Ik heb dat gevoel wat ik de vorige twee keer dat ik doodging had weerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen zit met angst en beven 22:00 af te wachten...
er is veel op tv vanavond.. misschien datg het daarmee te maken heeftquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ok, ik begrijp de spanning voor de nachtpost, maar normaal hebben we er ook geen moeite mee hele topics vol te kletsen.Ik ga zo even Hollanders in tha hood kijken.
Ja maar ER kijk ik liever terug omdat ik er halverwege pas invielquote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
er is veel op tv vanavond.. misschien datg het daarmee te maken heeft
ja halverwege invallen is irritantquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ER kijk ik liever terug omdat ik er halverwege pas inviel
* Maarten-Pieter giechelt vanuit zijn urnquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja halverwege invallen is irritant
ik heb het even nagekeken en degenen die de hints naar MP vonden waren Roger epilas en Erik
Maar laten we eerlijk zijn, de hints waren best sterk. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat we maffia zouden lynchen vandaag. Maar wel goed om in het achterhoofd te houden inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb het even nagekeken en degenen die de hints naar MP vonden waren Roger epilas en Erik
Erik toch niet weer hequote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat ie weer maffia isquote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erik toch niet weer heVolgende keer kunnen we hem beter meteen lynchen
Roger maakt zich hier wel extra verdacht mee!
Ik zie nog geen overmatig smileygebruikquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat ie weer maffia is
C_a doet ook weer verdacht, maar die doet eigenlijk altijd verdacht
Wel veel stoute woorden en 'we gaan ze pakken!', de smileys komen meestal tegelijk met de verdenkingen. Dus kom maar opquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik zie nog geen overmatig smileygebruik
ik heb hetzelfde ideequote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik omgelegd ga worden
Holland in da Hood is begonnen![]()
* Bartjebart stopt MP weer terug in z'n urn en draait het deksel erg stevig vastquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
* Maarten-Pieter giechelt vanuit zijn urn
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |