Ik ga niet beginnen, ik ga volhouden, hoop ik. Ik heb gewoon niks te doen, en er zijn geen games waar ik me langer dan twee dagen mee kan vermaken behalve WoWquote:Op zondag 18 september 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel had verwacht, maar toch niet zó snel
Ik heb al zoveel games geprobeerd en idd geen één kan me zo lang boeien als wowquote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga niet beginnen, ik ga volhouden, hoop ik. Ik heb gewoon niks te doen, en er zijn geen games waar ik me langer dan twee dagen mee kan vermaken behalve WoW
Beter schieten ze op met Guild Wars 2
Hij moet iedereen de mogelijkheid geven te inviten. Lijkt mij het handigst.quote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
SSB geef mij is een betere rank, kan ik ook mensen inviten enzo :c
Ja, eindelijkquote:
Je kan beter die epic trinket vervangen, dat is echt een shitding.quote:Op zondag 18 september 2011 10:03 schreef Thrilled het volgende:
Jongens ik heb weer even wat hulp nodig
http://eu.battle.net/wow/en/character/karazhan/Nyxus/simple
Voor mn gevoel heb ik alle mogelijke gear uit ZG/ZA gehaald en ook qua justice points kan ik volgens mij geen verbeteringen meer halen..
De valor points gaan erg langzaam en ik heb al wel wat verbeteringen op het oog, maar verder?
Of zit ik nu echt tegen de 'grens' aan en moet ik gaan raiden?
En ik wil van mn blauwe trinket af!
Die trinket is prima. De proc is best lekker en heeft een prima uptime.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef Jessah het volgende:
[..]
Je kan beter die epic trinket vervangen, dat is echt een shitding.
Ik speel de laatste 2 dagen veel League of Legends. Is dat niks?quote:Op zondag 18 september 2011 11:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ga niet beginnen, ik ga volhouden, hoop ik. Ik heb gewoon niks te doen, en er zijn geen games waar ik me langer dan twee dagen mee kan vermaken behalve WoW
Beter schieten ze op met Guild Wars 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |