Spirit is niet heel belangrijk voor Elemental. Het is absoluut handig, maar pas als je de talent hebt die het ook meteen laat tellen als Hit (Elemental Precision), en als je de hit ook nodig hebt - dus sowieso nog niet echt op low levelquote:Op donderdag 15 september 2011 09:55 schreef keepoww het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstrom/Resz/simple
Wat zijn de beste stats voor een elemental shaman, ik heb nu Stamina en inttelect maar las op net dat spirit belangrijk is? (of moet ik gewoon Enhacement gaan?)
Sowieso moet Blizzard niet meer races naar factions brengen, dan heb je straks helemaal geen neutral races meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef Reuzelbek het volgende:
De nieuwe expansion gaat over de pandaren: http://news.mmosite.com/c(...)ts_of_pandaria.shtml
[..]
Dit geloof ik dan weer niet. Ethereals lijken me zeer lastig om aan te passen op armor e.d. Daarnaast zijn er al 12 rassen. Een nieuwe (hero) class lijkt me een meer logische keuze.
Is dat niet juist het gevolg van een wereld die een lange tijd met twee grote facties die oorlog voeren te maken heeft ? "Neutraal" wordt steeds moeilijker als je lange tijd met oorlog om je heen leeft. Je 'ras' is op zo'n moment gewoon moeilijk neutraal te houden. Er zullen fricties ontstaan tussen neutrale rassen en beide facties. Dat een ras zich dan bij een factie aansluit zou ik eerder bevording van de lore vinden dan iets dat er aan af zou doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Sowieso moet Blizzard niet meer races naar factions brengen, dan heb je straks helemaal geen neutral races meer.
Pandarens zoeken vrede tussen alle rassen en de natuur. En hun 'main city' ligt buiten de war zone van horde/alliance. Dus ik hoop dat Blizzard vast houd aan de philosophie en de levensstijl van de Pandaren en het niet verneuken alleen omdat ze bij horde faction moeten.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef GI het volgende:
[..]
Is dat niet juist het gevolg van een wereld die een lange tijd met twee grote facties die oorlog voeren te maken heeft ? "Neutraal" wordt steeds moeilijker als je lange tijd met oorlog om je heen leeft. Je 'ras' is op zo'n moment gewoon moeilijk neutraal te houden. Er zullen fricties ontstaan tussen neutrale rassen en beide facties. Dat een ras zich dan bij een factie aansluit zou ik eerder bevording van de lore vinden dan iets dat er aan af zou doen.
Hmm gisternacht rond 2:00 ging ik even een instance doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn, Blistering, Fiets, So Surreal en Leintjeuh's realm is wel leuk(Auchindoun, voor guilds even de anderen vragen)
Op dat tijdstip lijkt me dat vrij normaal, dat is op mijn realm niet anders. Daarom farm ik vaak na twaalven 's avonds. dan is het lekker rustig op de europese realms.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm gisternacht rond 2:00 ging ik even een instance doen.
Vervolgens SW even ontdekken en kwam bij een tram uit.
Die bracht me naar IronForge, maar daar heb ik welgeteld 1 player gezien !
Daar bij de AH / bank én buiten zag ik dus maar 1 iemand staan
Is dit normaal ?
Nja ik kwam net thuis van de wedstrijd van Ajax, was een beetje aangeschoten en kon niet slapen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Op dat tijdstip lijkt me dat vrij normaal, dat is op mijn realm niet anders. Daarom farm ik vaak na twaalven 's avonds. dan is het lekker rustig op de europese realms.
Ik zit erover te twijfelen. Maar ik heb nou al te weinig tijd om alle dingen te doen met mijn huidige twee chars die ik zou willen doen. Een derde is echt teveel van het goedequote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal ook eens een char aanmaken op die realm
Ach als ik een keer geen zin heb in mijn main of alt dan ga ik gewoon daar spelen voor de lol. SSB gaat me wel boostenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zit erover te twijfelen. Maar ik heb nou al te weinig tijd om alle dingen te doen met mijn huidige twee chars die ik zou willen doen. Een derde is echt teveel van het goede
Gaan we dan ook een guild oprichten genaamd Fok?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach als ik een keer geen zin heb in mijn main of alt dan ga ik gewoon daar spelen voor de lol. SSB gaat me wel boostendus kom ook gewoon voor de lol
Ja en dan in de guildchat allemaal over FOK! pratenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een guild oprichten genaamd Fok?
Maak ook een ally danquote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal ook eens een char aanmaken op die realm
Ik ga geen druid makenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maak ook een ally dan
Ik vind het wel een toffe realm![]()
Doe anders een resto druid, dan gaan we 2's doen samen
Zal ik doenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
SSB voeg even Epicosaurus toe. Ben nu level 37 dus kunnen we misschien nog samen dungeons doen.
Hmm in vanilla was mijn eerste character een nelf rogue, ik weet nog wel dat buiten IF dé plek was om te duelerenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb nog een Warrior alt van level 42 ofzo. Dus whisper me maar @ Wubdor als je iets wilt doen.
Overigens is het in IF altijd rustig, SSB. Vroeger was IF dé plek. Maar dat is SW nu.
Wat een feest zal dat worden, ik ben omquote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en dan in de guildchat allemaal over FOK! praten
Tevens lijkt SSB me een geschikte leider voor deze doerakken!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een feest zal dat worden, ik ben om
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je kan toch geen ! in een guildnaam gebruiken?
maar dan moet ik uit mijn level 25 guildquote:Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tevens lijkt SSB me een geschikte leider voor deze doerakken!
En dat heb jij liever dan ons leiden? Wat is deze?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
maar dan moet ik uit mijn level 25 guild
Nja ik vind het primaquote:Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dat heb jij liever dan ons leiden? Wat is deze?
Alle guilds beginnen kleinquote:Op donderdag 15 september 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik vind het prima
Maar denk dat een aantal mensen op Auch al een realm hebben
Mits zelfde faction, 20 euro.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:16 schreef Marco001 het volgende:
Wat kost een realm change eigenlijk, van Ravencrest naar Auchindown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |