abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102020908
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hoe kan je op gedrag verdenken, als ik amper in het topic ben geweest? Ja nu even.
Kwaliteit boven kwantiteit :) Elke post staat bomvol 'we gaan ze pakken!' en 'die en die is maffia!' maar wordt afgewisseld met posts dat je niet kunt zoeken (waar ik echt begrip voor heb, ik heb ook minder tijd dan gehoopt) en blijkt uit alles dat je niet terugleest (ook daar begrip voor, echt waar :* ) maar blijkt dat niet uit je posts.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_102020998
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Lutte het volgende:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit :) Elke post staat bomvol 'we gaan ze pakken!' en 'die en die is maffia!' maar wordt afgewisseld met posts dat je niet kunt zoeken (waar ik echt begrip voor heb, ik heb ook minder tijd dan gehoopt) en blijkt uit alles dat je niet terugleest (ook daar begrip voor, echt waar :* ) maar blijkt dat niet uit je posts.
Ik heb dat nergens gezegd hoor :D Ik ga ze pakken. En als ik dat wel gezegd heb, quote die post maar ;)
pi_102021065
Oh en met al die radiotopics is hints zoeken erg lastig, zeker als je bijvoorbeeld nacht 1 nog even wilt onderzoeken. En nee ik kan niet op de volgende pagina kijken omdat ik dus met de mobiele layout zit.

En verder zijn die 'sterke hints' richting mij die c_a noemt er veeeel te veel voor één kill :')
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_102021096
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:

En verder zijn die 'sterke hints' richting mij die c_a noemt er veeeel te veel voor één kill :')
ik heb ze ook niet zelf gevonden ;)
pi_102021125
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb dat nergens gezegd hoor :D Ik ga ze pakken. En als ik dat wel gezegd heb, quote die post maar ;)
Ik zoek zelf wel, want ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb :)
pi_102021132
Bedankt, ik begin nu serieus te twijfelen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102021154
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Okayyyyy daar gaat de papegaaimodus weer aan: iPod, geen CTRL-f, zoekt niet fijn. Heb wel al een post met 'morgen ik ga ervoor!' gevonden nou das dezelfde strekking.

En nee je hebt ze niet gevonden maar iedereen weer wel welke hints ik bedoel zoals ik het zei, en daar ging het me om, wie ze ook gevonden heeft: het zijn er te veel.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_102021275
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:

[..]

Okayyyyy daar gaat de papegaaimodus weer aan: iPod, geen CTRL-f, zoekt niet fijn. Heb wel al een post met 'morgen ik ga ervoor!' gevonden nou das dezelfde strekking.

En nee je hebt ze niet gevonden maar iedereen weer wel welke hints ik bedoel zoals ik het zei, en daar ging het me om, wie ze ook gevonden heeft: het zijn er te veel.
morgen ga ik ervoor is het hetzelfde als 'we gaan ze pakken'

Ok... :D
Maar jullie mogen mij wel lynchen hoor (heb toch niet veel tijd de komende week, was vergeten dat er een belangrijke game-release aankwam), dan zien jullie dat ik dit keer WEL dorp ben. En dan kunnen jullie ook diegene pakken die mij verdacht proberen te maken ;)

Dus doe ermee wat je wilt! En nu ben ik weg naar het ziekenhuis :W
(reden waarom ik vandaag er niet voor kan gaan, omdat er een bekende vandaag is opgenomen ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 16:21:23 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:21:27 #234
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102021291
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
Maar (even buiten beschouwing of ik je wel of niet verdenk) meer hints dan de drie die er in zitten betekent toch juist dat de kans groter is dat er een aantal waar van zijn?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102021371
ow en niks ernstigs hoor (ziekenhuis) ;)
pi_102021500
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar (even buiten beschouwing of ik je wel of niet verdenk) meer hints dan de drie die er in zitten betekent toch juist dat de kans groter is dat er een aantal waar van zijn?
Dat klinkt inderdaad logisch, maar dat is het voor mij niet. Heb ik vorige rondes al gezegd dus is niet iets waar ik nu mee op de proppen kom.

Het zijn vrij 'standaard' hints, dieren -> dieren in FoBo is voor mij van het niveau zwarte figuur -> zwarte vlek in FoBo zoals ik al zei. Verder post ik veel in SC's, die gaan over het leven van alledag, dus dat is al eerder te linken dan specifieke topics. Net als naar sprookjes enzo, die zijn er zoveel, daar valt altijd wel iets naar te vinden. 'Oeh, rood in Pohi, roodkapje is ook een sprookje!' een beetje dat idee.

En bij veel hints wordt het vaak ook wel een beetje vergezocht heb ik het idee.. Tunnelvisie, als je iemand in je hoofd hebt is alles ineens verdacht enzo. Middelbare school voorbeeldje: als je denkt dat iemand verliefd is op iemand anders en je gaat er op letten, zie je overal bewijs terwijl je het je gewoon inbeeld.

Zijn jullie nu mijn SOG? :')
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:28:29 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102021562
Ik snap er werkelijk niks meer van _O- Maar ik blijf bij Roger. Die is, in tegenstelling tot anders, wel heel angstvallig stil :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:28:51 #238
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102021573
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad logisch, maar dat is het voor mij niet. Heb ik vorige rondes al gezegd dus is niet iets waar ik nu mee op de proppen kom.

Het zijn vrij 'standaard' hints, dieren -> dieren in FoBo is voor mij van het niveau zwarte figuur -> zwarte vlek in FoBo zoals ik al zei. Verder post ik veel in SC's, die gaan over het leven van alledag, dus dat is al eerder te linken dan specifieke topics. Net als naar sprookjes enzo, die zijn er zoveel, daar valt altijd wel iets naar te vinden. 'Oeh, rood in Pohi, roodkapje is ook een sprookje!' een beetje dat idee.

En bij veel hints wordt het vaak ook wel een beetje vergezocht heb ik het idee.. Tunnelvisie, als je iemand in je hoofd hebt is alles ineens verdacht enzo. Middelbare school voorbeeldje: als je denkt dat iemand verliefd is op iemand anders en je gaat er op letten, zie je overal bewijs terwijl je het je gewoon inbeeld.

Zijn jullie nu mijn SOG? :')
Oh, dus ze zijn gewoon verliefd op je O+!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:29:20 #239
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102021594
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik snap er werkelijk niks meer van _O- Maar ik blijf bij Roger. Die is, in tegenstelling tot anders, wel heel angstvallig stil :D
Dat is ie meestal tijdens werkuren :+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102021622
Ik ga toch switchen, ik denk dat Faye Maffia is. En ga twijfelen aan Lutte :)

#unvote Lutte
#vote gewoonfaye

Lutte (2) TV, BoWa
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (1) Sheepcidus
gewoonfaye (1) charmed_angel

Ik heb even helemaal teruggelezen :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 16:30:50 ]
pi_102021631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef MaJo het volgende:
ja maar dat is erik ook :o
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:30:39 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102021643
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat is ie meestal tijdens werkuren :+.
Volgens mij komt ie altijd wel even kijken :)

En wat ben jij Roger de hele tijd aan het verdedigen :o Maffiamaatje?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:33:02 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102021751
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja maar dat is erik ook :o
Het is duidelijk dat Erik wel meeleest, want steeds als ik iets over Roger schrijf is hij er binnen een paar minuten om zijn maffiamaatje te verdedigen _O-
pi_102021756
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Oh, dus ze zijn gewoon verliefd op je O+!
:') _O-

Je snapt wat ik bedoel!

En dank je c_a, oneluv! O+
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:35:11 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102021848
Jongens, ik denk dat we Timmmm toch moeten volgen met zijn Roger idee. Hij bleek uiteindelijk dorp te zijn en dus te vertrouwen. Gisteren hebben we de verkeerde gelyncht, laten we dat niet nog een keer gebeuren!
pi_102021880
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:

[..]

:') _O-

Je snapt wat ik bedoel!

En dank je c_a, oneluv! O+
Echt als jij nu maffia bent he, dan kom ik je persoonlijk een klap op je billen geven ~O>
pi_102021986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Jongens, ik denk dat we Timmmm toch moeten volgen met zijn Roger idee. Hij bleek uiteindelijk dorp te zijn en dus te vertrouwen. Gisteren hebben we de verkeerde gelyncht, laten we dat niet nog een keer gebeuren!
Het vervelende is wel dat we niet weten of die theorie gechecked is door de rechercheur... en ik moet zeggen dat ik door het geswitch mensen alleen maar verdachter vind worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:40:30 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102022048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het vervelende is wel dat we niet weten of die theorie gechecked is door de rechercheur... en ik moet zeggen dat ik door het geswitch mensen alleen maar verdachter vind worden
Nee dat klopt, maar los daarvan zijn er ook andere hints richting Roger. Met name het hints zoeken richting de onschuldige MP vind ik verdacht!
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:40:50 #249
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_102022062
het wordt er niet duidelijker op....
wie is/zijn de badguys }:|
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:41:30 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102022084
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:40 schreef tripack het volgende:
het wordt er niet duidelijker op....
wie is/zijn de badguys }:|
Ik denk niet dat mensen nu masaal gaan reageren met "Ja! Ik!" :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')