Ja, maar ik heb op moment ook nog niet echt de behoefte om te stoppen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben onderhand al iets van 4 jaar gestopt met roken
Rook tegenwoordig wel heel soms een sigaret als ik uitga...
Stoppen met roken is wel iets wat je echt moet willen!
. . . .quote:
en zie er nu maar weer vanaf te komenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Net als ik met fok :p
Al was dat eigenlijk verveling..
Ik gebruikte wel van die anti-rook kauwgom. Maar ik wist donders goed dat het probleem tussen mijn oren zat. Echter dit gaf mij psychisch de stimulans om te stoppenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je het zelf echt, echt wilt heb je ook geen pleisters of andere trucjes nodig.
Tsja, als t voor mij zo makkelijk was, was ik wss allang gestoptquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Net als ik met fok :p
Al was dat eigenlijk verveling..
[..]
Gewoon geen nieuwe sigaretten meer kopen helpt ook.
Heul lekker slapen hè?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
truste manquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
Dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zie er nu maar weer vanaf te komen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
nou was gezellig danquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
het is al nieuwe dag
ga maar eens slapen
ah getverdemmequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Blof: een van de weinige Nederlandse muziek die ik kan waarderen
Blof is niet slecht maar toch aardig overgewaardeerd, net als Kanequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Eindelijk iemand die blof wel kan waarderenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
zekerquote:
tthnxquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste man![]()
ik maak het ook niet zp lang meer
dankquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor![]()
[..]
Slaap lekker
wie weetquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou was gezellig dan
je mag vaker langskomen hoor.
veel plezier in dromenlandop je neus
Trusten kerel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga maar eens slapen, 8 uur opstaan
Morgen weer een nieuwe drukke dag, ze gaan karten en grotten bekijken..
Trustenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga maar eens slapen, 8 uur opstaan
Morgen weer een nieuwe drukke dag, ze gaan karten en grotten bekijken..
ligt er aan of je hem gelijk wil veroveren hequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Dilemma, morgen kort rokje met hakken oid dragen of voor een broek met gympen gaan?
Een is sexier, maar als we nog wat gaan doen wel volledig onpraktisch en hij is niet zo heel veel langer dan ik ben en het andere is wel praktisch en dan blijft ie langer, maar wel minder sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |