SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt, dat weet je zelf niet eens.
Weet alleen wel dat je niks vast wilde, want om je heen neuken. Toch?
Nee gewoon weg duwen is meer mijn stijl.quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik ook niet altijd hoor, maar omdat gelijk te gaan slaan
Haha ohjeejquote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gevaarlijk
ken mijn vrouw ook van vakantie
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon weg duwen is meer mijn stijl.![]()
Maar goed ik ga slapen. Tschuss.
Waarvoor?quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
Heb je Naatje nog uitgescholden Heloef?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh niet gezien. Nou excuus (ik moet ook beter weten dan me te begeven aan het eind van een topic).quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
Erik, je post door het slotje heen, wil ik een topic aanmaken, zegt ie dat het niet kan
Ah, sorry dan.quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]geprobeerd.. maar die fase is toch niet echt meer wat voor me
Dit, een naam TT is altijd goed.quote:
Trusten loefje.quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
nog meer ksc gepeupel hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Maakt me stiekem niet zo heel veel uit, heb er een hekel aan om de lapo te hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh niet gezien. Nou excuus (ik moet ook beter weten dan me te begeven aan het eind van een topic).
Hooiquote:
Nee nu wil ik het weten ook.quote:
Jammer dat het topic afgekeurd is omdat ik me vergiste met de lapo.quote:
Doet me hier aan denken:quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is er aan de hand met edwin
quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog meer ksc gepeupel hier
omgAch, scheelt dat je hem zo oppakt en terugzet in de ksc als je zou willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
Wok.
Je hebt een verkeerde afslag genomen?
Jij bent een smurf dus je hoeft met niemand rekening te houdenquote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer dat het topic afgekeurd is omdat ik me vergiste met de lapo.
Ben je jarig?quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
is het eng hier?
vanavond mag ik heel even gek doen
Laat die kortzichtige mensen maar haten. Wij weten beter.quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer dat het topic afgekeurd is omdat ik me vergiste met de lapo.
quote:
Hooiquote:
Heel engquote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
is het eng hier?
Volgens mij loop jij echt als een blij ei door huis heen te stuiteren nu.quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
is het eng hier?
Super eng hierquote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
is het eng hier?
Maar ik wil dat mensen me lief vindenquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent een smurf dus je hoeft met niemand rekening te houden
bumbubububum bumumumumuquote:
Vannacht stiekem met haar whatsappen?quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm Jane zit alleen niet in mijn bus, das minder..
* Knetter gromtquote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
is het eng hier?
Geniale vent datquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bumbubububum bumumumumu
Wat ben je aan het downloaden dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
Jeej, mn film is klaar![]()
Nog 4 te gaan en ik heb alles binnen
Je hebt Faye op appelpop emotioneel begeleid terwijl Naatje lekker aan het feest vieren was. Of heb ik het verkeerd?quote:
jouw film of een filmquote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
Je weet dat hij bedoelt dat de vrouw niet moet huilen ?quote:
Nu nog Hanna, Jane Eyre, Water for Elephants en Win Winquote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ben je aan het downloaden dan?
Af Knetterquote:
wat voor soort film maak je?quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geniale vent dat
Zelfde als zn jumpstyle filmpje
* Knetter duikt onder de dekens en kijkt met puppy oogjes omhoogquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog meer ksc gepeupel hier
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach, scheelt dat je hem zo oppakt en terugzet in de ksc als je zou willen.ik heb nog ergens een wasmachine hoor
quote:echt?
beetje maarquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij echt als een blij ei door huis heen te stuiteren nu.dan maar weer weggaan denk ikquote:nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Valt me wel op dat er steeds minder van deze straat mensen zijnquote:
Zo is ze liefquote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter duikt onder de dekens en kijkt met puppy oogjes omhoog
Nu issie van mijquote:
Soul Surfer, Prom, Paul, Bridesmaids, Thor en X-Men First Classquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je weet dat hij bedoelt dat de vrouw niet moet huilen ?
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat enge went welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik heb nog ergens een wasmachine hoor
[..]echt?
[..]
beetje maar
[..]
dan maar weer weggaan denk ik![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo is ze lief![]()
* Stiffler1988 die een snoepje aan Knetter geeft
waarin amsterdam woon je?quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt me wel op dat er steeds minder van deze straat mensen zijn
quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu issie van mij
[..]
Soul Surfer, Prom, Paul, Bridesmaids, Thor en X-Men First Class
quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik heb nog ergens een wasmachine hoor
[..]echt?
[..]
beetje maar
[..]
dan maar weer weggaan denk ik
Same shit, different day
SC hopper present
Moet je sowiesoquote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Waarom knalt hij er steeds uit als ik een sjekkie draaiIK GELOOF NIET IN JE, GOD, DUS NOKKEN MET DIE TEKENEN DAT IK MOET KAPPEN MET ROKEN.
Waarover dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger dat dit nummer geeneens over vrouwen gaat ofzo
Deze is tofferquote:
heb je de lotto gewonnen ofzo?quote:
Roken is lekker dus nee.quote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet je sowieso
[..]
Waarover dan?
ik heb deze gast eens in utrecht gezien, toen begon die scientology shit te schreeuwenquote:
quote:
Ja dat weet ik niet meer maar WT of Zokunen had het daar een keer over tijdens een showquote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet je sowieso
[..]
Waarover dan?
ja zoietsquote:Op maandag 12 september 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je de lotto gewonnen ofzo?
nu wil ik weten wat er zo gaaf isquote:
Bijzaakquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer maar WT of Zokunen had het daar een keer over tijdens een show
aldus wikipedia.quote:De correcte schrijfwijze van de titel in het Jamaicaans-Engelse patois zou "No, woman, nuh cry" moeten zijn. Het woord "nuh", dat korter uitgesproken wordt dan "no", staat gelijk aan het Engelstalige "don't".[3] Een voetstoots vertaling van "No woman, no cry" in het Jamaicaans-Engels is: "Nee, meisje, huil niet"
Oud west, ze zijn echt bijna verdwenen uit het stadsbeeldquote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarin amsterdam woon je?
vrouwquote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu wil ik weten wat er zo gaaf is
damn nieuwsgierigheid
whatsappen in t buitenland? hell no, en ze moeten al slapenquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vannacht stiekem met haar whatsappen?
hier in de buurt hebben ze hun eigen hangplek.. behalve stuk of 3 straatnieuwsmannetjes bijna niemand inddquote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oud west, ze zijn echt bijna verdwenen uit het stadsbeeld
Het stinkt, je huid gaat ervan achteruit, bloedsomloop wordt minder goed, je longen raken vervuild, trilhaartjes werken niet meer en het kost je bakken met geld.quote:
Dat krijg je minder geconcentreerd binnenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Buiten lopen en uitlaatgassen inademen ook.
Oeh vliefd?quote:
dat weet ik nog van de webcamquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Knetter is inderdaad duidelijk vrouw
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het stinkt, je huid gaat ervan achteruit, bloedsomloop wordt minder goed, je longen raken vervuild, trilhaartjes werken niet meer en het kost je bakken met geld.
[..]
Dat krijg je minder geconcentreerd binnen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hou ervan om gelijk te hebben
Ach, ik vind roken lekker dus ik aanvaard de consequenties.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het stinkt, je huid gaat ervan achteruit, bloedsomloop wordt minder goed, je longen raken vervuild, trilhaartjes werken niet meer en het kost je bakken met geld.
[..]
Dat krijg je minder geconcentreerd binnen
dat jij een vrouw bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh vliefd?
zijn er wel veel de laatste tijd
Love is gewoon overal in de air.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh vliefd?
zijn er wel veel de laatste tijd
kheb wel een piemol hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Knetter is inderdaad duidelijk vrouw
Ik ga dan toch liever voor goede carrière, bruisend sociaal leven, op een gegeven moment een leuke man en rond mn 30e kinderenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Je moet toch iets met je leven.
Tevens: Geld moet rollen
Okequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, ik vind roken lekker dus ik aanvaard de consequenties.
Goedzoquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef mr-green het volgende:
[..]ik ook hoor (maar als iuk geen gelijk heb geef ik het graag toe
)
oh nou weet ik t nog nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat jij een vrouw bentnieuwsgierig
Vervang roken door vrouwen en je hebt een heteromanquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, ik vind roken lekker dus ik aanvaard de consequenties.
En dat met dit takkeweer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Love is gewoon overal in de air.
tsja dat valt niet zo op op de webcam hequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb wel een piemol hoor![]()
19 cm puur hard genot...
Behalve als de tafel een beetje omhoogkomt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja dat valt niet zo op op de webcam he
Ik maak ook maar gein.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga dan toch liever voor goede carrière, bruisend sociaal leven, op een gegeven moment een leuke man en rond mn 30e kinderenMaar als jij liever rookt...
Klopt![]()
Heb jij mij gezien op de webcamquote:
Vervang vrouwen door mannen en je hebt een homomanquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vervang roken door vrouwen en je hebt een heteroman.
heb jij toen je daar was niet onder d'r hemdje gevoeld?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Behalve als de tafel een beetje omhoogkomt.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef Karzai het volgende:
VH ik koop een jointje voor je bij de sexshop
Waar was ik?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij toen je daar was niet onder d'r hemdje gevoeld?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik maak ook maar gein.
Rook zelf wel, maar zou willen dat ik kon stoppen
uhm kweenie waar jij je piemol hebt zitten maaar uh...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij toen je daar was niet onder d'r hemdje gevoeld?
Joah.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef mr-green het volgende:
Kan het niet altijd weekend blijven?
tijdje terug alweerquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb jij mij gezien op de webcam
oh verrek.. ja.. volgens mij weet ik dat nog
Ja, en dat heb ik dus nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
En iedereen kan stoppen, mits met genoeg doorzettingsvermogen.
Het is voor mij nog weekendquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef mr-green het volgende:
Slecht zeg.quote:
Zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef mr-green het volgende:
jij draagt toch van die slaapjurkjesquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm kweenie waar jij je piemol hebt zitten maaar uh...
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
En iedereen kan stoppen, mits met genoeg doorzettingsvermogen.
I knowquote:
Ik ben onderhand al iets van 4 jaar gestopt met rokenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik maak ook maar gein.
Rook zelf wel, maar zou willen dat ik kon stoppen
maar een jurkje is geen hemdjequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij draagt toch van die slaapjurkjes
Daar zit dan geheid die piemol onder
als zij lekker thuis hun luiers dragen vind ik het allemaal bestquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Zieke, zieke mensen lopen er toch rond.
Als je het zelf echt, echt wilt heb je ook geen pleisters of andere trucjes nodig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben onderhand al iets van 4 jaar gestopt met roken
Rook tegenwoordig wel heel soms een sigaret als ik uitga...
Stoppen met roken is wel iets wat je echt moet willen!
Net als ik met fok :pquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook weer beginnen, wegens gebrek aan doorzettingsvermogen.
Gewoon geen nieuwe sigaretten meer kopen helpt ook.quote:
Ja, maar ik heb op moment ook nog niet echt de behoefte om te stoppen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben onderhand al iets van 4 jaar gestopt met roken
Rook tegenwoordig wel heel soms een sigaret als ik uitga...
Stoppen met roken is wel iets wat je echt moet willen!
. . . .quote:
en zie er nu maar weer vanaf te komenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Net als ik met fok :p
Al was dat eigenlijk verveling..
Ik gebruikte wel van die anti-rook kauwgom. Maar ik wist donders goed dat het probleem tussen mijn oren zat. Echter dit gaf mij psychisch de stimulans om te stoppenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je het zelf echt, echt wilt heb je ook geen pleisters of andere trucjes nodig.
Tsja, als t voor mij zo makkelijk was, was ik wss allang gestoptquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Net als ik met fok :p
Al was dat eigenlijk verveling..
[..]
Gewoon geen nieuwe sigaretten meer kopen helpt ook.
Heul lekker slapen hè?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
truste manquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
Dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zie er nu maar weer vanaf te komen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
nou was gezellig danquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
ah getverdemmequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Blof: een van de weinige Nederlandse muziek die ik kan waarderen
Blof is niet slecht maar toch aardig overgewaardeerd, net als Kanequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Eindelijk iemand die blof wel kan waarderenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
zekerquote:
tthnxquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste man![]()
ik maak het ook niet zp lang meer
dankquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor![]()
[..]
Slaap lekker
wie weetquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou was gezellig dan
je mag vaker langskomen hoor.
veel plezier in dromenlandop je neus
Trusten kerel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga maar eens slapen, 8 uur opstaan
Morgen weer een nieuwe drukke dag, ze gaan karten en grotten bekijken..
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
ligt er aan of je hem gelijk wil veroveren hequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Dilemma, morgen kort rokje met hakken oid dragen of voor een broek met gympen gaan?
Een is sexier, maar als we nog wat gaan doen wel volledig onpraktisch en hij is niet zo heel veel langer dan ik ben en het andere is wel praktisch en dan blijft ie langer, maar wel minder sexy.
Haha wat denk je zelf? Kort rokje natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Dilemma, morgen kort rokje met hakken oid dragen of voor een broek met gympen gaan?
Een is sexier, maar als we nog wat gaan doen wel volledig onpraktisch en hij is niet zo heel veel langer dan ik ben en het andere is wel praktisch en dan blijft ie langer, maar wel minder sexy.
Kane is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blof is niet slecht maar toch aardig overgewaardeerd, net als Kane
welterustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wordt het morgen weer zonnig dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Maak je wel foto's?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ondanks dat ik dan langer ben?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan of je hem gelijk wil veroveren he
als vent prefereer ik een sexy rokje uiteraard
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf? Kort rokje natuurlijk
Jij slaaptquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
qua weer kan je beter een zuidwester opzetten morgen
20 graden, veel wind en droog met half zonnetje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wordt het morgen weer zonnig dan?
nee hoor ik heb aan de aandere kant ook geen welterusten gezegd nogquote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
20 graden, veel wind en droog met half zonnetje.
Goed dat ik me die veel wind bedenk, want zat aan een wat wijdere jurk te denken, dat laat ik vallen dan
Nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor ik heb aan de aandere kant ook geen welterusten gezegd nog![]()
Ik welquote:
ik vind het ook geen rokjes weer voor mezelfquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef mr-green het volgende:
Ik doe morgen eens gek en trek een lange broek en overhemd aan
picsquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik doe morgen eens gek en doe niks aan
en nee ik maak geen pics
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het ook geen rokjes weer voor mezelf
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik doe morgen eens gek en doe niks aan
en nee ik maak geen pics
Nee daar kan ik ook niet tegenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Er moet natuurlijk niet teveel naar me gekeken worden he
nee ik maak geen pics.. moet je maar naar drenthe komen om het te zienquote:
kijk maar uit dat ik niet opeens voor de deur staquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik maak geen pics.. moet je maar naar drenthe komen om het te zien
Voor jou jurkjesweer?quote:
Daaromquote:
Ja, maar teveel nietquote:
Dat wil je nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik maak geen pics.. moet je maar naar drenthe komen om het te zien
Heb je haar naam/nummer?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk maar uit dat ik niet opeens voor de deur sta
ownee, ik heb heul geen adres
Oh jawel hoor, iedereen is welkom in drenthequote:
Haha ja voor een vrouw is het denk ik wel andersquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voor jou jurkjesweer?
[..]
Daarom![]()
[..]
Ja, maar teveel niet![]()
Ik ben een keer door een 40jarige chinees op straat aangesproken dat ik een hele mooie vrouw was. Als je dan ergens in je eentje loopt is dat best eng.
Moet je dan op de driesprong het linker of het rechter zandpad hebben?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, iedereen is welkom in drenthe
bij de 3e hunebed linksaf en dan bij de 4e lantaarnpaal, dat plaggenhutje daar woon ik
Ik ben trouwens een paar dingetjes te weten gekomen over Drenthequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, iedereen is welkom in drenthe
bij de 3e hunebed linksaf en dan bij de 4e lantaarnpaal, dat plaggenhutje daar woon ik
ja, knetter/plaggenhut3quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je haar naam/nummer?
dan www.nummerzoeker.com
rechtsquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je dan op de driesprong het linker of het rechter zandpad hebben?
vertelquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een paar dingetjes te weten gekomen over Drenthe
Haha leukquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha ja voor een vrouw is het denk ik wel anders
Had vandaag ook sjans in de stad en vond dat best aangenaam
Dan kom je er welquote:
Maar ligt dat er niet aan waar je gaat stappen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha leuk![]()
Ik ben bij de laatste keer uitgaan de halve avond door iemand gestalkt, ook echt niet fijn.
Of telkens van die jongens die weer langs komen om je te proberen te versieren.
Tuurlijk, aandacht is fijn, maar je moet nog steeds wel je eigen ding kunnen doen.
[..]
Dan kom je er wel
Draai jij nu dan?quote:
Woont ze daar toch welquote:
streelt toch wel je egoquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha leuk![]()
Ik ben bij de laatste keer uitgaan de halve avond door iemand gestalkt, ook echt niet fijn.
Of telkens van die jongens die weer langs komen om je te proberen te versieren.
Tuurlijk, aandacht is fijn, maar je moet nog steeds wel je eigen ding kunnen doen.
en niet eens zwaaien ofzo hequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Woont ze daar toch wel
Ben ik er toch zomaar langs gereden
21+ kroeg in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar ligt dat er niet aan waar je gaat stappen?
Neequote:
Ja, als jij valse adressen gaat opgeven ...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en niet eens zwaaien ofzo he
huh.. ik heb je niet gezien hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, als jij valse adressen gaat opgeven ...
Stond ik daar bij die dorpsgek voor de deur
Guppiequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ja godver, wie droait er nou dan.
Al het Amsterdamse tuig werd naar Drenthe gestuurd back in the days, daarom is er een plaatsje bij Coevorden in de buurt dat Nieuw Amsterdam heet.quote:
vorig jaar herfstvakantie in Drenthe geweestquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en niet eens zwaaien ofzo he
Glas water in zijn gezicht gooienquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
21+ kroeg in Utrecht.
Maar ik was die gast eerder die week tegen gekomen toen ik wat met collega's zat te eten. Dus vriendelijk gedag gezegd met uitgaan en hij bleef maar terugkomen en aandacht vragen en proberen aan me te zitten etc![]()
[..]
Nee
Ja, maar het zijn nooit jongens die ik leuk vind.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:22 schreef Stokstaart het volgende:
Bij Huppelmuts voor de flat stonden echt Hunebedden
Guppersquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ja godver, wie droait er nou dan.
Nee die andere.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huh.. ik heb je niet gezien hoor
Nieuw - amsterdam is fietsafstandquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Al het Amsterdamse tuig werd naar Drenthe gestuurd back in the days, daarom is er een plaatsje bij Coevorden in de buurt dat Nieuw Amsterdam heet.
Zal me niks verbazen als je ook Amsterdamse roots hebt
Dan had ik eerst een glas water moeten halen en waarschijnlijk kopenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
Glas water in zijn gezicht gooienHad een vriendin van mij afgelopen week gedaan toen een barman bijdehand deed
oh diequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee die andere.
Dat rare vrouwtje met die vogels om haar heen.
Op wat voor jongens val je?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn nooit jongens die ik leuk vind.
[..]
Serieus?
Wat een matige muziek. Even voeren dan maar, zit lekker hasj te roken en dan is dit niet coolquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh die
heeft ze je nog aangerand? dat doet ze soms
begrijpelijk welquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik dit jaar niet meer in Drenthe kom om die reden
Krullen (niet vereist, wel leuk), leuke lach, humor, intelligent, moet er niet overheen lopen, slank, langer dan ik.quote:
Als ik dat weekend van de 24e nou wel kon, had ik t misschien nog wel overwogen.quote:
mja ik kan zelf ook niet de 24equote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als ik dat weekend van de 24e nou wel kon, had ik t misschien nog wel overwogen.
Maar dat weekend ben ik helaas bezet
Zo dan. je hebt wel eisenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Krullen (niet vereist, wel leuk), leuke lach, humor, intelligent, moet er niet overheen lopen, slank, langer dan ik.
Nouja, eigenlijk heb ik geen standaard typ, meer dat het totaalplaatje moet kloppen
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mja ik kan zelf ook niet de 24e
was vergeten dat ik dan naar walibi ga met heloef
Sowieso, maandag heb ik altijd weekend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hou wel van maandagen
afgelopen maandag was
Jaquote:
Ik zag vanochtend een toffe. Prachtig haar en zulke mooie lichte ogen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Krullen (niet vereist, wel leuk), leuke lach, humor, intelligent, moet er niet overheen lopen, slank, langer dan ik.
Nouja, eigenlijk heb ik geen standaard typ, meer dat het totaalplaatje moet kloppen
Oehquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een toffe. Prachtig haar en zulke mooie lichte ogen.
Ja, dan gaan we Hans een jurkje aantrekkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
Oja was er nou binnenkort een meet?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso, maandag heb ik altijd weekend.![]()
Haha doe eens een uitgebreide versiequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar kan veel erger hoor. Ik vind dit nog wel bescheiden
mooie meet plek, zou ik ook nog een keer op visite komen, bij JJH en de andere Zwolle peepsquote:
Jamie Oliver dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
40 min met de treinquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooie meet plek, zou ik ook nog een keer op visite komen, bij JJH en de andere Zwolle peeps
Zwolle is voor mij ook best te doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooie meet plek, zou ik ook nog een keer op visite komen, bij JJH en de andere Zwolle peeps
Meer dat het veel erger kanquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha doe eens een uitgebreide versie
Die is klein en niet slankquote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
zijn er leuke kroegjes @ Zwolle, JJH?
So true!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
Het leuke aan al die eisenpakketjes is dat je ze altijd vergeet wanneer er een jongen/meisje langskomt waar je stapelverliefd op wordt maar die niet in jouw gecreëerde eisenpakket past.
Vandaar ook dat ik zeg dat het totaalplaatje gewoon moet kloppen, maar dit zijn over het algemeen dingen die ik leuk vindquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
Het leuke aan al die eisenpakketjes is dat je ze altijd vergeet wanneer er een jongen/meisje langskomt waar je stapelverliefd op wordt maar die niet in jouw gecreëerde eisenpakket past.
Kloptquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben 2m, blond, niet heul gespierd en wel een buik, rijd taxi, vreemde vrienden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meer dat het veel erger kan![]()
Maar als ik m ga uitbreiden, minimaal 1.83 lang, max 1.95, gespierd, bruin haar, heeft een baan/goede vrienden, is sociaal, heeft leuke vrienden, spontaan, houdt van lekker eten, kan niet tegen kietelen etc
[..]
Die is klein en niet slank
En zn kinderen hebben vreemde namen![]()
Oh en hij heeft geen krullen
Hoe kom je erop?
ik val absoluut niet op blond.. toch val ik op blondquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
ik val altijd op blond, maar dat is mijn vrouw zeker niet
Beetje krullen toch wel?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meer dat het veel erger kan![]()
Maar als ik m ga uitbreiden, minimaal 1.83 lang, max 1.95, gespierd, bruin haar, heeft een baan/goede vrienden, is sociaal, heeft leuke vrienden, spontaan, houdt van lekker eten, kan niet tegen kietelen etc
[..]
Die is klein en niet slank
En zn kinderen hebben vreemde namen![]()
Oh en hij heeft geen krullen
Hoe kom je erop?
Ohja, en minimaal 19, maximaal 23quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 2m, blond, niet heul gespierd en wel een buik, rijd taxi, vreemde vrienden.
Kan wel niet tegen kietelen en houd van lekker eten.
Klopt ook weer. Ik zou ook zeggen: blond, krullen, intelligent, goede vrienden, humor en een leuke babbel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik zeg dat het totaalplaatje gewoon moet kloppen, maar dit zijn over het algemeen dingen die ik leuk vind
26.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, en minimaal 19, maximaal 23
Ik dacht dat ie een soort van kuifje hadquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje krullen toch wel?
Of heeft zijn dochtertje krullen, weet het niet eens meer
Slank is ie welis recent flink afgevallen (15kg) (waarom weet ik dit
) Lengte weet ik ook niet
Maar je bent goed op de hoogte
quote:
Daarom, de ware is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar voor wie je al je eisen laat vallenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt ook weer. Ik zou ook zeggen: blond, krullen, intelligent, goede vrienden, humor en een leuke babbel.
Maar uiteindelijk meet ik altijd weer totaal andere vrouwen...
Ik ben blond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik val absoluut niet op blond.. toch val ik op blond
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, de ware is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar voor wie je al je eisen laat vallen
Te oudquote:
Vertelquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind mijn eisenpakket echt zo vaag en kieskeurig dat er maar 3 meisjes op de wereld aan alles voldoenBij wijze van spreke uiteraard.
Mooiquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, de ware is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar voor wie je al je eisen laat vallen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit nr is zo herkenbaar voor zoveel mensen.. dat is de kracht van het nr
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
'Anticonceptiepil tast geheugen aan'
Jeetje, als ze maar niet vergeet bier te halen
Fijn een moeder die lekker kan kokenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een soort van kuifje had![]()
Inderdaad, hoe weet jij dat?![]()
Ja, paar kookboeken hier van hem, moeder houdt van koken
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
'Anticonceptiepil tast geheugen aan'
Jeetje, als ze maar niet vergeet bier te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |