Nu al?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
Slapen schatjes, ik zeg doeg dag je fijn over ome ikbenserieuseneusiepeus mag dromen.
xxx DOEHOEHOEI!!!!
¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Chloroform het volgende:
Ja hallo, hoe plaats je hier een tweet van iemand? Want ja, weenie.
quote:
Hoe komt het?quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
En dan anderhalf uur geleden iets opzoeken op wikipedia om vervolgens anderhalf uur later 1204343 tabs van wikipedia open te hebben staan en 5 tabs van FOK!.
Dikke Cohiba na een goede dag ditdatquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dikke sigaar, dat hoort bij het pokeren.
Ja kweenie, had weer zin, was bijna 2.5 jaar gestopt.quote:
Gewoon, zo, opeens?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja kweenie, had weer zin, was bijna 2.5 jaar gestopt.
Yes mijn bff for lifequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Chloroform het volgende:
Flip & chloro bff ntb jwtz haters gonna hate
Het heeft wel iets, ligt rustig op het netvlies.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even wennen, maar wel redelijk toch?
Dat vond ik dus ook, dankjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het heeft wel iets, ligt rustig op het netvlies.
Euhm even denken hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe je oude eruit zag.
Oja zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm even denken hoorZal hem even aanzetten
ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
Nachtbagger dat het nog leeft wie had dat gedacht!
kdacht alquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oww en Bobje ook hierr en Japie en Flippie woewowowo
Hoe gaatie meneer?quote:
Ik kwam je al opzoekennn rustigggg maaar hehehequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, ik ging net naar ARG om je hierheen te sturen. Veel te rustig
Ik keek alleen bij de laatste reacties en zag die namen en toen scrollde ik naar boven en toen zag ik nog meer namen hihiquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
kdacht al
mja moet even naar beneden.
jaquote:
quote:
quote:
KBquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oww en Bobje ook hierr en Japie en Flippie woewowowo
Goed! Druk met school, dansen, werken en sociale leven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie meneer?
[..]
Ik kwam je al opzoekennn rustigggg maaar hehehe
[..]
Ik keek alleen bij de laatste reacties en zag die namen en toen scrollde ik naar boven en toen zag ik nog meer namen hihi
Nieuwe ava?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Omdat multiquoten nu even niet kan, komt hier een algemene 'hoi'. Bij deze.
Het is nog vroeg he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
Nachtbagger dat het nog leeft wie had dat gedacht!
Bij dezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Bobjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Hoiiiiiquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Ratelsss en Chloro ookkk en Freezen
Ik doe met je mee, om 1u slaapje doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef FreezePop het volgende:
Bob. Goede Nb kan dat worden. Nog 20 min wakker dan maar blijven
nope. weet niet of gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je al met Ragbroeder op stap geweest?
Waarom niet? Is leuk toch, beetje los gaan in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nope. weet niet of gaat gebeuren.
kweenie alleen als sv er bij isquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom niet? Is leuk toch, beetje los gaan in Utrecht.
Het schijnt heel gezellig te zijn als ie er een paar op heeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kweenie alleen als sv er bij is
In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
Flips wanneer gaan we stappen in jouw hometown zoals afgesproken
Jawel mangg, schuurfeesten!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.
Allemaal negers die tegen je aan.gaan schuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.
hoe wie wat zeg dan aapjeee?!?!?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
Een kennis van mij staat op dumpert.
kennen we hier nietquote:
Dat is alleen in de Bubbelsquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Allemaal negers die tegen je aan.gaan schuren.
Daar wilde ik net hen gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kennen we hier niet
[..]
Dat is alleen in de Bubbels
jij nepneger!quote:
Niemand ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hey, wie heeft de TT veranderd? IK ZAG HET WEL!
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_op_dumpert.html ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_op_dumpert.html ?
dibs op 1quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Sommige seculiere en gelovige complotaanhangers geloven dat de Nieuwe Wereldorde gecreëerd zal worden door een alomvattende surveillance: door het gebruik van onder meer Sofi-nummers, het gebruik van streepjescodes (Universal Product Code) en Radio frequency identification, kortom via een samenleving waarin Big Brother iedereen volgt.
Nee, serieus. Streepjescodes?!
Ja, is dat je kennis ?quote:
Te laat.quote:
Link?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
Boobies.quote:
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_op_dumpert.html ?
zelfde teruggggquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef FreezePop het volgende:
Slapen kusjes en knuffels voor de meeste van jullie
Dat, of het is 1 van deze mensenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
Gister ging die shit los manquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben ook weer terug in het nachtbagger topic na een half jaar.
Heb ik dan ook maar iets gemist?
wtf man! Afschieten die zooi! Vandaag nog bitte!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat, of het is 1 van deze mensenhttp://www.dumpert.nl/med(...)al_dan_appelpop.html
Vet man!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gister ging die shit los man
Ja man?!?! Flink lopen batsen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gister ging die shit los man
YEAH BUDDY!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:57 schreef Bartcoah het volgende:
Ah ik mag Zaterdag weer! Dan is het prime vagina time! :>
Oh boy oh boy
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard manggg ben niet gekkk
Was al weer 3 weken geleden, friends with benefits is weer terug uit Amerika :>quote:
quote:
Haha, lekker gespaard?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Was al weer 3 weken geleden, friends with benefits is weer terug uit Amerika :>
Ohhhh fuck me echt... ffs :<
Daar hoor je ook niet naar toe te gaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Dale. het volgende:
Oh en flippie...
"UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst."
Are you joking me?
Ja halfjaar oud filmpje niks bijzonders eikquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]lobi, alles, welke was het nou?
Is het Mo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja halfjaar oud filmpje niks bijzonders eik
Wat bedoel je nu?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Dale. het volgende:
Oh en flippie...
"UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst."
Are you joking me?
Nee.quote:
Alleen slapen bedoel je ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:04 schreef Bartcoah het volgende:
Zaterdag land zij om half 8 en ik half 11 sta ik in Amsterdam ^.^. Ze zei dat ik tot Maandag ging blijven 'slapen'. Aaarggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 5 slopende dagen.
Boh, niet slapen gekkie.quote:
Je kan die k ondertussen wel uit je naam halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan die k ondertussen wel uit je naam halenIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
boertjequote:
Een ban is geen diamant, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
monkyyy, waarom zo vroeg?!quote:
quote:
hee hoi enzo!quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
monkyyy, waarom zo vroeg?!
Slaap lekker dan enzo!
quote:
Ze gaat niet slapen, ze gaat een peuk rokenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
monkyyy, waarom zo vroeg?!
Slaap lekker dan enzo!
Fixedquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze gaat niet slapen, ze gaat een pokeren
oh, roken is slecht voor je hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze gaat niet slapen, ze gaat een peuk roken
Moet het niet mon(k)eyyy zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh, roken is slecht voor je hoor!
Maarja jij hebt zoveel monk(e)yyy dat je het wel op móét roken, gekke pokeraar
Geld mot rolle.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh, roken is slecht voor je hoor!
Maarja jij hebt zoveel monk(e)yyy dat je het wel op móét roken, gekke pokeraar
Ja en jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Moet het niet mon(k)eyyy zijnof ben ik nu dom enzo?
zonnebloem?quote:
Ok, wat is pirates?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:16 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ga alles typen wat de mensen in pirates zeggen oké? Kunnen jullie het ook volgen. Ik schrijf ook meteen erbij wat iedereen doet.
oh maar dat is gewoon echt gewoon hartstikke geweldig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:16 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ga alles typen wat de mensen in pirates zeggen oké? Kunnen jullie het ook volgen. Ik schrijf ook meteen erbij wat iedereen doet.
Nou vertel maar wat ze zeggenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef Bartcoah het volgende:
Ja K$@#$!@ is die pirates film met alleen Russische audio....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een mix op mijn hoofd van deze twee......
Of deze:quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:18 schreef Bartcoah het volgende:
Ja K$@#$!@ is die pirates film met alleen Russische audio....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een mix op mijn hoofd van deze twee......
Ik moet wel glimlachen aangezien ik al 2 uur wacht. Me internet gaat telkens van 12mb/s naar 345kb/s echtquote:
Ik heb standaard iets meer dan 345kb/squote:Op dinsdag 13 september 2011 01:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik moet wel glimlachen aangezien ik al 2 uur wacht. Me internet gaat telkens van 12mb/s naar 345kb/s echt:(:(
Nou 3 uur wacht tijd voor niets!
Ik heb altijd een maximum van 400-500 kB/s.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik moet wel glimlachen aangezien ik al 2 uur wacht. Me internet gaat telkens van 12mb/s naar 345kb/s echt:(:(
Nou 3 uur wacht tijd voor niets!
Ah, een medeslachtoffer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb standaard iets meer dan 345kb/s
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:23 schreef Bartcoah het volgende:
Lol 12mb/s tot 22mb/s
I love myz internz
Hmm, ik krijg net dit maar boven de 500 heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb altijd een maximum van 400-500 kB/s.
kb vs mbquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg net dit maar boven de 500 heb ik nog nooit gezien
[ link | afbeelding ]
8 megabit = 1 megabyte? ami rite?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:29 schreef Hooidraad het volgende:
O wacht, dit is natuurlijk in megabit. Klopt wel dan.
Ongeveer jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
8 megabit = 1 megabyte? ami rite?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga binnenkort misschien nog naar Alphen a d Rijn
Wat is Archeon?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit geweest.
O wel, Archeon is daar zeker.
Zullen wij hem voor je maken?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik moet morgen om 12.00u een verslag ingeleverd hebben en ben nog steeds bezig maar heb een writer's block nu. S.o.s. alles.
Ik heb nog wel wat verslagen, waar moet het over gaan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik moet morgen om 12.00u een verslag ingeleverd hebben en ben nog steeds bezig maar heb een writer's block nu. S.o.s. alles.
Geschiedenisquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Themapark, geschiedenis dit dat.
Ja! Graag een verslag van minimaal 7500 woorden over adaptief onderwijs.quote:
Is al ca. 15 jaar geleden, was wel indrukwekkend toen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geschiedenis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ga naar Forelle
Daar heb ik volgens mij geen ervaring mee, als je met adaptief speciaal bedoeltquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja! Graag een verslag van minimaal 7500 woorden over adaptief onderwijs.
GRADE Cquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
niet zo goed internet hier eigenlijk
[ afbeelding ]
Nou ja, nee, niet zozeer eigenlijk, is meer ter preventie van speciaal onderwijs. Maar ja, aan jou heb ik niks dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar heb ik volgens mij geen ervaring mee, als je met adaptief speciaal bedoelt
Je hebt wel wat aan mij, maar niet voor je verslagquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, nee, niet zozeer eigenlijk, is meer ter preventie van speciaal onderwijs. Maar ja, aan jou heb ik niks dus.![]()
![]()
Omg, flips en chloro bff, allebei nachtwerk dit datquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:38 schreef Flippiee het volgende:
Keiharde honger, terwijl ik nog opdrachten maak en over 5,5 uur wekker gaat fml
Hee je bedoelt zegmaar van; hoe hou ik een knul met wangedrag op regulier onderwijs?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, nee, niet zozeer eigenlijk, is meer ter preventie van speciaal onderwijs. Maar ja, aan jou heb ik niks dus.![]()
![]()
Minimaal 7500 woorden vriend.quote:
allebei bikkels, daarvoor zijn we nou dus bff'squote:Op dinsdag 13 september 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg, flips en chloro bff, allebei nachtwerk dit dat
Wangedrag niet, wel leerlingen met een zogenaamd rugzakje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hee je bedoelt zegmaar van; hoe hou ik een knul met wangedrag op regulier onderwijs?
Je hebt de basis nu, beetje aanvullen en klaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Minimaal 7500 woorden vriend.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je hebt de basis nu, beetje aanvullen en klaar.
Eet iets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:38 schreef Flippiee het volgende:
Keiharde honger, terwijl ik nog opdrachten maak en over 5,5 uur wekker gaat fml
Ik heb Liga milkbreak, wil je ook?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
allebei bikkels, daarvoor zijn we nou dus bff's
Ik zie heel veel mensen rondlopen met rugzakken op scholenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wangedrag niet, wel leerlingen met een zogenaamd rugzakje.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie heel veel mensen rondlopen met rugzakken op scholen
Eerst de koek er omheen opeten en dan het midden opsmikkelen. Zo deed ik dat vroeger.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Liga milkbreak, wil je ook?
Zo doe ik dat nog steeds.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eerst de koek er omheen opeten en dan het midden opsmikkelen. Zo deed ik dat vroeger.
Moet ik naar beneden kost weer tijd en herrie maken en allesquote:
Als je dan nog genoeg voor jezelf hebtquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Liga milkbreak, wil je ook?
Ik nog steedsquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eerst de koek er omheen opeten en dan het midden opsmikkelen. Zo deed ik dat vroeger.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb pepernoten, komt u maar dames
Mijn plan was 12 uurquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook, zou eigenlijk 1u doen maar ik faalde hard.
quote:
quote:
Je maakt me onzeker, ik durf ook al niet meer te lapohunten door jou.quote:
heb je het dan over leerlingen die gewoon dom zijn of hoogbegaafde leerlingen die op het sociale aspect tekort komen? Heb je het dan trouwens over basisonderwijs of voortgezetonderwijs?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wangedrag niet, wel leerlingen met een zogenaamd rugzakje.
quote:
Srry man srryquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je maakt me onzeker, ik durf ook al niet meer te lapohunten door jou.
Van je familie moet je het hebben
okquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Srry man srry![]()
je weet toch dat ik veel om je geef
Nou ja, allebei eigenlijk, maar ze vergen wel een andere aanpak naar mijn mening. Gaat trouwens over voortgezet onderwijs.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
heb je het dan over leerlingen die gewoon dom zijn of hoogbegaafde leerlingen die op het sociale aspect tekort komen? Heb je het dan trouwens over basisonderwijs of voortgezetonderwijs?
Een hele goede oplossing zou zijn:
LAAT KINDEREN EENS DE VRIJE LOOP, al die diagnoses en overal maar een labeltje opplakken, wat een gekanker tegenwoordig. Je maakt zo'n kind helemaal kapot op zo'n jonge leeftijd met allemaal trainingen en troep.
Even tussendoor, zelf heb ik wel zo'n rugzakje gehad. Hoogbegaafde autist maar weinig motivering. Na havo 2 met een cijfer gemiddeld lager dan een 6, toen heb ik een iqtest moeten maken om te kijken of ik wel naar havo 3 mochtquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
heb je het dan over leerlingen die gewoon dom zijn of hoogbegaafde leerlingen die op het sociale aspect tekort komen? Heb je het dan trouwens over basisonderwijs of voortgezetonderwijs?
Een hele goede oplossing zou zijn:
LAAT KINDEREN EENS DE VRIJE LOOP, al die diagnoses en overal maar een labeltje opplakken, wat een gekanker tegenwoordig. Je maakt zo'n kind helemaal kapot op zo'n jonge leeftijd met allemaal trainingen en troep.
Zelf ook ervaring mee, maar ze waren me echt kapot aan het maken. Tot dat ik de leeftijd had dat ik zelf mocht beslissen en niet meer naar de 'het is voor je eigen bestwil' bullshit hoefde te luisteren. En guess what? Foute diagnose tuurlijk, ondertussen wel weer 2 andere labeltjes erbij gekregen die ik weg kon krijgen door therapie. Ik heb ze uitgelachen en niets aan de hand, ik heb gewoon niets en heb het altijd al gewetenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, allebei eigenlijk, maar ze vergen wel een andere aanpak naar mijn mening. Gaat trouwens over voortgezet onderwijs.
Daar ben ik het volledig mee eens. Tegenwoordig heeft iedereen maar ADD, ADHD, PDD-NOS of welke andere vorm dan ook. Moeten ze eens mee ophouden.
Welke labels had je ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zelf ook ervaring mee, maar ze waren me echt kapot aan het maken. Tot dat ik de leeftijd had dat ik zelf mocht beslissen en niet meer naar de 'het is voor je eigen bestwil' bullshit hoefde te luisteren. En guess what? Foute diagnose tuurlijk, ondertussen wel weer 2 andere labeltjes erbij gekregen die ik weg kon krijgen door therapie. Ik heb ze uitgelachen en niets aan de hand, ik heb gewoon niets en heb het altijd al geweten
En dat lapo, dat gun ik je, elke keer als ik zie dat jij een lapo hebt, glunder ik van trotsheidquote:
Zo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat lapo, dat gun ik je, elke keer als ik zie dat jij een lapo hebt, glunder ik van trotsheid
quote:De mate waarin men zich sociale vaardigheden kan eigen maken bepaalt voor een deel hoe iemand met PDD-NOS zich zal ontplooien.
Ik niet snappen hoe dat een sexual joke kan zijn, tenzij...quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:55 schreef Chloroform het volgende:
Oh, en in b4 sexual jokes over 'naar een voldoende kunnen helpen'.
Hardop lachen hier alles.quote:
Ja, zo goddelijk, heerlijk dat smaakje in m'n mond zometeen maar weer even op het balkon roken.quote:
Ik herinner me er vrij weinig van maar want klein enzo. Maar ik gedroeg me niet zo best dus zei de school; onderzoeken. HOPPA onderzoek. Jongen; jij hebt het syndroom van asperger. Ik had geen idee wat dat was want basisschool. Elke week begeleiding en naar trainingen en shit, het enige wat klopte was dat ik hoogbegaafd was. toen mocht ik ineens vand e school niet naar VWO want daar zaten allemaal slimme kinderen, geen idee vanwege welke redenatie maar ik moest naar havo/vwo. Natuurlijk 10en en zulks, op naar vwo (wel met hakken over sloot geslaagdquote:
Er stond peukie gerookt hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, zo goddelijk, heerlijk dat smaakje in m'n mond zometeen maar weer even op het balkon roken.
Nu moet ik denken aan Pokerface van lady gagaquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Een lied over Monkyyy's pokerspel
Jawel, ik een peent.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat ben jij helemaal niet
INB4 ban omdat je tieten post!
En nu niet meer zeuren om tieten enzoquote:
Wajoo.quote:
17 jaar? Je was toch 16 voor de herkeuring en je bent meestal minimaal 5 als je op de basisschool zit. Hooggeleid zekerquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik herinner me er vrij weinig van maar want klein enzo. Maar ik gedroeg me niet zo best dus zei de school; onderzoeken. HOPPA onderzoek. Jongen; jij hebt het syndroom van asperger. Ik had geen idee wat dat was want basisschool. Elke week begeleiding en naar trainingen en shit, het enige wat klopte was dat ik hoogbegaafd was. toen mocht ik ineens vand e school niet naar VWO want daar zaten allemaal slimme kinderen, geen idee vanwege welke redenatie maar ik moest naar havo/vwo. Natuurlijk 10en en zulks, op naar vwo (wel met hakken over sloot geslaagd) Maar ik zei dus elke keer; ik heb dit niet, klopt niet en zulks maar nee; het is voor je eigen bestwil!
Toen kwam de leeftijd van 16 waar je ineens rechten krijgt. Er moest blijkbaar een herkeuring komen voor rugzakje, een bevestiging. Psycholoog zei; gewoon bevestiging toch? dan zet ik even krabbeltje etc. NEEE want ik vind dat jullie fout zitten etc blabla.
Wat gebeurd? herkeuring; onee foute diagnose sorry man.
gewoon 17 jaar van je leven, elke week begeleiding en dingen die je niet wou. Elke keer; mam, die jongens daar zijn zo raar en zo! maar nee, het was goed voor mij.
DAT IS TOCH GEWOON ZOOI?
vervolgens had ik wel een narcistische persoonlijkheid stoornis teruggekregen want ik dacht alleen dat ik gelijk had. (ik had toch ook gelijk jij achterlijk domme psycholoog) en een persoonlijkheidsstoornis want ik wist niet wie ik was.
vage troep, ik hoef nooit meer wat met geestelijke gezondheidszorg te maken te hebben. Alle rugzakjes en spul zelf aflaten sluiten, nergens geen handtekening meer ondergezet voor hulp die m'n ouders toch door wouden laten gaan en nu eindelijk rust in de tent
Zo hart gelucht, sorry!
Ok, ik kleed me alvast uitquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom zo schatjenog even een laatste nummer luisteren
Hoe heeft... wat heeft dat.... Ik snap niet....quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Houd je niet van lange dingen?
Lange postquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe heeft... wat heeft dat.... Ik snap niet....
Laat maar.
jup maar goed, zo'n keuring bij Mediant?quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
17 jaar? Je was toch 16 voor de herkeuring en je bent meestal minimaal 5 als je op de basisschool zit. Hooggeleid zeker
I kidquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup maar goed, zo'n keuring bij Mediant?
Ik leg het uit.
Je bent 16 -> overheid -> duurtlang -> 17 jaar
Eerste 5 jaar klopt idd, was volgens mij zelfs 7?
Achja, strekking is the same; het zuigt gewoon
quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
Hey, ik ben ook narcistisch.
Brofist.
Heb je morgen school?quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ok, ik maak 1 post in het nieuwe topic en dan ga ik slapen!
Trusten, kusje op de mond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 02:09 schreef Chloroform het volgende:
Ja, ik ga slapen, dit wordt toch niks. Doei kiddo's.
Save quote for eternity.quote:
Neequote:
Heb jij dat ook? Ik weet niet wat ik er van moet geloven, ben in elk geval klaar met het luisteren naar achterlijke psychologen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |