quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je hebt de basis nu, beetje aanvullen en klaar.
Eet iets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:38 schreef Flippiee het volgende:
Keiharde honger, terwijl ik nog opdrachten maak en over 5,5 uur wekker gaat fml
Ik heb Liga milkbreak, wil je ook?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
allebei bikkels, daarvoor zijn we nou dus bff's
Ik zie heel veel mensen rondlopen met rugzakken op scholenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wangedrag niet, wel leerlingen met een zogenaamd rugzakje.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie heel veel mensen rondlopen met rugzakken op scholen
Eerst de koek er omheen opeten en dan het midden opsmikkelen. Zo deed ik dat vroeger.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Liga milkbreak, wil je ook?
Zo doe ik dat nog steeds.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eerst de koek er omheen opeten en dan het midden opsmikkelen. Zo deed ik dat vroeger.
Moet ik naar beneden kost weer tijd en herrie maken en allesquote:
Als je dan nog genoeg voor jezelf hebtquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Liga milkbreak, wil je ook?
Ik nog steedsquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eerst de koek er omheen opeten en dan het midden opsmikkelen. Zo deed ik dat vroeger.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb pepernoten, komt u maar dames
Mijn plan was 12 uurquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook, zou eigenlijk 1u doen maar ik faalde hard.
quote:
quote:
Je maakt me onzeker, ik durf ook al niet meer te lapohunten door jou.quote:
heb je het dan over leerlingen die gewoon dom zijn of hoogbegaafde leerlingen die op het sociale aspect tekort komen? Heb je het dan trouwens over basisonderwijs of voortgezetonderwijs?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wangedrag niet, wel leerlingen met een zogenaamd rugzakje.
quote:
Srry man srryquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je maakt me onzeker, ik durf ook al niet meer te lapohunten door jou.
Van je familie moet je het hebben
okquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Srry man srry![]()
je weet toch dat ik veel om je geef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |