quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zat laatst bij een ilvl 381 warrior in de BH group. 37k dps.
Had je anders verwacht dan op Bloodfeather?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat gebeurd er in de guild?
Al die raids die fout gaan, simpele tactieken weten ze niet meer.....Virus waart rond op Bloodfeather??
![]()
Raid is gewoon nu al gecalled....![]()
Draai je metal en hardrock?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja gasten, ik DJ ook het een en ander.
Vanavond ga ik van 23:00 tot 24:00 draaien op FOK! ONZin radio
Heeft er iemand zin om te luisteren?
Lol neequote:
Plaatjes aan elkaar draaien is dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar iedereen zegt dat ik goed ben en er mijn geld mee zou moeten verdienen.
Ik heb een tijd terug een set opgestuurd naar de DJ's from mars.
In april zijn ze in Nederland, en willen ze met me praten
Wat voor een metal en hardrock luister je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Niet mijn type muziekMaar als je goed bent dan zou het ontzettend tof zijn natuurlijk als je er meer mee kan gaan doen!
Dat gesprek klinkt al veelbelovend.
Ik leg in bed om die tijd. Moet er morgenochtend om 4 uur uit om vliegtuig te halen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja gasten, ik DJ ook het een en ander.
Vanavond ga ik van 23:00 tot 24:00 draaien op FOK! ONZin radio
Heeft er iemand zin om te luisteren?
Nee man, ik heb suggesties nodigquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Plaatjes aan elkaar draaien is dan ook niet zo heel moeilijk
Maar heb je de guild al gemaakt lelijke tak!
Wat dacht je van FOK zonder !quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, ik heb suggesties nodig
Mensen, welke naam zullen we gebruiken voor de FOK! alliance guild op Auch?
Ja daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat dacht je van FOK zonder !
Probeer het eens. Dan maak ik volgende week daar een alt aan om jullie te kunnen irriterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken
Geldt ook voor mij hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik join ook alleen op alts. Met mijn main blijf ik lekker in mijn eigen guild.
Ook Ik blijf met mijn main en first alt lekker op mijn huidige realm en guildquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik join ook alleen op alts. Met mijn main blijf ik lekker in mijn eigen guild.
Mijne is level 8quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kunnen we niet alle drie tegelijk een alt maken en tegelijk levellen. Ik ben niet van plan om elke dag op auch te gaan zitten
De mijne bestaat nog nietquote:
Daarom mag jij de leider zijn. Altijd goed geleid en shit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb maar 1 character, en dat is mijn level 45 warrior
Ik heb ook een char op Auch, zal ik ook maar joinen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, ik heb suggesties nodig
Mensen, welke naam zullen we gebruiken voor de FOK! alliance guild op Auch?
Alliance, ik heb een dwerg roguequote:Op vrijdag 16 september 2011 13:57 schreef Bienelientjee het volgende:
OehMisschien maak ik dan wel een altje aan voor als ik me verveel!
Alliance/Horde?
Ik ben vaak geswitched tussen Combat en Subt. Ik vind Subt lekkerder spelen, maar dat is meer based op Backstab. Dus misschien is Assassination daggers wel nice voor Mutilate. Enige nadeel is dan dat je altijd voor daggers moet gaan, zelfs als er een sword of mace of axe dropt met betere stats.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:58 schreef webbyplus het volgende:
ben net uit verveling maar eens een nieuwe char begonnen, rogue.
Ben helemaal nieuw met die class en ding net 10. Iemand een tip welke spec het beste is om te levelen?
Alliance, meiden moeten alleen wel tits posten in de guildchat....quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:57 schreef Bienelientjee het volgende:
OehMisschien maak ik dan wel een altje aan voor als ik me verveel!
Alliance/Horde?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alliance, meiden moeten alleen wel tits posten in de guildchat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |