Boobies.quote:
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_op_dumpert.html ?
zelfde teruggggquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef FreezePop het volgende:
Slapen kusjes en knuffels voor de meeste van jullie
Dat, of het is 1 van deze mensenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
Gister ging die shit los manquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben ook weer terug in het nachtbagger topic na een half jaar.
Heb ik dan ook maar iets gemist?
wtf man! Afschieten die zooi! Vandaag nog bitte!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat, of het is 1 van deze mensenhttp://www.dumpert.nl/med(...)al_dan_appelpop.html
Vet man!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gister ging die shit los man
Ja man?!?! Flink lopen batsen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gister ging die shit los man
YEAH BUDDY!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:57 schreef Bartcoah het volgende:
Ah ik mag Zaterdag weer! Dan is het prime vagina time! :>
Oh boy oh boy
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard manggg ben niet gekkk
Was al weer 3 weken geleden, friends with benefits is weer terug uit Amerika :>quote:
quote:
Haha, lekker gespaard?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Was al weer 3 weken geleden, friends with benefits is weer terug uit Amerika :>
Ohhhh fuck me echt... ffs :<
Daar hoor je ook niet naar toe te gaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Dale. het volgende:
Oh en flippie...
"UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst."
Are you joking me?
Ja halfjaar oud filmpje niks bijzonders eikquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]lobi, alles, welke was het nou?
Is het Mo?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja halfjaar oud filmpje niks bijzonders eik
Wat bedoel je nu?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:00 schreef Dale. het volgende:
Oh en flippie...
"UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst."
Are you joking me?
Nee.quote:
Alleen slapen bedoel je ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:04 schreef Bartcoah het volgende:
Zaterdag land zij om half 8 en ik half 11 sta ik in Amsterdam ^.^. Ze zei dat ik tot Maandag ging blijven 'slapen'. Aaarggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 5 slopende dagen.
Boh, niet slapen gekkie.quote:
Je kan die k ondertussen wel uit je naam halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan die k ondertussen wel uit je naam halenIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
boertjequote:
Een ban is geen diamant, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
monkyyy, waarom zo vroeg?!quote:
quote:
hee hoi enzo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |