quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo is ze lief![]()
* Stiffler1988 die een snoepje aan Knetter geeft
waarin amsterdam woon je?quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt me wel op dat er steeds minder van deze straat mensen zijn
quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu issie van mij
[..]
Soul Surfer, Prom, Paul, Bridesmaids, Thor en X-Men First Class
quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik heb nog ergens een wasmachine hoor
[..]echt?
[..]
beetje maar
[..]
dan maar weer weggaan denk ik
Same shit, different day
SC hopper present
Moet je sowiesoquote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Waarom knalt hij er steeds uit als ik een sjekkie draaiIK GELOOF NIET IN JE, GOD, DUS NOKKEN MET DIE TEKENEN DAT IK MOET KAPPEN MET ROKEN.
Waarover dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger dat dit nummer geeneens over vrouwen gaat ofzo
Deze is tofferquote:
heb je de lotto gewonnen ofzo?quote:
Roken is lekker dus nee.quote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet je sowieso
[..]
Waarover dan?
ik heb deze gast eens in utrecht gezien, toen begon die scientology shit te schreeuwenquote:
quote:
Ja dat weet ik niet meer maar WT of Zokunen had het daar een keer over tijdens een showquote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet je sowieso
[..]
Waarover dan?
ja zoietsquote:Op maandag 12 september 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je de lotto gewonnen ofzo?
nu wil ik weten wat er zo gaaf isquote:
Bijzaakquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer maar WT of Zokunen had het daar een keer over tijdens een show
aldus wikipedia.quote:De correcte schrijfwijze van de titel in het Jamaicaans-Engelse patois zou "No, woman, nuh cry" moeten zijn. Het woord "nuh", dat korter uitgesproken wordt dan "no", staat gelijk aan het Engelstalige "don't".[3] Een voetstoots vertaling van "No woman, no cry" in het Jamaicaans-Engels is: "Nee, meisje, huil niet"
Oud west, ze zijn echt bijna verdwenen uit het stadsbeeldquote:Op maandag 12 september 2011 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarin amsterdam woon je?
vrouwquote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu wil ik weten wat er zo gaaf is
damn nieuwsgierigheid
whatsappen in t buitenland? hell no, en ze moeten al slapenquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vannacht stiekem met haar whatsappen?
hier in de buurt hebben ze hun eigen hangplek.. behalve stuk of 3 straatnieuwsmannetjes bijna niemand inddquote:Op maandag 12 september 2011 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oud west, ze zijn echt bijna verdwenen uit het stadsbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |