met die pens van me prefereer ik iets minder strak zittende kleding howeverquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
Een strak blauw hemdje staat je vast prachtig
Ja.quote:
Sommige mensen doen het, sommige niet.quote:
Loef loopt over 10 jaar als een klein dun kereltje achter een enorme negerin aan.quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu al.![]()
Ik word waarschijnlijk een schoothondje.
Nee, maar ik ben er van overtuigd dat een paars jurkje je best zal staanquote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja? Draag jij zulke mannelijke kleding?
Ohja, dat heb ik eigenlijk bijna niet..quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met die pens van me prefereer ik iets minder strak zittende kleding however
de wijsheid die deze man heeftquote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het, sommigen niet.
En welke hoek is dat?quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk in wat voor hoek je je vriendin moet zoeken
Nee geen negerin vriend.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Loef loopt over 10 jaar als een klein dun kereltje achter een enorme negerin aan.![]()
ik denk dat strakke kleding jou idd een stuk beter staat dan mijquote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er van overtuigd dat een paars jurkje je best zal staan
[..]
Ohja, dat heb ik eigenlijk bijna niet..
quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er van overtuigd dat een paars jurkje je best zal staan
[..]
Ohja, dat heb ik eigenlijk bijna niet..
Grow some balls man.quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu al.![]()
Ik word waarschijnlijk een schoothondje.
Vast nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat strakke kleding jou idd een stuk beter staat dan mij
Mocht ik ooit naar een meet komen en jij bent er ook, dan neem ik kleding voor je meequote:
Ditquote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grow some balls man.
Je gaat jezelf toch niet op voorhand als watje profileren.
Vrouwen houden van sterke mannen. Niet perse fysiek, maar wel eentje waar ze enigszins respect voor hebben.
Deal.quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vast niet![]()
[..]
Mocht ik ooit naar een meet komen en jij bent er ook, dan neem ik kleding voor je mee
He bah.quote:
Ach ja we zien het allemaal wel.quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grow some balls man.
Je gaat jezelf toch niet op voorhand als watje profileren.
Vrouwen houden van sterke mannen. Niet perse fysiek, maar wel eentje waar ze enigszins respect voor hebben.
Clapton heeft een bekende cover gedaan van dit nummer. Dit is het origineel ja.quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
Is dit het origineel van dit nummer? Ik ken namelijk nog een andere versie..
ik ook.. not a pretty sightquote:Op maandag 12 september 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu zie ik JJH in een jurkje voor me....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |