Ik geloof dat dat omdatappel was.. Tenzij ik het vergeten ben. Geloof dat ik alleen maar foto's van mezelf had en van die dingen van andere users met '92Merel <3' dingen vast.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij had vroeger toch een foto in je fobo met een uil of zo?
neequote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je kent me nog niet echt goed he?
Killerdress.. nee. wel shirtjes, rokjes, gewone jurkjes, broeken etc.quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt vast een killerdress hangen
jij weet helemaal niet wat ik wilquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij wil je toch niet binden dus wat zeik je?
Vandaag wil je dit en morgen wil je weer alleen zijn
is het een blinddate?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Killerdress.. nee. wel shirtjes, rokjes, gewone jurkjes, broeken etc.
Ja kan ook, weet alleen dat je knap was, en jongquote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat omdatappel was.. Tenzij ik het vergeten ben. Geloof dat ik alleen maar foto's van mezelf had en van die dingen van andere users met '92Merel <3' dingen vast.
Ik snap dat wel.quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat heb ik niet zo vaak
check deze dan!quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
Wisten jullie dat er doorzichtige vissen bestaan, trouwens?![]()
Kiektan:
[ afbeelding ]
quote:
oh ik ook niet altijd hoor, maar omdat gelijk te gaan slaanquote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
Ik heb het er denk ik niet zo op als iemand zo half op me ligt.
Ik ben echt romantisch of niet?
Nee, ik ken hem van vakantiequote:
Waarom is jong zo geweldig?quote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja kan ook, weet alleen dat je knap was, en jong![]()
Als het de juiste persoon is vind je het denk ik geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
Ik heb het er denk ik niet zo op als iemand zo half op me ligt.
Ik ben echt romantisch of niet?
Klopt, dat weet je zelf niet eens.quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet wat ik wil![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
stiffler de man met het sperma waarmee je kan behangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |