bumbubububum bumumumumuquote:
Vannacht stiekem met haar whatsappen?quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm Jane zit alleen niet in mijn bus, das minder..
* Knetter gromtquote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
is het eng hier?
vanavond mag ik heel even gek doen
Geniale vent datquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bumbubububum bumumumumu
Wat ben je aan het downloaden dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
Jeej, mn film is klaar![]()
Nog 4 te gaan en ik heb alles binnen
Je hebt Faye op appelpop emotioneel begeleid terwijl Naatje lekker aan het feest vieren was. Of heb ik het verkeerd?quote:
jouw film of een filmquote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
Je weet dat hij bedoelt dat de vrouw niet moet huilen ?quote:
Nu nog Hanna, Jane Eyre, Water for Elephants en Win Winquote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ben je aan het downloaden dan?
Af Knetterquote:
wat voor soort film maak je?quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geniale vent dat
Zelfde als zn jumpstyle filmpje
* Knetter duikt onder de dekens en kijkt met puppy oogjes omhoogquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog meer ksc gepeupel hier
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach, scheelt dat je hem zo oppakt en terugzet in de ksc als je zou willen.ik heb nog ergens een wasmachine hoor
quote:echt?
beetje maarquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij echt als een blij ei door huis heen te stuiteren nu.dan maar weer weggaan denk ikquote:nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Valt me wel op dat er steeds minder van deze straat mensen zijnquote:
Zo is ze liefquote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter duikt onder de dekens en kijkt met puppy oogjes omhoog
Nu issie van mijquote:
Soul Surfer, Prom, Paul, Bridesmaids, Thor en X-Men First Classquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je weet dat hij bedoelt dat de vrouw niet moet huilen ?
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat enge went welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik heb nog ergens een wasmachine hoor
[..]echt?
[..]
beetje maar
[..]
dan maar weer weggaan denk ik![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |