Hé ik ben ook half zat maar ik kom niet uit de kroeg!quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Melting het volgende:
Koken metsperma????
Ik kom net uit de kroeg en ik ben zat ja!!!!![]()
![]()
hakschoenen maat 45/46?quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jurkjes, make-upjes en vlechtjes
Nu nog iemand vinden met hakschoenen en een netpanty en het is compleet![]()
[..]
Hahah
snel, maak een foto!quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg.. ik zit hier een partij evil te lachenvind mezelf gewoon eng
Ik heb een verkeerde neger uitgezocht, normaal zijn ze altijd zo groot en stoer.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schoothondjes zijn meestal niet zo heel goed in redden
Ze zijn er.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hakschoenen maat 45/46?succes met vinden
Wijze man aanwezig.quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede levensles voor een man: nooit toegeven om in een jurk te verkleden.
Dat is best wel fout.quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje zoiets, maar dan is die van mij korter
[ afbeelding ]
Wil je de mijne lenen? Die is uitsmijterquote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een verkeerde neger uitgezocht, normaal zijn ze altijd zo groot en stoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je gaat de boel zeker van een afstandje zitten bekijken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga op geen manier meewerken aan die travestie van JJH.
Daar heb je sites voor op het internetquote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hakschoenen maat 45/46?succes met vinden
Heel ergquote:
Vochtig vooral..quote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé Jafunihunikufun hoe is het in de Ardennen?
Mooi statief. Manfrotto?quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje zoiets, maar dan is die van mij korter
[ afbeelding ]
Ik heb kleding teveel en hij vond het wel prima om een jurkje aan te trekken, heul geen haat actie.quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen voor gek zetten door ze baby-staartjes inte vlechten en lippenstuift optedoen. Wat is dat voor vrouwen op mannen-haat tactiek
Geen flauw idee, een van de eerste resultaten als je 'paillettenjurkje' intypt op google.quote:
diverse vrouwen die aan 1 man zitten te frunniken.. zijn haar doen dus boobs praktisch in zijn gezicht.. elke keer dicht bij hem staan...quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen voor gek zetten door ze baby-staartjes inte vlechten en lippenstuift optedoen. Wat is dat voor vrouwen op mannen-haat tactiek
Groot ben ik wel, stoer? Kom op nou je kent me toch? Stoer zal ik nooit zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een verkeerde neger uitgezocht, normaal zijn ze altijd zo groot en stoer.
klopt, is vast een niche markt voor, kerels van 2 meter die zich als lekkere meid willen verkledenquote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar heb je sites voor op het internet
Werkt wel vaakquote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zorg dus voor de cameraquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
Ow, en mocht het ooit doorgaan, jullie snappen natuurlijk wel dat degene die met een camera binnenkomt levend binnstebuiten gekeerd word hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |