Goede keus, daar kon je geloof ik ook op kokenquote:Op zaterdag 17 september 2011 07:33 schreef Silmarwen het volgende:
WOW mag gaat stoppen. Nu kon ik kiezen tussen 60 euro terug, of 6 pets. 5 new pets FTW! Knut krijgt Lil Ragnaros.
lolquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Goede keus, daar kon je geloof ik ook op koken
Klopt ja, geen cooldown meer om vuur te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Goede keus, daar kon je geloof ik ook op koken
De vraag is, heeft 'ie z'n achievement?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
41 nu op auchindoun :3. Nu naar eastern plaguelands. Kijken of questen leuk is.
Lekker is dat :c, een 85 orc hunter die me gaat ganken. Gaat ie ook nog /hug doen
Wat een baas zeghttp://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Galbatora/simple
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
41 nu op auchindoun :3. Nu naar eastern plaguelands. Kijken of questen leuk is.
Lekker is dat :c, een 85 orc hunter die me gaat ganken. Gaat ie ook nog /hug doen
Wat een baas zeghttp://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Galbatora/simple
Ik doe het altijd, bodycampen is leuk. Het is een PVP server, het hoort erbij. In vanilla was het 10x erger dan nu.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De vraag is, heeft 'ie z'n achievement?
http://www.wowhead.com/achievement=247/make-love-not-warcraft
-edit- oh, ja, die heeft ie al meer dan een jaar...
Die lui zijn echt irritant. Kan je niet eens normaal spelen omdat zoiemand je ook gaat zitten opwachten. Resurrect je, meteen weer dood. Wat een lol...
Iemand campen die geen kans maakt tegen jou is leuk? Me no understandz enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het altijd, bodycampen is leuk. Het is een PVP server, het hoort erbij. In vanilla was het 10x erger dan nu.
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Iemand campen die geen kans maakt tegen jou is leuk? Me no understandz enzo.
Het heet Word of Warcraft. Wat verwacht je, in vanilla werd je in elk gebied wel geganked. Vooral in STV. Het is toch ally vs horde of wat? Je dood gwn elke ally die je tegen komt als horde, zo simpel is het. Als je het kut vindt had je nooit op een pvp server moeten komen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat jij zegt.
Iemand aanvallen van ongeveer je eigen level geeft nog een beetje een interessant gevecht. Maar mensen neerleggen die werkelijk geen enkele kans maken... |(
Kijk, als ze nou duf zijn om in een veel te hoog level omgeving te gaan rondlopen, ok, dan zoeken ze het op, Maar lekker met je lvl 85 char rond gaan sjokken in zo'n lager level omgeving, kansloos...
Dat heb ik met mijn solo karakter dan ook gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het heet Word of Warcraft. Wat verwacht je, in vanilla werd je in elk gebied wel geganked. Vooral in STV. Het is toch ally vs horde of wat? Je dood gwn elke ally die je tegen komt als horde, zo simpel is het. Als je het kut vindt had je nooit op een pvp server moeten komen.
Maar de vraag is, blijf je dan wachten tot hij resurrect en schiet je 'm dan weer neer? (En nog een keer. En nog een keer. Etc.)quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef Metonae het volgende:
Als ik een low leveltje zie rondlopen en ik speel op mn 85 maak ik em in de meeste gevallen ook gewoon af. Ze doen hetzelfde bij jou als ze eenmaal 85 zijn (of hun main hebben ingelogd) en jij je altje speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |