quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
alleen blistering online op auchindoun :c
Herkenbaar! En ook dat je daar hoofdpijn van krijgtquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Level 38 nu, even stoppen. Krijg hoofdpijn van 4 tanks in 1 groep en dps die als tank queued
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik kan vanaf morgen weer op mijn eigen PC gamen.
Vlieg morgenochtend om 8 uur terug naar Nederland, dus ik ga nu lekker slapen. Gr gr.
Lekker dood laten gaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, is het normaal dat warlocks bijna als enige spell dat hellfire gebruiken in heroics? Ik had er vandaag één en had dat nog nooit eerder gezien. Echt rete-irritant.
Maar dat is dus niet een geschikt dps spell?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef Metonae het volgende:
Lekker dood laten gaanLeren ze snel van.
Geen flauw idee. Ik laat ze iig doodgaan als ze het kapot spammen en mijn mana er mee aan te knoppen helpen. Ze hebben ook nog rain of fire die ze kunnen gebruiken en geen schade doet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet een geschikt dps spell?
Dit was 85 dusquote:
Had geen meter aan, geen idee.quote:
Afaik is dat een van de sterkste AOE spells van de warlock op 85 met bepaalde spec..quote:
Maar enorm hinderlijk voor healersquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Afaik is dat een van de sterkste AOE spells van de warlock op 85 met bepaalde spec..
waarom post jij altijd dingen die nix met wow te maken hebben ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik draai hier nu
[Radio 49] #1194 Wicked draait weer ge-ni-aal
Allemaal luisteren
Altijd?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
waarom post jij altijd dingen die nix met wow te maken hebben ?
Misschien idee om een "lief dagboek" te openen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |