Hossel materiaal ontmoet?quote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had alleen donderdag 1 uurtje.. aankomende donderdag voor het echie beginnen
Ik heb al een sponsquote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Koop een taart en glazuur hem zelf zou ik zeggen.
Dat zal wel.quote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je toch eens werk van maken. Neuken is daadwerkelijk een van de weinig dingen in het leven dat echt fantastisch is.
Jij hebt hem wel?quote:Op maandag 12 september 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaaa die
Het voorwoord is ook geweldig.
ach weeknie.. zit nooit zo te wachten op scharrelmateriaal in de klas.. is altijd gedoe en gezeik.quote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dus het wordt wederom een zwaar jaar voor je
Kom jij nou nooit hosselwaardige meisjes tegen dan?quote:
Waar koop je die?quote:
Das waarquote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ach weeknie.. zit nooit zo te wachten op scharrelmateriaal in de klas.. is altijd gedoe en gezeik.
De boekhandel.quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar koop je die?Echt zo'n boek dat je gewoon moet hebben. Al is het maar om te shockeren
Ik zie er weinig die ik leuk vind ja.quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom jij nou nooit hosselwaardige meisjes tegen dan?
Of ben je stiekem een beetje verlegen
Nee, ik heb het boek niet. Maar wel gekocht. Om aan iemand cadeau te gevenquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb het boek niet. Maar wel gekocht. Om aan iemand cadeau te geven
Leuk voor een eerste date.quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar koop je die?Echt zo'n boek dat je gewoon moet hebben. Al is het maar om te shockeren
Blame Morph.quote:
tis een ideequote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk voor een eerste date.
"Voor dat we gaan beginnen met koken moet ik wel even een ingrediënt maken, help je mee?"
quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
"Voor dat we gaan beginnen met koken moet ik wel even een ingrediënt maken, help je mee?"
quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog wel toffe recepten waarbij je squirtsel kan gebruiken?quote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
En dan wel zaad gebruiken wat uit de kut druipt, louter voor wat extra smaaksensatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |