SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Timmmmm Profiel | History | FotoboekTweeling
2. Peter Profiel | History | FotoboekBodyguard
3) Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4) Lutte Profiel | History | Fotoboek
5) gewoonfaye Profiel | History | Fotoboek
6) AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7) Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
8) honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
9) liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
10) TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11) Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
12) IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
13) Theatermama Profiel | History | Fotoboek BOM
14) AchJa Profiel I History I FotoboekDorpsoudste
15. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek DORP
16. tdrone Profiel | History | FotoboekDorp
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. MaJo Profiel | History | Fotoboek
19. CaLeX Profiel | History | Fotoboek TWEELING
20. De_boswachter Profiel | History | Fotoboek
21. Etcetera Profiel | History | Fotoboek MAFFIA
22. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
23. Lindytje Profiel | History | Fotobooek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotobooek Dorp
25. Antebella Profiel | History | Fotobooek
26. blessed19 Profiel | History | Fotobooek
27. EllaN Profiel | History | Fotoboek DORP
28. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
29. tripack Profiel | History | Fotoboek
30. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
PM Lynda en Bart link
Spelleiders deze ronde: Bartjebart en Lynda
Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezingen
Nacht 1
Mededeling
Dag 2
Nacht 2
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 15-09-2011 22:09:29 ]
Domme, luie rat, lees anders gewoon het topic terug, waar ik het al 3 keer gezegd hebquote:Op donderdag 15 september 2011 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
##vote MP
Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,
Peter (7 TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (1) AchJa
MP (8) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, PatriQue89
Dat dusquote:Op donderdag 15 september 2011 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Domme, luie rat, lees anders gewoon het topic terug, waar ik het al 3 keer gezegd heb
Joh kijk eens een paar post hierboven!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Peter het volgende:
Wat is nu het juiste lijstje?
#vote MP
Denk je ook dat je gewoon normaal iets kan zeggen?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Domme, luie rat, lees anders gewoon het topic terug, waar ik het al 3 keer gezegd heb
ja maar dingen worden irritant als 4 mensen achter elkaar dezelfde fout makenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Denk je ook dat je gewoon normaal iets kan zeggen?
Dat ligt binnen mijn capaciteiten ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Denk je ook dat je gewoon normaal iets kan zeggen?
Ja, dus? Dan kan er ook gewoon op een normale manier iets gezegd worden..quote:Op donderdag 15 september 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar dingen worden irritant als 4 mensen achter elkaar dezelfde fout maken
Ok.. fijn.. doe daar dan wat mee, of zeg anders niks tegen mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ligt binnen mijn capaciteiten ja.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef timmmmm het volgende:
Aks jij gewoon even leest voordat je post, hoef ik je infantiele fouten niet aan te kaarten.
Ik kan tellen en jij blijkbaar niet, dus dat zou voor jezelf inderdaad wel een goed advies zijn, om mij daarin te volgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Dus jij bent almachtig en moeten jou maar braaf volgen? Ik dacht het niet..
Dat zijn we nu klaar kindjes geld ook voor jouquote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Dus jij bent almachtig en moeten jou maar braaf volgen? Ik dacht het niet..
Dit gaat gewoon nergens over..quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zijn we nu klaar kindjes geld ook voor jou
Ja, het is inderdaad een spelletje, en ik ben er wel klaar mee...Sommige mensen verliezen dit uit het oog, wat voor mij het spel verpest..quote:Op donderdag 15 september 2011 18:23 schreef lynda het volgende:
Inderdaad, stoppen dus en verder met spelletje
Dit is wel heel erg laag bij de grond van jouquote:Op donderdag 15 september 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een spelletje, en ik ben er wel klaar mee...Sommige mensen verliezen dit uit het oog, wat voor mij het spel verpest..
Ik ben Dorp, en nu dood, succes verder![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een spelletje, en ik ben er wel klaar mee...Sommige mensen verliezen dit uit het oog, wat voor mij het spel verpest..
Ik ben Dorp, en nu dood, succes verder![]()
[ afbeelding ]
Roger (4) Timmmm, Lutte, Cable, tdrone,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Maakt niet uit.. MP is ook maffiaquote:Op donderdag 15 september 2011 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Het blijft jammer dat Roger niet doodgaat.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
##Vote Liesje1979
Peter (7) TV, BoWa, MaJo, Tha_Erik, Sheep, Maarten-Pieter, honkeytonk,
liesje1979 (2) AchJa, Roger_Epiales
MP (11) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi
Vooral op gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laffe huichelaar
Ik wil Roger sowieso pakken, of MP nou maffia is of nietquote:Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. MP is ook maffiaMorgen pakken we Roger!
Ik had het net ook verbeterd, en toen dacht ik weer dat ik verkeerd geteld had, en nu blijkt dat ik het tóch goed verbeterd hadquote:Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef lynda het volgende:
MP (12) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi
Zucht.
Mensen TELLEN!
Liesje telt ook DUBBEL
MP geen maffia dus..quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil Roger sowieso pakken, of MP nou maffia is of niet
Sorry!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:59 schreef lynda het volgende:
MP (12) tripack, liesje, IJs, Blessed, knetterkrankjorum, charmed_angel, gewoonfaye, Peter, Antebella, Lindytje, AlbinoBambi
Zucht.
Mensen TELLEN!
Liesje telt ook DUBBEL
Dan ben ik nu boos op Patriquequote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef lynda het volgende:
Helaas, daarvoor moet je bij Patrique zijn
Nieuwe doordenk hint van de dag: MP was dorp, dus R-E moet wel maffia zijn?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
MP geen maffia dus..Des te meer reden om morgen braaf naar jou te luisteren en op Roger te stemmen.
Rustig maarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuwe doordenk hint van de dag: MP was dorp, dus R-E moet wel maffia zijn?
Kom op zeg, ik ga er toch maar eens op reageren: Timmmmm is al vanaf het begin bezig met zijn hetze tegen de "newbs", heeft ook zeker niet onder stoelen of banken geschoven wat zijn mening was over het feit dat er op mij werd gestemd als BM en nu zou hij ineens de waarheid in pacht hebben omdat jullie op een dorpeling hebben gestemd?
Sorry hoor, maar dat kan ik moeilijk serieus nemen, maar goed, dit is dus hoe we het dit keer spelen, dan schik ik mij daar in.
Ik kan rustig (en eerlijk) zeggen dat die hint niet op mij sloeg en dat ik niets met welk van de moorden dan ook te maken heb gehad, maar daar zullen jullie zelf achter moeten komen.
Zo, kindje is klaar, Lynda, en zal verder weer rustig spelen
Toen men verkoos niet naar me te luisteren, beweerde ik al dat ik de wijsheid in pacht had. Toen bleek dat degene die men wel verkoos geen maffia was. Misschien heb ik dan toch gelijk...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuwe doordenk hint van de dag: MP was dorp, dus R-E moet wel maffia zijn?
Kom op zeg, ik ga er toch maar eens op reageren: Timmmmm is al vanaf het begin bezig met zijn hetze tegen de "newbs", heeft ook zeker niet onder stoelen of banken geschoven wat zijn mening was over het feit dat er op mij werd gestemd als BM en nu zou hij ineens de waarheid in pacht hebben omdat jullie op een dorpeling hebben gestemd?
Sorry hoor, maar dat kan ik moeilijk serieus nemen, maar goed, dit is dus hoe we het dit keer spelen, dan schik ik mij daar in.
Ik kan rustig (en eerlijk) zeggen dat die hint niet op mij sloeg en dat ik niets met welk van de moorden dan ook te maken heb gehad, maar daar zullen jullie zelf achter moeten komen.
Zo, kindje is klaar, Lynda, en zal verder weer rustig spelen
Lees de eerste pagina van dit topic maar eensquote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is Patrique dood dan?
Hij kon niet met het spel en de spelers omgaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is Patrique dood dan?
Ja, we zijn wel lekker bezig deze ronde.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, patrique dood door eigen schuld, mp dood door lynch... we lopen nu al achter de feiten aan. Wellicht dat de NW nog iets oplevert.
Ow ik snapquote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lees de eerste pagina van dit topic maar eens
Geef Patrique eigenlijk wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kon niet met het spel en de spelers omgaan.
Ik heb dat gevoel wat ik de vorige twee keer dat ik doodging had weerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen zit met angst en beven 22:00 af te wachten...
er is veel op tv vanavond.. misschien datg het daarmee te maken heeftquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ok, ik begrijp de spanning voor de nachtpost, maar normaal hebben we er ook geen moeite mee hele topics vol te kletsen.Ik ga zo even Hollanders in tha hood kijken.
Ja maar ER kijk ik liever terug omdat ik er halverwege pas invielquote:Op donderdag 15 september 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
er is veel op tv vanavond.. misschien datg het daarmee te maken heeft
ja halverwege invallen is irritantquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ER kijk ik liever terug omdat ik er halverwege pas inviel
* Maarten-Pieter giechelt vanuit zijn urnquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja halverwege invallen is irritant
ik heb het even nagekeken en degenen die de hints naar MP vonden waren Roger epilas en Erik
Maar laten we eerlijk zijn, de hints waren best sterk. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat we maffia zouden lynchen vandaag. Maar wel goed om in het achterhoofd te houden inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb het even nagekeken en degenen die de hints naar MP vonden waren Roger epilas en Erik
Erik toch niet weer hequote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat ie weer maffia isquote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erik toch niet weer heVolgende keer kunnen we hem beter meteen lynchen
Roger maakt zich hier wel extra verdacht mee!
Ik zie nog geen overmatig smileygebruikquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat ie weer maffia is
C_a doet ook weer verdacht, maar die doet eigenlijk altijd verdacht
Wel veel stoute woorden en 'we gaan ze pakken!', de smileys komen meestal tegelijk met de verdenkingen. Dus kom maar opquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik zie nog geen overmatig smileygebruik
ik heb hetzelfde ideequote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik omgelegd ga worden
Holland in da Hood is begonnen![]()
* Bartjebart stopt MP weer terug in z'n urn en draait het deksel erg stevig vastquote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
* Maarten-Pieter giechelt vanuit zijn urn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |