Hier ga je spijt van krijgenquote:
Ik zou wel niet helemaal over je heen laten lopen, echt heel aantrekkelijk is het niet (voor de meeste mensen dan)quote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
He bah.![]()
Ik wordt gewoon net als VH het vrouwtje in de relatie.
[..]
Ach ja we zien het allemaal wel.
Dat is nog wel grappig toch?quote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu zie ik JJH in een jurkje voor me....
Er is een verschil tussen het vrouwtje zijn en het slaafje zijnquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
He bah.![]()
Ik wordt gewoon net als VH het vrouwtje in de relatie.
[..]
Ach ja we zien het allemaal wel.
In belgie welquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ardennen ja..
Niet op vakantie, aan het werk, net een wandeling van 2 uur gemaakt..
15 mag niet he?
Roep het ff van te voren, dan zuip ik me eerst ff klem.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hier ga je spijt van krijgen![]()
[..]
Ik zou wel niet helemaal over je heen laten lopen, echt heel aantrekkelijk is het niet (voor de meeste mensen dan)
[..]
Dat is nog wel grappig toch?
Alleen als ze An of Eefje heten.quote:
Ah okequote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Clapton heeft een bekende cover gedaan van dit nummer. Dit is het origineel ja.
hihi er moet maar snel een meet komenquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook.. not a pretty sight
Daar had ik het dan ook niet over.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het vrouwtje zijn en het slaafje zijn
beetje een vrijgezellenavond actiequote:
Hoe breed ben je trouwens? Dan weet ik of ik iets moet meenemen met heeeel veel stretch of niet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Roep het ff van te voren, dan zuip ik me eerst ff klem.
Naveltruitjesquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een vrijgezellenavond actie
Weet je wel hoe groot JJH is? jouw jurkjes zijn voor hem een tshirt denk ik
Ik lig dan echt op de grond van het lachen..en als hij een jurk aan gaat doen dan moet hij ook gemake-upt worden vind ikquote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
[..]
hihi er moet maar snel een meet komen
Ow.. het is een Jane geloof ik..quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen als ze An of Eefje heten.
Helemaal overlopen zal wel meevallen, ik ben iemand die iedereen tevreden wil houden en zeker zijn vriendin.quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou wel niet helemaal over je heen laten lopen, echt heel aantrekkelijk is het niet (voor de meeste mensen dan)
steekt hand op als voorstanderquote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hihi er moet maar snel een meet komen
quote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen als ze An of Eefje heten.
Pics?quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow.. het is een Jane geloof ik..
Heul veel stretch graag. Ik ben 2m met bijbehorend postuur.quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe breed ben je trouwens? Dan weet ik of ik iets moet meenemen met heeeel veel stretch of niet.
Ho!quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lig dan echt op de grond van het lachen..en als hij een jurk aan gaat doen dan moet hij ook gemake-upt worden vind ik
Nee, weet ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een vrijgezellenavond actie
Weet je wel hoe groot JJH is? jouw jurkjes zijn voor hem een tshirt denk ik
Kan vast ook wel geregeld wordenquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lig dan echt op de grond van het lachen..en als hij een jurk aan gaat doen dan moet hij ook gemake-upt worden vind ik
Ah op die manierquote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal overlopen zal wel meevallen, ik ben iemand die iedereen tevreden wil houden en zeker zijn vriendin.
niks ho, drink maar 3 bier extra.. we doen niet aan halve travo'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |