Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
http://www.wowhead.com/item=58480/truegoldquote:Op woensdag 14 september 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry voor de inspiratieloze TT...
godver... ik koop altijd die truebars in de AH voor 600gold... nu zie ik, als Miner, dat die dingen uit een paar simpele mats bestaan... eerder moeten weten...quote:Op woensdag 14 september 2011 10:22 schreef Altron het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/item=58480/truegold
Zit wel een cooldown op van 24 uur voor de transmuters.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:29 schreef webbyplus het volgende:
[..]
godver... ik koop altijd die truebars in de AH voor 600gold... nu zie ik, als Miner, dat die dingen uit een paar simpele mats bestaan... eerder moeten weten...
anders krijg je hem wel met de nieuwe expansion volgend jaarquote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Er is geen 150 mount achievement nee. Maar altijd fijn om voorbereid te zijn op patch 4.3 die HEEEEEEEEEEEL MMMIIIIISSCCCCCCHIIIEEEEEEEN wel zo'n achievement erin gooit!![]()
Verkopen bedoel je ?:)quote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef utopie het volgende:
Ik heb de spectral tiger, en achteraf had ik 'm beter kunnen kopen nu ik zie dat ie voor 800+ ¤ op ebay staat en ik ben gestopt
Zou dat niet eens willen tbh..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Lekker spellentjens spelen op mijn werk.
Hehe ja dat kanquote:Op woensdag 14 september 2011 16:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heb niks te doen. Project is af.
Klopt. Op level 30 kan je bij de pally-trainer dual-spec leren. Dan kan je onder N veranderen van spec. Ikzelf ben Holy / Retri, maar ik ga waarschijnlijk naar Holy / Prot.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:23 schreef kin238 het volgende:
Ik ben begonnen mn paladin holy te speccen, maar heb ook ergens gezien dat je daarnaast ook bijv. retr. kan doen en kan afwisselen?
Wat een mazzelquote:Op woensdag 14 september 2011 21:27 schreef Bootje84 het volgende:
Klopt. Op level 30 kan je bij de pally-trainer dual-spec leren. Dan kan je onder N veranderen van spec. Ikzelf ben Holy / Retri, maar ik ga waarschijnlijk naar Holy / Prot.
Net even met mijn warlock naar BH25 gegaan. Was een wijs besluit. Heb nieuwe gloves 2x (1x pvp, 1x pve)
Me happy
I felt luckyquote:
Daarna nog onwijs gelukkig dat we die 2e boss deden. Normaalgesproken leaved gelijk 15 man, waardoor je kansloos bent. Nu gelukkig maar 6 eikels....quote:
Dit geloof ik dan weer niet. Ethereals lijken me zeer lastig om aan te passen op armor e.d. Daarnaast zijn er al 12 rassen. Een nieuwe (hero) class lijkt me een meer logische keuze.quote:It is said that Pandaren and Ethereals will be introduced into WoW's new expansion as new playable characters. Specifically, the Pandaren will be tied to the Horde, while the Ethereals to the Alliance, and Queen Azshara and the new Old God N'zoth will show up in company with new fields & maps, challenging Rexxar-related storyline quests and so on.
ik heb liever nieuwe classes als weer een nieuw rasquote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef Reuzelbek het volgende:
De nieuwe expansion gaat over de pandaren: http://news.mmosite.com/c(...)ts_of_pandaria.shtml
[..]
Dit geloof ik dan weer niet. Ethereals lijken me zeer lastig om aan te passen op armor e.d. Daarnaast zijn er al 12 rassen. Een nieuwe (hero) class lijkt me een meer logische keuze.
SPOILER: Grote afbeelding, laden op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
De Pandaren en Ethereals als nieuwe races lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk. Wat ik nog wel zie gebeuren is jouw suggestie van een nieuwe class. Dit verzin ik hier ter plekke natuurlijk, maar het zou een mogelijkheid zijn dat je character vanaf level 55 naar Pandaria kan vertrekken, dat je daar in de leer gaat bij die bende Panda's en dat je als het ware een race change ondergaat naar "Brewmaster".quote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef Reuzelbek het volgende:
De nieuwe expansion gaat over de pandaren: http://news.mmosite.com/c(...)ts_of_pandaria.shtml
[..]
Dit geloof ik dan weer niet. Ethereals lijken me zeer lastig om aan te passen op armor e.d. Daarnaast zijn er al 12 rassen. Een nieuwe (hero) class lijkt me een meer logische keuze.
quote:Op donderdag 15 september 2011 04:03 schreef Rikketik het volgende:
Heilige moeder van alles dat goed en puur is, dank u voor de nieuwe Shaman set:Gesponsord door Michelin?SPOILER: Grote afbeelding, laden op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Waar was die nerf dan voor nodig?? Dat was avoidable dmgquote:Op donderdag 15 september 2011 08:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Foe Reaper 5000
Molten Shield has been reduced from 50,000 fire damage to 20,000 fire damage on Heroic difficulty.
Molten Slag's spawn timer has been increased in both phases of the encounter on Heroic difficulty.nu nog deadmines nerfen
Vandaag hoef ik dus ook niet te checken? Mooiquote:Op donderdag 15 september 2011 09:12 schreef Blistering het volgende:
Stomme Pebble, doe's wat vaker verschijnen
Ik herken het probleem Bien en voel je pijn <3quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Inderdaad! Dat, voor de verandering, dan eens niet!![]()
Gebeurd alleen net iets te vaak tegenwoordig. En dat vernietigd het plezier in raiden, mensen worden er geirriteerd van en we hebben weinig progress. Deze boss zouden we ook met gemak moeten kunnen doen, op het niveau waarop Rhyolit is en wij zijn. Zie het al gebeuren dat we ze, met de aankomst van die supernerfs, dan ineens gaan facerollen! Dan is de lol er al helemaal af!
Nu is het tijd voor me bedje!![]()
Spirit is niet heel belangrijk voor Elemental. Het is absoluut handig, maar pas als je de talent hebt die het ook meteen laat tellen als Hit (Elemental Precision), en als je de hit ook nodig hebt - dus sowieso nog niet echt op low levelquote:Op donderdag 15 september 2011 09:55 schreef keepoww het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstrom/Resz/simple
Wat zijn de beste stats voor een elemental shaman, ik heb nu Stamina en inttelect maar las op net dat spirit belangrijk is? (of moet ik gewoon Enhacement gaan?)
Sowieso moet Blizzard niet meer races naar factions brengen, dan heb je straks helemaal geen neutral races meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Is dat niet juist het gevolg van een wereld die een lange tijd met twee grote facties die oorlog voeren te maken heeft ? "Neutraal" wordt steeds moeilijker als je lange tijd met oorlog om je heen leeft. Je 'ras' is op zo'n moment gewoon moeilijk neutraal te houden. Er zullen fricties ontstaan tussen neutrale rassen en beide facties. Dat een ras zich dan bij een factie aansluit zou ik eerder bevording van de lore vinden dan iets dat er aan af zou doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Sowieso moet Blizzard niet meer races naar factions brengen, dan heb je straks helemaal geen neutral races meer.
Pandarens zoeken vrede tussen alle rassen en de natuur. En hun 'main city' ligt buiten de war zone van horde/alliance. Dus ik hoop dat Blizzard vast houd aan de philosophie en de levensstijl van de Pandaren en het niet verneuken alleen omdat ze bij horde faction moeten.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef GI het volgende:
[..]
Is dat niet juist het gevolg van een wereld die een lange tijd met twee grote facties die oorlog voeren te maken heeft ? "Neutraal" wordt steeds moeilijker als je lange tijd met oorlog om je heen leeft. Je 'ras' is op zo'n moment gewoon moeilijk neutraal te houden. Er zullen fricties ontstaan tussen neutrale rassen en beide facties. Dat een ras zich dan bij een factie aansluit zou ik eerder bevording van de lore vinden dan iets dat er aan af zou doen.
Hmm gisternacht rond 2:00 ging ik even een instance doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn, Blistering, Fiets, So Surreal en Leintjeuh's realm is wel leuk(Auchindoun, voor guilds even de anderen vragen)
Op dat tijdstip lijkt me dat vrij normaal, dat is op mijn realm niet anders. Daarom farm ik vaak na twaalven 's avonds. dan is het lekker rustig op de europese realms.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm gisternacht rond 2:00 ging ik even een instance doen.
Vervolgens SW even ontdekken en kwam bij een tram uit.
Die bracht me naar IronForge, maar daar heb ik welgeteld 1 player gezien !
Daar bij de AH / bank én buiten zag ik dus maar 1 iemand staan
Is dit normaal ?
Nja ik kwam net thuis van de wedstrijd van Ajax, was een beetje aangeschoten en kon niet slapen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Op dat tijdstip lijkt me dat vrij normaal, dat is op mijn realm niet anders. Daarom farm ik vaak na twaalven 's avonds. dan is het lekker rustig op de europese realms.
Ik zit erover te twijfelen. Maar ik heb nou al te weinig tijd om alle dingen te doen met mijn huidige twee chars die ik zou willen doen. Een derde is echt teveel van het goedequote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal ook eens een char aanmaken op die realm
Ach als ik een keer geen zin heb in mijn main of alt dan ga ik gewoon daar spelen voor de lol. SSB gaat me wel boostenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zit erover te twijfelen. Maar ik heb nou al te weinig tijd om alle dingen te doen met mijn huidige twee chars die ik zou willen doen. Een derde is echt teveel van het goede
Gaan we dan ook een guild oprichten genaamd Fok?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach als ik een keer geen zin heb in mijn main of alt dan ga ik gewoon daar spelen voor de lol. SSB gaat me wel boostendus kom ook gewoon voor de lol
Ja en dan in de guildchat allemaal over FOK! pratenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een guild oprichten genaamd Fok?
Maak ook een ally danquote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal ook eens een char aanmaken op die realm
Ik ga geen druid makenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maak ook een ally dan
Ik vind het wel een toffe realm![]()
Doe anders een resto druid, dan gaan we 2's doen samen
Zal ik doenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
SSB voeg even Epicosaurus toe. Ben nu level 37 dus kunnen we misschien nog samen dungeons doen.
Hmm in vanilla was mijn eerste character een nelf rogue, ik weet nog wel dat buiten IF dé plek was om te duelerenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb nog een Warrior alt van level 42 ofzo. Dus whisper me maar @ Wubdor als je iets wilt doen.
Overigens is het in IF altijd rustig, SSB. Vroeger was IF dé plek. Maar dat is SW nu.
Wat een feest zal dat worden, ik ben omquote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en dan in de guildchat allemaal over FOK! praten
Tevens lijkt SSB me een geschikte leider voor deze doerakken!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een feest zal dat worden, ik ben om
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je kan toch geen ! in een guildnaam gebruiken?
maar dan moet ik uit mijn level 25 guildquote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tevens lijkt SSB me een geschikte leider voor deze doerakken!
En dat heb jij liever dan ons leiden? Wat is deze?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
maar dan moet ik uit mijn level 25 guild
Nja ik vind het primaquote:Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dat heb jij liever dan ons leiden? Wat is deze?
Alle guilds beginnen kleinquote:Op donderdag 15 september 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik vind het prima
Maar denk dat een aantal mensen op Auch al een realm hebben
Mits zelfde faction, 20 euro.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:16 schreef Marco001 het volgende:
Wat kost een realm change eigenlijk, van Ravencrest naar Auchindown?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zat laatst bij een ilvl 381 warrior in de BH group. 37k dps.
Had je anders verwacht dan op Bloodfeather?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat gebeurd er in de guild?
Al die raids die fout gaan, simpele tactieken weten ze niet meer.....Virus waart rond op Bloodfeather??
![]()
Raid is gewoon nu al gecalled....![]()
Draai je metal en hardrock?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja gasten, ik DJ ook het een en ander.
Vanavond ga ik van 23:00 tot 24:00 draaien op FOK! ONZin radio
Heeft er iemand zin om te luisteren?
Lol neequote:
Plaatjes aan elkaar draaien is dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar iedereen zegt dat ik goed ben en er mijn geld mee zou moeten verdienen.
Ik heb een tijd terug een set opgestuurd naar de DJ's from mars.
In april zijn ze in Nederland, en willen ze met me praten
Wat voor een metal en hardrock luister je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Niet mijn type muziekMaar als je goed bent dan zou het ontzettend tof zijn natuurlijk als je er meer mee kan gaan doen!
Dat gesprek klinkt al veelbelovend.
Ik leg in bed om die tijd. Moet er morgenochtend om 4 uur uit om vliegtuig te halen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja gasten, ik DJ ook het een en ander.
Vanavond ga ik van 23:00 tot 24:00 draaien op FOK! ONZin radio
Heeft er iemand zin om te luisteren?
Nee man, ik heb suggesties nodigquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Plaatjes aan elkaar draaien is dan ook niet zo heel moeilijk
Maar heb je de guild al gemaakt lelijke tak!
Wat dacht je van FOK zonder !quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, ik heb suggesties nodig
Mensen, welke naam zullen we gebruiken voor de FOK! alliance guild op Auch?
Ja daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat dacht je van FOK zonder !
Probeer het eens. Dan maak ik volgende week daar een alt aan om jullie te kunnen irriterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken
Geldt ook voor mij hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik join ook alleen op alts. Met mijn main blijf ik lekker in mijn eigen guild.
Ook Ik blijf met mijn main en first alt lekker op mijn huidige realm en guildquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik join ook alleen op alts. Met mijn main blijf ik lekker in mijn eigen guild.
Mijne is level 8quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kunnen we niet alle drie tegelijk een alt maken en tegelijk levellen. Ik ben niet van plan om elke dag op auch te gaan zitten
De mijne bestaat nog nietquote:
Daarom mag jij de leider zijn. Altijd goed geleid en shit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb maar 1 character, en dat is mijn level 45 warrior
Ik heb ook een char op Auch, zal ik ook maar joinen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, ik heb suggesties nodig
Mensen, welke naam zullen we gebruiken voor de FOK! alliance guild op Auch?
Alliance, ik heb een dwerg roguequote:Op vrijdag 16 september 2011 13:57 schreef Bienelientjee het volgende:
OehMisschien maak ik dan wel een altje aan voor als ik me verveel!
Alliance/Horde?
Ik ben vaak geswitched tussen Combat en Subt. Ik vind Subt lekkerder spelen, maar dat is meer based op Backstab. Dus misschien is Assassination daggers wel nice voor Mutilate. Enige nadeel is dan dat je altijd voor daggers moet gaan, zelfs als er een sword of mace of axe dropt met betere stats.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:58 schreef webbyplus het volgende:
ben net uit verveling maar eens een nieuwe char begonnen, rogue.
Ben helemaal nieuw met die class en ding net 10. Iemand een tip welke spec het beste is om te levelen?
Alliance, meiden moeten alleen wel tits posten in de guildchat....quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:57 schreef Bienelientjee het volgende:
OehMisschien maak ik dan wel een altje aan voor als ik me verveel!
Alliance/Horde?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alliance, meiden moeten alleen wel tits posten in de guildchat....
Geeft niet ik heb ook niet zo veel tijd, gewoon voor de lol tochquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb de komende tijd alleen niet echt veel tijd om te spelen
Nope.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:19 schreef keepoww het volgende:
KAn je heirllooms versturen naar andere realms? Dan kom ik ook wel ff kijken
Nog niet geloof ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:19 schreef keepoww het volgende:
Ik zou voor subtlety gaan, mijn rogue was eerst assasination maar dat beviel me toch niet helemaal. Met sub kun je ook veel beter uit de voeten in BG's bijvoorbeeld, en in dungeons doe ik ook meer dan genoeg dps/damage.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:58 schreef webbyplus het volgende:
ben net uit verveling maar eens een nieuwe char begonnen, rogue.
Ben helemaal nieuw met die class en ding net 10. Iemand een tip welke spec het beste is om te levelen?
Patjen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoe heten de mensen daar op Auchidon dan?
Word die mogelijkheid geïntroduceerd? Met patch 4.3?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:19 schreef keepoww het volgende:
Stond wel op de agenda. Net zoals ik nog een char wil transferren, maar dan graag incl guild en dat zou ook nog komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
Word die mogelijkheid geïntroduceerd? Met patch 4.3?
Ik heet Breakloose, geniale naam voor een worger warrior al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoe heten de mensen daar op Auchidon dan?
Nee ik zit op mijn werk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet eens onlijn!
Mijn main warrior begon als Nightelf. Nu heb ik een worgen genaamd Sorilea als main, aangezien ik geen name change gedaan heb!
BTW, op Auch ben ik Nhakyta![]()
Jij bent ook niet online.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet eens onlijn!
Mijn main warrior begon als Nightelf. Nu heb ik een worgen genaamd Sorilea als main, aangezien ik geen name change gedaan heb!
BTW, op Auch ben ik Nhakyta![]()
mijn worgen heet Bigby. Oftewel Big B. Wolf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heet Breakloose, geniale naam voor een worger warrior al zeg ik het zelf
Wel op mijn main :pquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Jij bent ook niet online.
Worgen warriors....hahaquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heet Breakloose, geniale naam voor een worger warrior al zeg ik het zelf
In het verleden was onze hond eens door het raam gesprongen. Grote gapende wond, kreeg hij bij de dierenarts een lampenkap op. Daar heeft het wel wat van weg. alleen dan omgedraaidquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Worgen warriors....haha![]()
Die zien er echt niet uit. ( niet met helm iig )
Voorbeeldje : http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Hador/simple
Lol , daar lijkt het idd opquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In het verleden was onze hond eens door het raam gesprongen. Grote gapende wond, kreeg hij bij de dierenarts een lampenkap op. Daar heeft het wel wat van weg. alleen dan omgedraaid![]()
Maar het ziet er inderdaad niet uit.
Moet je mijn head zien, dat is nog veel meer zo'n hondendingquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
In het verleden was onze hond eens door het raam gesprongen. Grote gapende wond, kreeg hij bij de dierenarts een lampenkap op. Daar heeft het wel wat van weg. alleen dan omgedraaid![]()
Maar het ziet er inderdaad niet uit.
Haha , truequote:Op vrijdag 16 september 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je mijn head zien, dat is nog veel meer zo'n hondending
De mijne is echt fantastisch, iets unieksquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:45 schreef Altron het volgende:
Draenei zien er nog wel redelijk uit , zolang ze maar een robe aanhebben..
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De mijne is echt fantastisch, iets unieks
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Janusnl/simple
lolquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De mijne is echt fantastisch, iets unieks
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Janusnl/simple
En bedankt!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Worgen warriors....haha![]()
Die zien er echt niet uit. ( niet met helm iig )
Voorbeeldje : http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Hador/simple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
En bedankt!![]()
Ik zie er toch niet zo lelijk uit?![]()
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodfeather/Sorilea/simple
(nou laat ik wel zeer bewust de weergave MET mijn helm halverwege.....![]()
Want dat is net een muilkorf!)
Jij ziet er idd schattig uit zo zonder helmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worgen females zien er ook beter uit in de armory.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
En bedankt!![]()
Ik zie er toch niet zo lelijk uit?![]()
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodfeather/Sorilea/simple
(nou laat ik wel zeer bewust de weergave MET mijn helm halverwege.....![]()
Want dat is net een muilkorf!)
Als elfje was je leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
<Fokking vet>quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga hem morgenochtend aanmaken
Hij zal FOK gaan heten denk ik...
Of zijn er mensen met goede alternatieve, zoals <Yvonne batsers>
Vis een optie?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga hem morgenochtend aanmaken
Hij zal FOK gaan heten denk ik...
Of zijn er mensen met goede alternatieve, zoals <Yvonne batsers>
Fijn dat je zo enthousiast bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:49 schreef Junglebeast het volgende:
Ah een Fok! guild.. is het weer zover? En dit is wat.. de 10de al of zo?
Maak een altje dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf wel in m'n eigen guildMaar als iemand hulp nodig heeft dan kan ik misschien wel wat doen.
Mijn bankalt heeft geen guildquote:
Ja mooi tochquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
alleen blistering online op auchindoun :c
Herkenbaar! En ook dat je daar hoofdpijn van krijgtquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Level 38 nu, even stoppen. Krijg hoofdpijn van 4 tanks in 1 groep en dps die als tank queued
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik kan vanaf morgen weer op mijn eigen PC gamen.
Vlieg morgenochtend om 8 uur terug naar Nederland, dus ik ga nu lekker slapen. Gr gr.
Lekker dood laten gaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, is het normaal dat warlocks bijna als enige spell dat hellfire gebruiken in heroics? Ik had er vandaag één en had dat nog nooit eerder gezien. Echt rete-irritant.
Maar dat is dus niet een geschikt dps spell?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Metonae het volgende:
Lekker dood laten gaanLeren ze snel van.
Geen flauw idee. Ik laat ze iig doodgaan als ze het kapot spammen en mijn mana er mee aan te knoppen helpen. Ze hebben ook nog rain of fire die ze kunnen gebruiken en geen schade doet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet een geschikt dps spell?
Dit was 85 dusquote:
Had geen meter aan, geen idee.quote:
Afaik is dat een van de sterkste AOE spells van de warlock op 85 met bepaalde spec..quote:
Maar enorm hinderlijk voor healersquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Afaik is dat een van de sterkste AOE spells van de warlock op 85 met bepaalde spec..
waarom post jij altijd dingen die nix met wow te maken hebben ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik draai hier nu
[Radio 49] #1194 Wicked draait weer ge-ni-aal
Allemaal luisteren
Altijd?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
waarom post jij altijd dingen die nix met wow te maken hebben ?
Misschien idee om een "lief dagboek" te openen ?
Goede keus, daar kon je geloof ik ook op kokenquote:Op zaterdag 17 september 2011 07:33 schreef Silmarwen het volgende:
WOW mag gaat stoppen. Nu kon ik kiezen tussen 60 euro terug, of 6 pets. 5 new pets FTW! Knut krijgt Lil Ragnaros.
lolquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Goede keus, daar kon je geloof ik ook op koken
Klopt ja, geen cooldown meer om vuur te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Goede keus, daar kon je geloof ik ook op koken
De vraag is, heeft 'ie z'n achievement?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
41 nu op auchindoun :3. Nu naar eastern plaguelands. Kijken of questen leuk is.
Lekker is dat :c, een 85 orc hunter die me gaat ganken. Gaat ie ook nog /hug doen
Wat een baas zeghttp://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Galbatora/simple
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
41 nu op auchindoun :3. Nu naar eastern plaguelands. Kijken of questen leuk is.
Lekker is dat :c, een 85 orc hunter die me gaat ganken. Gaat ie ook nog /hug doen
Wat een baas zeghttp://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Galbatora/simple
Ik doe het altijd, bodycampen is leuk. Het is een PVP server, het hoort erbij. In vanilla was het 10x erger dan nu.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De vraag is, heeft 'ie z'n achievement?
http://www.wowhead.com/achievement=247/make-love-not-warcraft
-edit- oh, ja, die heeft ie al meer dan een jaar...
Die lui zijn echt irritant. Kan je niet eens normaal spelen omdat zoiemand je ook gaat zitten opwachten. Resurrect je, meteen weer dood. Wat een lol...
Iemand campen die geen kans maakt tegen jou is leuk? Me no understandz enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het altijd, bodycampen is leuk. Het is een PVP server, het hoort erbij. In vanilla was het 10x erger dan nu.
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Iemand campen die geen kans maakt tegen jou is leuk? Me no understandz enzo.
Het heet Word of Warcraft. Wat verwacht je, in vanilla werd je in elk gebied wel geganked. Vooral in STV. Het is toch ally vs horde of wat? Je dood gwn elke ally die je tegen komt als horde, zo simpel is het. Als je het kut vindt had je nooit op een pvp server moeten komen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat jij zegt.
Iemand aanvallen van ongeveer je eigen level geeft nog een beetje een interessant gevecht. Maar mensen neerleggen die werkelijk geen enkele kans maken... |(
Kijk, als ze nou duf zijn om in een veel te hoog level omgeving te gaan rondlopen, ok, dan zoeken ze het op, Maar lekker met je lvl 85 char rond gaan sjokken in zo'n lager level omgeving, kansloos...
Dat heb ik met mijn solo karakter dan ook gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het heet Word of Warcraft. Wat verwacht je, in vanilla werd je in elk gebied wel geganked. Vooral in STV. Het is toch ally vs horde of wat? Je dood gwn elke ally die je tegen komt als horde, zo simpel is het. Als je het kut vindt had je nooit op een pvp server moeten komen.
Maar de vraag is, blijf je dan wachten tot hij resurrect en schiet je 'm dan weer neer? (En nog een keer. En nog een keer. Etc.)quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef Metonae het volgende:
Als ik een low leveltje zie rondlopen en ik speel op mn 85 maak ik em in de meeste gevallen ook gewoon af. Ze doen hetzelfde bij jou als ze eenmaal 85 zijn (of hun main hebben ingelogd) en jij je altje speelt
Oh nee.. dat niet. Heb wel iets beters te doenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar de vraag is, blijf je dan wachten tot hij resurrect en schiet je 'm dan weer neer? (En nog een keer. En nog een keer. Etc.)
Ik laat low levels altijd met rust. Maar als er één zo nodig /spit moet dan dan is het idd 1 klap en dood hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:51 schreef Blistering het volgende:
Nouja, ik deed pas in STV wat quests op m'n main en toen spitte zo'n low level gastje ook op me omdat ik ''zijn'' questmobs aan het killen was. 1 howling blastje en meneer had niets meer te vertellen.
Maar hij vroeg er dan ook om.
Muis over het item houden en op shift klikken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef Wolve000 het volgende:
Als ik quest-rewards bekijk, krijg ik bij gear meteen te zien wat ik op dit moment in gebruikt heb. Dus dan weet ik meteen of ik het wil. Is er een add-on die zoiets ook doet bij loot en/of vanuit de inventory? Met name wat dan de stat-changes zijn als je het zou equippen.
Ik gebruik altijd Rating buster als ik snel iets wil vergelijken:quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:57 schreef Wolve000 het volgende:
Als ik quest-rewards bekijk, krijg ik bij gear meteen te zien wat ik op dit moment in gebruikt heb. Dus dan weet ik meteen of ik het wil. Is er een add-on die zoiets ook doet bij loot en/of vanuit de inventory? Met name wat dan de stat-changes zijn als je het zou equippen.
waahquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:02 schreef Wolve000 het volgende:
Ik ken shift-klik pas sinds kort voor het splitsen van stacks. Ik zal het eens proberen voor gear.
Je hoeft niet te klikkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:02 schreef Wolve000 het volgende:
Nee he, zit het er al standaard in?![]()
Ik ken shift-klik pas sinds kort voor het splitsen van stacks. Ik zal het eens proberen voor gear.
Die ziet er ook wel sjiek uit. Eens kijken of ik die probeer of dat shift-click ok is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Rating buster als ik snel iets wil vergelijken:
http://www.wowace.com/addons/rating-buster/
quote:[..]
waah![]()
Ik speel het al jaren, en hoor dit nu pas voor het eerst.
![]()
Ik ga even ergens in een hoekje mezelf zitten schamen... ok?![]()
Ah, ok.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft niet te klikken(alleen shift indrukken dus)
Precies dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik laat low levels altijd met rust. Maar als er één zo nodig /spit moet dan dan is het idd 1 klap en dood hoor
BIj mij maken ze altijd snel een horde lvl 1 aan om ff te QQ'en. Ik heb wel eens met iemand anderes, 2 allys gebodycamped in stv, kwam hun main eraan, hebben we die ook gebodycampedquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg vaak /kiss of /hug als ik ze met rust laat
Als dat kan ga ik weer WoW spelen, Brewmasters heerschenquote:Op donderdag 15 september 2011 04:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De Pandaren en Ethereals als nieuwe races lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk. Wat ik nog wel zie gebeuren is jouw suggestie van een nieuwe class. Dit verzin ik hier ter plekke natuurlijk, maar het zou een mogelijkheid zijn dat je character vanaf level 55 naar Pandaria kan vertrekken, dat je daar in de leer gaat bij die bende Panda's en dat je als het ware een race change ondergaat naar "Brewmaster".
quote:Op zondag 18 september 2011 01:03 schreef TwyLight het volgende:
Het kriebelt weer
Maar goed dat ik alles verwijdert heb
Ik moet zeggen dat ik het wel had verwacht, maar toch niet zó snelquote:
Ik ga niet beginnen, ik ga volhouden, hoop ik. Ik heb gewoon niks te doen, en er zijn geen games waar ik me langer dan twee dagen mee kan vermaken behalve WoWquote:Op zondag 18 september 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel had verwacht, maar toch niet zó snel
Ik heb al zoveel games geprobeerd en idd geen één kan me zo lang boeien als wowquote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga niet beginnen, ik ga volhouden, hoop ik. Ik heb gewoon niks te doen, en er zijn geen games waar ik me langer dan twee dagen mee kan vermaken behalve WoW
Beter schieten ze op met Guild Wars 2
Hij moet iedereen de mogelijkheid geven te inviten. Lijkt mij het handigst.quote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
SSB geef mij is een betere rank, kan ik ook mensen inviten enzo :c
Ja, eindelijkquote:
Je kan beter die epic trinket vervangen, dat is echt een shitding.quote:Op zondag 18 september 2011 10:03 schreef Thrilled het volgende:
Jongens ik heb weer even wat hulp nodig
http://eu.battle.net/wow/en/character/karazhan/Nyxus/simple
Voor mn gevoel heb ik alle mogelijke gear uit ZG/ZA gehaald en ook qua justice points kan ik volgens mij geen verbeteringen meer halen..
De valor points gaan erg langzaam en ik heb al wel wat verbeteringen op het oog, maar verder?
Of zit ik nu echt tegen de 'grens' aan en moet ik gaan raiden?
En ik wil van mn blauwe trinket af!
Die trinket is prima. De proc is best lekker en heeft een prima uptime.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef Jessah het volgende:
[..]
Je kan beter die epic trinket vervangen, dat is echt een shitding.
Ik speel de laatste 2 dagen veel League of Legends. Is dat niks?quote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ga niet beginnen, ik ga volhouden, hoop ik. Ik heb gewoon niks te doen, en er zijn geen games waar ik me langer dan twee dagen mee kan vermaken behalve WoW
Beter schieten ze op met Guild Wars 2
Geen idee. Volgens mij wel. Maar ik gebruik Quartz voor castbars.quote:Op zondag 18 september 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zit daar een sleepbare castbar bij ?
En zijn de unitframes te slepen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |