Voor jou jurkjesweer?quote:
Daaromquote:
Ja, maar teveel nietquote:
Dat wil je nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik maak geen pics.. moet je maar naar drenthe komen om het te zien
Heb je haar naam/nummer?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk maar uit dat ik niet opeens voor de deur sta
ownee, ik heb heul geen adres
Oh jawel hoor, iedereen is welkom in drenthequote:
Haha ja voor een vrouw is het denk ik wel andersquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voor jou jurkjesweer?
[..]
Daarom![]()
[..]
Ja, maar teveel niet![]()
Ik ben een keer door een 40jarige chinees op straat aangesproken dat ik een hele mooie vrouw was. Als je dan ergens in je eentje loopt is dat best eng.
Moet je dan op de driesprong het linker of het rechter zandpad hebben?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, iedereen is welkom in drenthe
bij de 3e hunebed linksaf en dan bij de 4e lantaarnpaal, dat plaggenhutje daar woon ik
Ik ben trouwens een paar dingetjes te weten gekomen over Drenthequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, iedereen is welkom in drenthe
bij de 3e hunebed linksaf en dan bij de 4e lantaarnpaal, dat plaggenhutje daar woon ik
ja, knetter/plaggenhut3quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je haar naam/nummer?
dan www.nummerzoeker.com
rechtsquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je dan op de driesprong het linker of het rechter zandpad hebben?
vertelquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben trouwens een paar dingetjes te weten gekomen over Drenthe
Haha leukquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha ja voor een vrouw is het denk ik wel anders
Had vandaag ook sjans in de stad en vond dat best aangenaam
Dan kom je er welquote:
Maar ligt dat er niet aan waar je gaat stappen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha leuk![]()
Ik ben bij de laatste keer uitgaan de halve avond door iemand gestalkt, ook echt niet fijn.
Of telkens van die jongens die weer langs komen om je te proberen te versieren.
Tuurlijk, aandacht is fijn, maar je moet nog steeds wel je eigen ding kunnen doen.
[..]
Dan kom je er wel
Draai jij nu dan?quote:
Woont ze daar toch welquote:
streelt toch wel je egoquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha leuk![]()
Ik ben bij de laatste keer uitgaan de halve avond door iemand gestalkt, ook echt niet fijn.
Of telkens van die jongens die weer langs komen om je te proberen te versieren.
Tuurlijk, aandacht is fijn, maar je moet nog steeds wel je eigen ding kunnen doen.
en niet eens zwaaien ofzo hequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Woont ze daar toch wel
Ben ik er toch zomaar langs gereden
21+ kroeg in Utrecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar ligt dat er niet aan waar je gaat stappen?
Neequote:
Ja, als jij valse adressen gaat opgeven ...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en niet eens zwaaien ofzo he
huh.. ik heb je niet gezien hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, als jij valse adressen gaat opgeven ...
Stond ik daar bij die dorpsgek voor de deur
Guppiequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ja godver, wie droait er nou dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |