Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe kan je op gedrag verdenken, als ik amper in het topic ben geweest? Ja nu even.
Ik heb dat nergens gezegd hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteitElke post staat bomvol 'we gaan ze pakken!' en 'die en die is maffia!' maar wordt afgewisseld met posts dat je niet kunt zoeken (waar ik echt begrip voor heb, ik heb ook minder tijd dan gehoopt) en blijkt uit alles dat je niet terugleest (ook daar begrip voor, echt waar
) maar blijkt dat niet uit je posts.
ik heb ze ook niet zelf gevondenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
En verder zijn die 'sterke hints' richting mij die c_a noemt er veeeel te veel voor één kill
Ik zoek zelf wel, want ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd hebquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens gezegd hoorIk ga ze pakken. En als ik dat wel gezegd heb, quote die post maar
Okayyyyy daar gaat de papegaaimodus weer aan: iPod, geen CTRL-f, zoekt niet fijn. Heb wel al een post met 'morgen ik ga ervoor!' gevonden nou das dezelfde strekking.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens gezegd hoorIk ga ze pakken. En als ik dat wel gezegd heb, quote die post maar
morgen ga ik ervoor is het hetzelfde als 'we gaan ze pakken'quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okayyyyy daar gaat de papegaaimodus weer aan: iPod, geen CTRL-f, zoekt niet fijn. Heb wel al een post met 'morgen ik ga ervoor!' gevonden nou das dezelfde strekking.
En nee je hebt ze niet gevonden maar iedereen weer wel welke hints ik bedoel zoals ik het zei, en daar ging het me om, wie ze ook gevonden heeft: het zijn er te veel.
Maar (even buiten beschouwing of ik je wel of niet verdenk) meer hints dan de drie die er in zitten betekent toch juist dat de kans groter is dat er een aantal waar van zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
En verder zijn die 'sterke hints' richting mij die c_a noemt er veeeel te veel voor één kill
Dat klinkt inderdaad logisch, maar dat is het voor mij niet. Heb ik vorige rondes al gezegd dus is niet iets waar ik nu mee op de proppen kom.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar (even buiten beschouwing of ik je wel of niet verdenk) meer hints dan de drie die er in zitten betekent toch juist dat de kans groter is dat er een aantal waar van zijn?
Oh, dus ze zijn gewoon verliefd op jequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad logisch, maar dat is het voor mij niet. Heb ik vorige rondes al gezegd dus is niet iets waar ik nu mee op de proppen kom.
Het zijn vrij 'standaard' hints, dieren -> dieren in FoBo is voor mij van het niveau zwarte figuur -> zwarte vlek in FoBo zoals ik al zei. Verder post ik veel in SC's, die gaan over het leven van alledag, dus dat is al eerder te linken dan specifieke topics. Net als naar sprookjes enzo, die zijn er zoveel, daar valt altijd wel iets naar te vinden. 'Oeh, rood in Pohi, roodkapje is ook een sprookje!' een beetje dat idee.
En bij veel hints wordt het vaak ook wel een beetje vergezocht heb ik het idee.. Tunnelvisie, als je iemand in je hoofd hebt is alles ineens verdacht enzo. Middelbare school voorbeeldje: als je denkt dat iemand verliefd is op iemand anders en je gaat er op letten, zie je overal bewijs terwijl je het je gewoon inbeeld.
Zijn jullie nu mijn SOG?
Dat is ie meestal tijdens werkurenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik snap er werkelijk niks meer vanMaar ik blijf bij Roger. Die is, in tegenstelling tot anders, wel heel angstvallig stil
ja maar dat is erik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik snap er werkelijk niks meer vanMaar ik blijf bij Roger. Die is, in tegenstelling tot anders, wel heel angstvallig stil
Volgens mij komt ie altijd wel even kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ie meestal tijdens werkuren.
Het is duidelijk dat Erik wel meeleest, want steeds als ik iets over Roger schrijf is hij er binnen een paar minuten om zijn maffiamaatje te verdedigenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dus ze zijn gewoon verliefd op je!
Echt als jij nu maffia bent he, dan kom ik je persoonlijk een klap op je billen gevenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Je snapt wat ik bedoel!
En dank je c_a, oneluv!
Het vervelende is wel dat we niet weten of die theorie gechecked is door de rechercheur... en ik moet zeggen dat ik door het geswitch mensen alleen maar verdachter vind wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Jongens, ik denk dat we Timmmm toch moeten volgen met zijn Roger idee. Hij bleek uiteindelijk dorp te zijn en dus te vertrouwen. Gisteren hebben we de verkeerde gelyncht, laten we dat niet nog een keer gebeuren!
Nee dat klopt, maar los daarvan zijn er ook andere hints richting Roger. Met name het hints zoeken richting de onschuldige MP vind ik verdacht!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het vervelende is wel dat we niet weten of die theorie gechecked is door de rechercheur... en ik moet zeggen dat ik door het geswitch mensen alleen maar verdachter vind worden
Ik denk niet dat mensen nu masaal gaan reageren met "Ja! Ik!"quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:40 schreef tripack het volgende:
het wordt er niet duidelijker op....
wie is/zijn de badguys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |