jaquote:
quote:
quote:
KBquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oww en Bobje ook hierr en Japie en Flippie woewowowo
Goed! Druk met school, dansen, werken en sociale leven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie meneer?
[..]
Ik kwam je al opzoekennn rustigggg maaar hehehe
[..]
Ik keek alleen bij de laatste reacties en zag die namen en toen scrollde ik naar boven en toen zag ik nog meer namen hihi
Nieuwe ava?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Omdat multiquoten nu even niet kan, komt hier een algemene 'hoi'. Bij deze.
Het is nog vroeg he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
Nachtbagger dat het nog leeft wie had dat gedacht!
Bij dezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Bobjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Hoiiiiiquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Ratelsss en Chloro ookkk en Freezen
Ik doe met je mee, om 1u slaapje doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef FreezePop het volgende:
Bob. Goede Nb kan dat worden. Nog 20 min wakker dan maar blijven
nope. weet niet of gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je al met Ragbroeder op stap geweest?
Waarom niet? Is leuk toch, beetje los gaan in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nope. weet niet of gaat gebeuren.
kweenie alleen als sv er bij isquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom niet? Is leuk toch, beetje los gaan in Utrecht.
Het schijnt heel gezellig te zijn als ie er een paar op heeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kweenie alleen als sv er bij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |