Ach, nog maar drie maanden en dan is het al weer kerst! Ik verheug me er nu al op. AchJa , dorpsoudste, liep door tuincentrum ‘de Indische waterlelie’ waar de medewerkers al druk bezig zijn met het opbouwen van de kerstshow. De eerste decoraties lagen al in de winkel. Terwijl AchJa om zich heen keek viel haar op dat vlinders blijkbaar de trend van deze kerst zouden worden. Best een leuk idee voor in de boom dit jaar al is het niet heel kerstig, dacht AchJa. Maar goed, het boeket zal zo wel klaar zijn, die eerst maar even ophalen. Hij zal zo mooi staan op deze vaas en dan nog even over de dierenafdeling voor een hondenmand. Daarna snel naar de kapper en dan naar huis om te douchen en omkleden voor dat avondje stappen. Wat zou ze toch moeten dragen? Terwijl ze het volgende pad insloeg knalde ze tegen een andere kar aan. De vaas die ze zojuist uitgezocht had, de laatste die er stond, en zo goed paste bij de rest van haar interieur viel om en knapte kapot. He verdomme, dacht AchJa, dat kan er ook nog wel bij.
“Gaat alles goed mevrouw?”, zei de persoon van wie de andere kar was. “hej wacht eens, AchJa is het toch of niet? Dat is lang geleden! Alles goed? Wacht, ik was net van plan een kopje koffie te gaan drinken, drink je er een met me mee? Dan kunnen we weer even bijkletsen”. AchJa keek, lichtelijk beduusd van de spraakwaterval, op haar horloge en twijfelde even of daar wel tijd voor was. Maar besloot toen dat het wel eventjes kon. “Ja, das goed. Lekker!” en ze liepen samen naar de koffiecorner. “Eh AchJa, wat heb je ook alweer in je koffie? Suiker en melk toch?” “Dat heb je goed onthouden inderdaad. Neem jij de koffie vast mee, dan ga ik nog even naar het toilet”. Wat AchJa alleen niet door had is dat haar kennis, voordat zij de koffiemelk in de koffie deed eerst een ampul met vloeibaar rattengif in de koffie goot. Niet veel later stierf AchJa een langzame en pijnlijke dood. Niet wetende wat haar overkomen is. Het boeket dat zojuist voor haar gemaakt was prijkte op haar kist bij de begrafenis.
Lutte:
De indische waterlelies is een sprookje, net als: V&A SC#350 Niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet!
Naar de kapper: GC GRTD #1303Lutte wil volwassen haar
Kerst:TAL RED ROOM #1449Winter is coming
Iemand van lang geleden tegenkomen: GC GRTD #1297wtf, een GRTOJW reunie
Dierenafdeling: Hele fobo vol met dieren.
Charmed_angel:
Indische waterlelies ->efteling. Heeft fobo in fobo neefje en ik in de efteling.
Vlinder in Ui en fobo.
Lindytje:
LIF SHJN SCMet luxeproblemen en koopdrang
LIF Make-up tips Topic #34 Waar we worden herkend door de pakketbezorger!
LIF SHJN SCShow hier je kapsel SC

'
Het lijkt mij dat deze kill maar door één persoon is gedaan of zie ik iets over het hoofd.
Ik ga nog even verder, maar ik kan niet zoveel vinden.
[ Bericht 6% gewijzigd door liesje1979 op 16-09-2011 00:19:58 ]