jaquote:
quote:
quote:
KBquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oww en Bobje ook hierr en Japie en Flippie woewowowo
Goed! Druk met school, dansen, werken en sociale leven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie meneer?
[..]
Ik kwam je al opzoekennn rustigggg maaar hehehe
[..]
Ik keek alleen bij de laatste reacties en zag die namen en toen scrollde ik naar boven en toen zag ik nog meer namen hihi
Nieuwe ava?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Omdat multiquoten nu even niet kan, komt hier een algemene 'hoi'. Bij deze.
Het is nog vroeg he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
Nachtbagger dat het nog leeft wie had dat gedacht!
Bij dezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Bobjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Hoiiiiiquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Ratelsss en Chloro ookkk en Freezen
Ik doe met je mee, om 1u slaapje doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef FreezePop het volgende:
Bob. Goede Nb kan dat worden. Nog 20 min wakker dan maar blijven
nope. weet niet of gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je al met Ragbroeder op stap geweest?
Waarom niet? Is leuk toch, beetje los gaan in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nope. weet niet of gaat gebeuren.
kweenie alleen als sv er bij isquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom niet? Is leuk toch, beetje los gaan in Utrecht.
Het schijnt heel gezellig te zijn als ie er een paar op heeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kweenie alleen als sv er bij is
In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
Flips wanneer gaan we stappen in jouw hometown zoals afgesproken
Jawel mangg, schuurfeesten!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.
Allemaal negers die tegen je aan.gaan schuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.
hoe wie wat zeg dan aapjeee?!?!?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
Een kennis van mij staat op dumpert.
kennen we hier nietquote:
Dat is alleen in de Bubbelsquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Allemaal negers die tegen je aan.gaan schuren.
Daar wilde ik net hen gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kennen we hier niet
[..]
Dat is alleen in de Bubbels
jij nepneger!quote:
Niemand ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hey, wie heeft de TT veranderd? IK ZAG HET WEL!
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_op_dumpert.html ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_op_dumpert.html ?
dibs op 1quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Sommige seculiere en gelovige complotaanhangers geloven dat de Nieuwe Wereldorde gecreëerd zal worden door een alomvattende surveillance: door het gebruik van onder meer Sofi-nummers, het gebruik van streepjescodes (Universal Product Code) en Radio frequency identification, kortom via een samenleving waarin Big Brother iedereen volgt.
Nee, serieus. Streepjescodes?!
Ja, is dat je kennis ?quote:
Te laat.quote:
Link?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |