mij op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Onjuist.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef Antebella het volgende:
[..]
Klopt, maar er is er maar 1 van gisteren!
Is goed, succes ermee!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben bereid hartstikke lief te doen, maar Antebella zit nu gewoon te liegen over haar PM's. Dan word het voor mij moeilijk om lief te doen. Wekt trouwens alleen maar meer argwaan bij mij op.
[..]
Onjuist.
Antebella. De hints zijn niet het sterkst, maar haar gedrag slaat helemaal nergens op. Glashard liegt ze tegen mij.quote:
Wat zal de reden zijn dat jij me ineens zwart maakt? Er is er maar 1 die glashard liegt hier, maar ik ga ervan uit dat de meesten wel door je farce heen zullen prikken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Antebella. De hints zijn niet het sterkst, maar haar gedrag slaat helemaal nergens op. Glashard liegt ze tegen mij.
Dat je zo serieus reageert hieropquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:20 schreef Antebella het volgende:
[..]
Hmm, beetje jammer dit.......
Alle Dagen Dromen staat voor ADD (wat ik dus heb), ADHD zonder hyperactiviteit maar juist wat ingewikkelder van geest! En v.w.b. de pm van mij: die was via mijn mobiel, daarom kon ik ook het lijstje niet kopieren!
Maar je hebt het leuk gevonden hoor!
Ik wil je helemaal niet zwart maken, niks persoonlijks. Echt niet hoor. Maar ik snap gewoon niet waarom je tegen mij liegt, daarom stuurde ik een PM, die je niet antwoord, een DM later had ik nog steeds geen antwoord.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Antebella het volgende:
[..]
Wat zal de reden zijn dat jij me ineens zwart maakt? Er is er maar 1 die glashard liegt hier, maar ik ga ervan uit dat de meesten wel door je farce heen zullen prikken.
Was jij vorige keer niet de maffia BM? Dan moet je ook goed kunnen liegen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef MaJo het volgende:
Dit vind ik altijd zo raar he, dat iemand blijkbaar keihard kan liegen voor het spelDat kan ik niet hoor
Ja, doe gewoon lief ofzo! Doen wij toch ook altijdquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laat ik het anders stellen: dat je dingen over een ander roept die niet waar zijn, zoals het uitwisselen van PM's wat niet waar is enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Was jij vorige keer niet de maffia BM? Dan moet je ook goed kunnen liegen hoor
Jij gooit ook graag wel olie op het vuur hequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, doe gewoon lief ofzo! Doen wij toch ook altijd
Ik begrijp het, ik kan dat ook niet hoor, liegen ten koste van iemand andersquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen: dat je dingen over een ander roept die niet waar zijn, zoals het uitwisselen van PM's wat niet waar is enzoIk kan best liegen over welke rol ik heb maar iets volhouden over een ander terwijl ik weer dat het niet waar is zou ik niet kunnen
Whut?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
##vote albinobambi
Lutte (4) TV, BoWa, Lindytje, tripack
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (3) Sheepcidus, Antebella, gewoonfaye
gewoonfaye (2) charmed_angel, tha_Erik
Antebella (1) honkeytonk
AlbinoBambi (1) knetterkrankjorum
het is een gevoel.. en in de eerste kills hints naar haar gevonden..
sorry bambi als je wel dorp bent
Je hebt helemaal gelijk, ga er ook geen energie meer in stekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je zo serieus reageert hieropIk snapte meteen dat het naar ADD verwees (want ik heb het ook) maar dat weet de rest toch niet joh
Dus die hint zou daar best op gebaseerd kunnen zijn.
Maar ik blijf bij Roger
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij gooit ook graag wel olie op het vuur he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |