Binden met een beetje paneermeel en dan serveren als sausje voor bij de bloemkool ofzo.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel toffe recepten waarbij je squirtsel kan gebruiken?
Schuldigquote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
Ik ben er wel voor dat iedere man een keer zijn eigen sperma proeft.
Zal samzz blij mee zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel toffe recepten waarbij je squirtsel kan gebruiken?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal samzz blij mee zijn.
Elke dag een flinke pan verse soep
Je komt uit de badkamer lopen?quote:
ik moest hier om lachenquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je komt uit de badkamer lopen?
Kleine pasjes
Reggae nu op den radioquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap best dat men wordt gehersenspoeld met de gaga en de lame-rock en speedmetal-altenrative-progressive-minimal-pop enzeau. is er ook nog plaats voor een beetje vieze ouwe groovy funk?
Faliekant tegen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
Zijn woning is een puinhoopquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kleine pasjes
quote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kleine pasjes
Nee dat kan echt niet meerquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap best dat men wordt gehersenspoeld met da gaga en fde lame-rock en speedmetal-altenrative-progressive-minimal-pop enzeau. is er ook nog plaats voor een beetje vieze ouwe groovy funk?
Je vindt hier in dit topic alle stijlen terugquote:Op maandag 12 september 2011 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap best dat men wordt gehersenspoeld met de gaga en de lame-rock en speedmetal-altenrative-progressive-minimal-pop enzeau. is er ook nog plaats voor een beetje vieze ouwe groovy funk?
eens als ze willen dat dames ook slikken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
Meen je niet, ben je op survival vakantie Jofu?quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef JJH het volgende:
Jofu zit toch in de ardennen?
Die zal wel zeiknat geregend zijn ofzo. Of hij is verdwaalt.
Eens dusquote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens als ze willen dat dames ook slikken.
oneens als ze niet willen dat dames slikken
Beetje vreemde criteria. Vrouwen moeten die mannen gewoon goed opvoeden en ze een flinke bak fruit laten leegeten voor de seksquote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens als ze willen dat dames ook slikken.
oneens als ze niet willen dat dames slikken
Fristi helpt ook goedquote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje vreemde criteria. Vrouwen moeten die mannen gewoon goed opvoeden en ze een flinke bak fruit laten leegeten voor de seks.
mannen zijn niet meer op te voedenquote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje vreemde criteria. Vrouwen moeten die mannen gewoon goed opvoeden en ze een flinke bak fruit laten leegeten voor de seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |