Het heeft wel iets, ligt rustig op het netvlies.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even wennen, maar wel redelijk toch?
Dat vond ik dus ook, dankjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het heeft wel iets, ligt rustig op het netvlies.
Euhm even denken hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe je oude eruit zag.
Oja zo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm even denken hoorZal hem even aanzetten
ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
Nachtbagger dat het nog leeft wie had dat gedacht!
kdacht alquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oww en Bobje ook hierr en Japie en Flippie woewowowo
Hoe gaatie meneer?quote:
Ik kwam je al opzoekennn rustigggg maaar hehehequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, ik ging net naar ARG om je hierheen te sturen. Veel te rustig
Ik keek alleen bij de laatste reacties en zag die namen en toen scrollde ik naar boven en toen zag ik nog meer namen hihiquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
kdacht al
mja moet even naar beneden.
jaquote:
quote:
quote:
KBquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oww en Bobje ook hierr en Japie en Flippie woewowowo
Goed! Druk met school, dansen, werken en sociale leven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie meneer?
[..]
Ik kwam je al opzoekennn rustigggg maaar hehehe
[..]
Ik keek alleen bij de laatste reacties en zag die namen en toen scrollde ik naar boven en toen zag ik nog meer namen hihi
Nieuwe ava?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
Omdat multiquoten nu even niet kan, komt hier een algemene 'hoi'. Bij deze.
Het is nog vroeg he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:31 schreef Dale. het volgende:
Nachtbagger dat het nog leeft wie had dat gedacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |