SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nog een beetje gelachen op je 1e schooldag?quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Welcome to the house of fun
Jij hebt dat boek?quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Vies.
Had ik je dat kookboekje wel eens laten zien?
Heeft niks met de TT te maken.quote:
Die heeft nog wat overquote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
TTVerrassend dat Heloef em opent
Hoho door wie ben ik Spuiten en Slikken gaan kijken net, he? HE?quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
TTVerrassend dat Heloef em opent
Mochten de eieren op zijn je weet me te vinden.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho door wie ben ik Spuiten en Slikken gaan kijken net, he? HE?
Ben je nou al ontmaagd?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho door wie ben ik Spuiten en Slikken gaan kijken net, he? HE?
had alleen donderdag 1 uurtje.. aankomende donderdag voor het echie beginnenquote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nog een beetje gelachen op je 1e schooldag?
Nee man ik ga niet fappen op Gerrie.quote:
Nee.quote:
Ik fap wel op Gerrie hoorquote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man ik ga niet fappen op Gerrie.
Koop een taart en glazuur hem zelf zou ik zeggen.quote:
Moet je toch eens werk van maken. Neuken is daadwerkelijk een van de weinig dingen in het leven dat echt fantastisch is.quote:
Hossel materiaal ontmoet?quote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had alleen donderdag 1 uurtje.. aankomende donderdag voor het echie beginnen
Ik heb al een sponsquote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Koop een taart en glazuur hem zelf zou ik zeggen.
Dat zal wel.quote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je toch eens werk van maken. Neuken is daadwerkelijk een van de weinig dingen in het leven dat echt fantastisch is.
Jij hebt hem wel?quote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaaa die
Het voorwoord is ook geweldig.
ach weeknie.. zit nooit zo te wachten op scharrelmateriaal in de klas.. is altijd gedoe en gezeik.quote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus het wordt wederom een zwaar jaar voor je
Kom jij nou nooit hosselwaardige meisjes tegen dan?quote:
Waar koop je die?quote:
Das waarquote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach weeknie.. zit nooit zo te wachten op scharrelmateriaal in de klas.. is altijd gedoe en gezeik.
De boekhandel.quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar koop je die?Echt zo'n boek dat je gewoon moet hebben. Al is het maar om te shockeren
Ik zie er weinig die ik leuk vind ja.quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom jij nou nooit hosselwaardige meisjes tegen dan?
Of ben je stiekem een beetje verlegen
Nee, ik heb het boek niet. Maar wel gekocht. Om aan iemand cadeau te gevenquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb het boek niet. Maar wel gekocht. Om aan iemand cadeau te geven
Leuk voor een eerste date.quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar koop je die?Echt zo'n boek dat je gewoon moet hebben. Al is het maar om te shockeren
Blame Morph.quote:
tis een ideequote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk voor een eerste date.
"Voor dat we gaan beginnen met koken moet ik wel even een ingrediënt maken, help je mee?"
quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
"Voor dat we gaan beginnen met koken moet ik wel even een ingrediënt maken, help je mee?"
quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel toffe recepten waarbij je squirtsel kan gebruiken?quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
En dan wel zaad gebruiken wat uit de kut druipt, louter voor wat extra smaaksensatie
Binden met een beetje paneermeel en dan serveren als sausje voor bij de bloemkool ofzo.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel toffe recepten waarbij je squirtsel kan gebruiken?
Schuldigquote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
Ik ben er wel voor dat iedere man een keer zijn eigen sperma proeft.
Zal samzz blij mee zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel toffe recepten waarbij je squirtsel kan gebruiken?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal samzz blij mee zijn.
Elke dag een flinke pan verse soep
Je komt uit de badkamer lopen?quote:
ik moest hier om lachenquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je komt uit de badkamer lopen?
Kleine pasjes
Reggae nu op den radioquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap best dat men wordt gehersenspoeld met de gaga en de lame-rock en speedmetal-altenrative-progressive-minimal-pop enzeau. is er ook nog plaats voor een beetje vieze ouwe groovy funk?
Faliekant tegen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
Zijn woning is een puinhoopquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kleine pasjes
quote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kleine pasjes
Nee dat kan echt niet meerquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap best dat men wordt gehersenspoeld met da gaga en fde lame-rock en speedmetal-altenrative-progressive-minimal-pop enzeau. is er ook nog plaats voor een beetje vieze ouwe groovy funk?
Je vindt hier in dit topic alle stijlen terugquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap best dat men wordt gehersenspoeld met de gaga en de lame-rock en speedmetal-altenrative-progressive-minimal-pop enzeau. is er ook nog plaats voor een beetje vieze ouwe groovy funk?
eens als ze willen dat dames ook slikken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
Meen je niet, ben je op survival vakantie Jofu?quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef JJH het volgende:
Jofu zit toch in de ardennen?
Die zal wel zeiknat geregend zijn ofzo. Of hij is verdwaalt.
Eens dusquote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens als ze willen dat dames ook slikken.
oneens als ze niet willen dat dames slikken
Beetje vreemde criteria. Vrouwen moeten die mannen gewoon goed opvoeden en ze een flinke bak fruit laten leegeten voor de seksquote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Fristi helpt ook goedquote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje vreemde criteria. Vrouwen moeten die mannen gewoon goed opvoeden en ze een flinke bak fruit laten leegeten voor de seks.
mannen zijn niet meer op te voedenquote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje vreemde criteria. Vrouwen moeten die mannen gewoon goed opvoeden en ze een flinke bak fruit laten leegeten voor de seks.
Dankjewel. Ik zal nooit meer hetzelfde naar Fristi kunnen kijken. Het was zo'n onschuldig kinderdrankje.quote:
Een vrouw hoeft van mij niet te slikken want ik wil het zelf ook niet in mijn bek hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zaadcel doet er langer over om te rijpenquote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij mijn eerste vriendin wordt ik enorm overlopen dus dat opvoeden komt wel goed.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mannen zijn niet meer op te voedenhet zit erin of het zit er niet in.. tenzij je een goed onderdanige vent hebt
quote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik zal nooit meer hetzelfde naar Fristi kunnen kijken. Het was zo'n onschuldig kinderdrankje.
quote:
Sorryquote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik zal nooit meer hetzelfde naar Fristi kunnen kijken. Het was zo'n onschuldig kinderdrankje.
En dat weet je nu ook echt al hequote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mijn eerste vriendin wordt ik enorm overlopen dus dat opvoeden komt wel goed.
Ondergoed?quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
Heeft iemand trouwens nog kleding nodig? Ik heb besloten dat ik teveel heb
Ik denk niet dat wij echt dezelfde kleding dragen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
hmmm lieve Merel, ik denk niet dat het me staatquote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
Dat mag je ook wel hebben hoor, ik heb nog wel wat dat ik nooit draag en nooit gedragen hebquote:
Vast welquote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij echt dezelfde kleding dragen.
Een strak blauw hemdje staat je vast prachtigquote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm lieve Merel, ik denk niet dat het me staat
je radar liet t merken?quote:
koenquote:
Ja dat weet ik nu al.quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat weet je nu ook echt al he
Dan weet je gelijk in wat voor hoek je je vriendin moet zoekenquote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu al.![]()
Ik word waarschijnlijk een schoothondje.
Ja? Draag jij zulke mannelijke kleding?quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel hebben hoor, ik heb nog wel wat dat ik nooit draag en nooit gedragen heb(van die dingen die je dan krijgt om een of andere reden)
[..]
Vast wel
[..]
Een strak blauw hemdje staat je vast prachtig
met die pens van me prefereer ik iets minder strak zittende kleding howeverquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
Een strak blauw hemdje staat je vast prachtig
Ja.quote:
Sommige mensen doen het, sommige niet.quote:
Loef loopt over 10 jaar als een klein dun kereltje achter een enorme negerin aan.quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er van overtuigd dat een paars jurkje je best zal staanquote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja? Draag jij zulke mannelijke kleding?
Ohja, dat heb ik eigenlijk bijna niet..quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met die pens van me prefereer ik iets minder strak zittende kleding however
de wijsheid die deze man heeftquote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het, sommigen niet.
En welke hoek is dat?quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk in wat voor hoek je je vriendin moet zoeken
Nee geen negerin vriend.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Loef loopt over 10 jaar als een klein dun kereltje achter een enorme negerin aan.![]()
ik denk dat strakke kleding jou idd een stuk beter staat dan mijquote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er van overtuigd dat een paars jurkje je best zal staan
[..]
Ohja, dat heb ik eigenlijk bijna niet..
quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er van overtuigd dat een paars jurkje je best zal staan
[..]
Ohja, dat heb ik eigenlijk bijna niet..
Grow some balls man.quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat strakke kleding jou idd een stuk beter staat dan mij
Mocht ik ooit naar een meet komen en jij bent er ook, dan neem ik kleding voor je meequote:
Ditquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grow some balls man.
Je gaat jezelf toch niet op voorhand als watje profileren.
Vrouwen houden van sterke mannen. Niet perse fysiek, maar wel eentje waar ze enigszins respect voor hebben.
Deal.quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vast niet![]()
[..]
Mocht ik ooit naar een meet komen en jij bent er ook, dan neem ik kleding voor je mee
He bah.quote:
Ach ja we zien het allemaal wel.quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grow some balls man.
Je gaat jezelf toch niet op voorhand als watje profileren.
Vrouwen houden van sterke mannen. Niet perse fysiek, maar wel eentje waar ze enigszins respect voor hebben.
Clapton heeft een bekende cover gedaan van dit nummer. Dit is het origineel ja.quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
Is dit het origineel van dit nummer? Ik ken namelijk nog een andere versie..
ik ook.. not a pretty sightquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu zie ik JJH in een jurkje voor me....
Hier ga je spijt van krijgenquote:
Ik zou wel niet helemaal over je heen laten lopen, echt heel aantrekkelijk is het niet (voor de meeste mensen dan)quote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
He bah.![]()
Ik wordt gewoon net als VH het vrouwtje in de relatie.
[..]
Ach ja we zien het allemaal wel.
Dat is nog wel grappig toch?quote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu zie ik JJH in een jurkje voor me....
Er is een verschil tussen het vrouwtje zijn en het slaafje zijnquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
He bah.![]()
Ik wordt gewoon net als VH het vrouwtje in de relatie.
[..]
Ach ja we zien het allemaal wel.
In belgie welquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ardennen ja..
Niet op vakantie, aan het werk, net een wandeling van 2 uur gemaakt..
15 mag niet he?
Roep het ff van te voren, dan zuip ik me eerst ff klem.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hier ga je spijt van krijgen![]()
[..]
Ik zou wel niet helemaal over je heen laten lopen, echt heel aantrekkelijk is het niet (voor de meeste mensen dan)
[..]
Dat is nog wel grappig toch?
Alleen als ze An of Eefje heten.quote:
Ah okequote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Clapton heeft een bekende cover gedaan van dit nummer. Dit is het origineel ja.
hihi er moet maar snel een meet komenquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. not a pretty sight
Daar had ik het dan ook niet over.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het vrouwtje zijn en het slaafje zijn
beetje een vrijgezellenavond actiequote:
Hoe breed ben je trouwens? Dan weet ik of ik iets moet meenemen met heeeel veel stretch of niet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Roep het ff van te voren, dan zuip ik me eerst ff klem.
Naveltruitjesquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een vrijgezellenavond actie
Weet je wel hoe groot JJH is? jouw jurkjes zijn voor hem een tshirt denk ik
Ik lig dan echt op de grond van het lachen..en als hij een jurk aan gaat doen dan moet hij ook gemake-upt worden vind ikquote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
[..]
hihi er moet maar snel een meet komen
Ow.. het is een Jane geloof ik..quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen als ze An of Eefje heten.
Helemaal overlopen zal wel meevallen, ik ben iemand die iedereen tevreden wil houden en zeker zijn vriendin.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou wel niet helemaal over je heen laten lopen, echt heel aantrekkelijk is het niet (voor de meeste mensen dan)
steekt hand op als voorstanderquote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hihi er moet maar snel een meet komen
quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen als ze An of Eefje heten.
Pics?quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow.. het is een Jane geloof ik..
Heul veel stretch graag. Ik ben 2m met bijbehorend postuur.quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe breed ben je trouwens? Dan weet ik of ik iets moet meenemen met heeeel veel stretch of niet.
Ho!quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lig dan echt op de grond van het lachen..en als hij een jurk aan gaat doen dan moet hij ook gemake-upt worden vind ik
Nee, weet ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een vrijgezellenavond actie
Weet je wel hoe groot JJH is? jouw jurkjes zijn voor hem een tshirt denk ik
Kan vast ook wel geregeld wordenquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lig dan echt op de grond van het lachen..en als hij een jurk aan gaat doen dan moet hij ook gemake-upt worden vind ik
Ah op die manierquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal overlopen zal wel meevallen, ik ben iemand die iedereen tevreden wil houden en zeker zijn vriendin.
niks ho, drink maar 3 bier extra.. we doen niet aan halve travo'squote:
van die baby staartjes op zijn hoofdquote:
Ah oke, ik ben 1.72, dus dat komt dan vast wel goed qua lengtequote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul veel stretch graag. Ik ben 2m met bijbehorend postuur.
Geen pics..quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pics?![]()
Jailbait is altijd goed
Deadsexy.quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, ik ben 1.72, dus dat komt dan vast wel goed qua lengte
quote:
Hahaha arme hansquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van die baby staartjes op zijn hoofd
Kom je niet meer onderuit nuquote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van die baby staartjes op zijn hoofd
staat hem vast enigquote:
Wat is een pailettenjurkje?quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat vind je van een strak pailettenjurkje ?
Bedankt, lekker op tijd ook.quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede levensles voor een man: nooit toegeven om in een jurk te verkleden.
ik help je wel onthoudenquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat hem vast enig
oh ik ga dit zooooo onthouden he
Red me.quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Wat gaan jullie doen met mijn Hansie?
omg.. ik zit hier een partij evil te lachenquote:
Jurkjes, make-upjes en vlechtjesquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Wat gaan jullie doen met mijn Hansie?
Hahahquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Schoothondjes zijn meestal niet zo heel goed in reddenquote:
De MI van mezelf.quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jurkjes, make-upjes en vlechtjes
Nu nog iemand vinden met hakschoenen en een netpanty en het is compleet![]()
[..]
Hahah
Hé ik ben ook half zat maar ik kom niet uit de kroeg!quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Melting het volgende:
Koken metsperma????
Ik kom net uit de kroeg en ik ben zat ja!!!!![]()
![]()
hakschoenen maat 45/46?quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jurkjes, make-upjes en vlechtjes
Nu nog iemand vinden met hakschoenen en een netpanty en het is compleet![]()
[..]
Hahah
snel, maak een foto!quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg.. ik zit hier een partij evil te lachenvind mezelf gewoon eng
Ik heb een verkeerde neger uitgezocht, normaal zijn ze altijd zo groot en stoer.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schoothondjes zijn meestal niet zo heel goed in redden
Ze zijn er.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hakschoenen maat 45/46?succes met vinden
Wijze man aanwezig.quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is best wel fout.quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje zoiets, maar dan is die van mij korter
[ afbeelding ]
Wil je de mijne lenen? Die is uitsmijterquote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een verkeerde neger uitgezocht, normaal zijn ze altijd zo groot en stoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je gaat de boel zeker van een afstandje zitten bekijken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga op geen manier meewerken aan die travestie van JJH.
Daar heb je sites voor op het internetquote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hakschoenen maat 45/46?succes met vinden
Heel ergquote:
Vochtig vooral..quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé Jafunihunikufun hoe is het in de Ardennen?
Mooi statief. Manfrotto?quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje zoiets, maar dan is die van mij korter
[ afbeelding ]
Ik heb kleding teveel en hij vond het wel prima om een jurkje aan te trekken, heul geen haat actie.quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen voor gek zetten door ze baby-staartjes inte vlechten en lippenstuift optedoen. Wat is dat voor vrouwen op mannen-haat tactiek
Geen flauw idee, een van de eerste resultaten als je 'paillettenjurkje' intypt op google.quote:
diverse vrouwen die aan 1 man zitten te frunniken.. zijn haar doen dus boobs praktisch in zijn gezicht.. elke keer dicht bij hem staan...quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen voor gek zetten door ze baby-staartjes inte vlechten en lippenstuift optedoen. Wat is dat voor vrouwen op mannen-haat tactiek
Groot ben ik wel, stoer? Kom op nou je kent me toch? Stoer zal ik nooit zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een verkeerde neger uitgezocht, normaal zijn ze altijd zo groot en stoer.
klopt, is vast een niche markt voor, kerels van 2 meter die zich als lekkere meid willen verkledenquote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar heb je sites voor op het internet
Werkt wel vaakquote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zorg dus voor de cameraquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
Ow, en mocht het ooit doorgaan, jullie snappen natuurlijk wel dat degene die met een camera binnenkomt levend binnstebuiten gekeerd word hè?
Ik ken een meisje met maat 43, die koopt haar schoenen ook online en dan worden ze discreet verpakt opgestuurdquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, is vast een niche markt voor, kerels van 2 meter die zich als lekkere meid willen verkleden
Als je in een strak jurkje staat gaat dat moeilijkquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
Ow, en mocht het ooit doorgaan, jullie snappen natuurlijk wel dat degene die met een camera binnenkomt levend binnstebuiten gekeerd word hè?
Maar kleiner dan mij.quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Groot ben ik wel, stoer? Kom op nou je kent me toch? Stoer zal ik nooit zijn.
Bij voorkeur niet. Ik houd niet van verkleden, verklede mensen en al helemaal niet mannen in jurken (met make-up ed.).quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat de boel zeker van een afstandje zitten bekijken.
Ben je zo lelijk?quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
gewoon verstoppen tussen je tietenquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zorg dus voor de camera
En je weet zeker dat je homo bent?quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet. Ik houd niet van verkleden, verklede mensen en al helemaal niet mannen in jurken (met make-up ed.).
Nee dit moet in goede kwaliteit gebeuren WT doet het.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zorg dus voor de camera
Ook daar vind ik hem.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon verstoppen tussen je tieten
Awh, dus geen carnaval voor jou?quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet. Ik houd niet van verkleden, verklede mensen en al helemaal niet mannen in jurken (met make-up ed.).
En niet aan Faye geven dat ding.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dit moet in goede kwaliteit gebeuren WT doet het.
helemaal niet verstoppen.. ik kan hem wel aan, en denk niet dat hij mij iets zal doenquote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon verstoppen tussen je tieten
dan doe ik hem wel in mijn haarquote:
Ja maar jij bent de neef van Langnek.quote:
Dan neem ik mijn softboxen ook meequote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dit moet in goede kwaliteit gebeuren WT doet het.
Homo is niet gelijk aan (een voorliefde hebben voor) travestie.quote:
Juist wel.quote:
Sorry.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo is niet gelijk aan (een voorliefde hebben voor) travestie.
Ik heb een enorme hekel aan carnaval.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh, dus geen carnaval voor jou?
Ik heb wel eens een feest gehad met thema gender in de blender, was best mooi
En die maakt. 2039472349823745047590723489072349071234 foto's.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist wel.
Faye is zo lief, die durf je geen kwaad te doen.
Erik het wordt tijd voor die homoshow van jou. Dit kan niet zo langer.quote:
Jammer zeg.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan carnaval.
Dat is irritant altijd. Ik heb een oom die zich zo gedraagt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En die maakt. 2039472349823745047590723489072349071234 foto's.
Een snel vingertje heeft ze wel ja.quote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is NIET overdreven.quote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon dik.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
Erik, kunnen homo's zwanger worden?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen dus![]()
Fijn dromen allemaal (en Hans, sterkte daarmee)
Nee, een anus is geen geboortekanaal normaal gesproken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
Dank je, ik heb het nodig.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen dus![]()
veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen dus![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen dus![]()
ok bad girl, sleep tightquote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen dus![]()
Trusten redactricequote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen dus![]()
Neen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef ValHallen het volgende:
denk het welquote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef ValHallen het volgende:
Kun je als homo verliefd worden op een lesbo?
doegie Suikertjequote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen dus![]()
Ik ken het.quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Watertornado het volgende:
ik wil tegen iemand aankruipen maar heb niemand
Tis een algemeen probleem hierquote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb wel iemand, maar die is niet hier.quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Watertornado het volgende:
jij hebt katten, niet zeurenquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand, maar die is niet hier.
Je bent niet de enige..quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij je uil nog?quote:Op maandag 12 september 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige..
Al heb ik morgen wel een date, dus misschien binnenkort wel iemand
Houd op ik snijd mijn polsen doorquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tegen iemand aankruipen
warmte, armen om je heen, een hand die over je wang streelt
quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tegen iemand aankruipen
Ligt eraan wat ze doenquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En is het gayporn als ze neuken voor de camera?
Wat ga je doen?quote:Op maandag 12 september 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige..
Al heb ik morgen wel een date, dus misschien binnenkort wel iemand
Feather zijn de beste mesjes hiervoor.quote:Op maandag 12 september 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd op ik snijd mijn polsen door!
Mijn uil? Welke uil?quote:
Kjoetquote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tegen iemand aankruipen
Ik ga naar hem toe en een beetje genieten van het weer. Oh en we gaan omelet eten 's middags, verder weet ik nietquote:
Jij had vroeger toch een foto in je fobo met een uil of zo?quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn uil? Welke uil?
Ik heb een shirt met een uil erop, maar verder.. ?
En het dan van je af slaan omdat je er geen behoefte aan hebt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tegen iemand aankruipen
Kijk hij snapt het.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het dan van je af slaan omdat je er geen behoefte aan hebt.
je hebt vast een killerdress hangenquote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga naar hem toe en een beetje genieten van het weer. Oh en we gaan omelet eten 's middags, verder weet ik niet
Nu nog bedenken wat ik aan ga trekken
oh dat heb ik niet zo vaakquote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het dan van je af slaan omdat je er geen behoefte aan hebt.
Jij wil je toch niet binden dus wat zeik je?quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tegen iemand aankruipen
Ik geloof dat dat omdatappel was.. Tenzij ik het vergeten ben. Geloof dat ik alleen maar foto's van mezelf had en van die dingen van andere users met '92Merel <3' dingen vast.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij had vroeger toch een foto in je fobo met een uil of zo?
neequote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je kent me nog niet echt goed he?
Killerdress.. nee. wel shirtjes, rokjes, gewone jurkjes, broeken etc.quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt vast een killerdress hangen
jij weet helemaal niet wat ik wilquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij wil je toch niet binden dus wat zeik je?
Vandaag wil je dit en morgen wil je weer alleen zijn
is het een blinddate?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Killerdress.. nee. wel shirtjes, rokjes, gewone jurkjes, broeken etc.
Ja kan ook, weet alleen dat je knap was, en jongquote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat omdatappel was.. Tenzij ik het vergeten ben. Geloof dat ik alleen maar foto's van mezelf had en van die dingen van andere users met '92Merel <3' dingen vast.
Ik snap dat wel.quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat heb ik niet zo vaak
check deze dan!quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
Wisten jullie dat er doorzichtige vissen bestaan, trouwens?![]()
Kiektan:
[ afbeelding ]
quote:
oh ik ook niet altijd hoor, maar omdat gelijk te gaan slaanquote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
Ik heb het er denk ik niet zo op als iemand zo half op me ligt.
Ik ben echt romantisch of niet?
Nee, ik ken hem van vakantiequote:
Waarom is jong zo geweldig?quote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kan ook, weet alleen dat je knap was, en jong![]()
Als het de juiste persoon is vind je het denk ik geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
Ik heb het er denk ik niet zo op als iemand zo half op me ligt.
Ik ben echt romantisch of niet?
Klopt, dat weet je zelf niet eens.quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet wat ik wil![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
stiffler de man met het sperma waarmee je kan behangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |