In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
Flips wanneer gaan we stappen in jouw hometown zoals afgesproken
Jawel mangg, schuurfeesten!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.
Allemaal negers die tegen je aan.gaan schuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn hometown nooit stappen mangg, dan gaan we gwn naar Amsterdam.
hoe wie wat zeg dan aapjeee?!?!?!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
Een kennis van mij staat op dumpert.
kennen we hier nietquote:
Dat is alleen in de Bubbelsquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Allemaal negers die tegen je aan.gaan schuren.
Daar wilde ik net hen gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kennen we hier niet
[..]
Dat is alleen in de Bubbels
jij nepneger!quote:
Niemand ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hey, wie heeft de TT veranderd? IK ZAG HET WEL!
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_op_dumpert.html ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_op_dumpert.html ?
dibs op 1quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Sommige seculiere en gelovige complotaanhangers geloven dat de Nieuwe Wereldorde gecreëerd zal worden door een alomvattende surveillance: door het gebruik van onder meer Sofi-nummers, het gebruik van streepjescodes (Universal Product Code) en Radio frequency identification, kortom via een samenleving waarin Big Brother iedereen volgt.
Nee, serieus. Streepjescodes?!
Ja, is dat je kennis ?quote:
Te laat.quote:
Link?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |