Ik zag vanochtend een toffe. Prachtig haar en zulke mooie lichte ogen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Krullen (niet vereist, wel leuk), leuke lach, humor, intelligent, moet er niet overheen lopen, slank, langer dan ik.
Nouja, eigenlijk heb ik geen standaard typ, meer dat het totaalplaatje moet kloppen
Oehquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een toffe. Prachtig haar en zulke mooie lichte ogen.
Ja, dan gaan we Hans een jurkje aantrekkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef mr-green het volgende:
Oja was er nou binnenkort een meet?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso, maandag heb ik altijd weekend.![]()
Haha doe eens een uitgebreide versiequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar kan veel erger hoor. Ik vind dit nog wel bescheiden
mooie meet plek, zou ik ook nog een keer op visite komen, bij JJH en de andere Zwolle peepsquote:
Jamie Oliver dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Krullen (niet vereist, wel leuk), leuke lach, humor, intelligent, moet er niet overheen lopen, slank, langer dan ik.
Nouja, eigenlijk heb ik geen standaard typ, meer dat het totaalplaatje moet kloppen
40 min met de treinquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooie meet plek, zou ik ook nog een keer op visite komen, bij JJH en de andere Zwolle peeps
Zwolle is voor mij ook best te doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooie meet plek, zou ik ook nog een keer op visite komen, bij JJH en de andere Zwolle peeps
Meer dat het veel erger kanquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha doe eens een uitgebreide versie
Die is klein en niet slankquote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
zijn er leuke kroegjes @ Zwolle, JJH?
So true!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
Het leuke aan al die eisenpakketjes is dat je ze altijd vergeet wanneer er een jongen/meisje langskomt waar je stapelverliefd op wordt maar die niet in jouw gecreëerde eisenpakket past.
Vandaar ook dat ik zeg dat het totaalplaatje gewoon moet kloppen, maar dit zijn over het algemeen dingen die ik leuk vindquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
Het leuke aan al die eisenpakketjes is dat je ze altijd vergeet wanneer er een jongen/meisje langskomt waar je stapelverliefd op wordt maar die niet in jouw gecreëerde eisenpakket past.
Kloptquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben 2m, blond, niet heul gespierd en wel een buik, rijd taxi, vreemde vrienden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meer dat het veel erger kan![]()
Maar als ik m ga uitbreiden, minimaal 1.83 lang, max 1.95, gespierd, bruin haar, heeft een baan/goede vrienden, is sociaal, heeft leuke vrienden, spontaan, houdt van lekker eten, kan niet tegen kietelen etc
[..]
Die is klein en niet slank
En zn kinderen hebben vreemde namen![]()
Oh en hij heeft geen krullen
Hoe kom je erop?
ik val absoluut niet op blond.. toch val ik op blondquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
ik val altijd op blond, maar dat is mijn vrouw zeker niet
Beetje krullen toch wel?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meer dat het veel erger kan![]()
Maar als ik m ga uitbreiden, minimaal 1.83 lang, max 1.95, gespierd, bruin haar, heeft een baan/goede vrienden, is sociaal, heeft leuke vrienden, spontaan, houdt van lekker eten, kan niet tegen kietelen etc
[..]
Die is klein en niet slank
En zn kinderen hebben vreemde namen![]()
Oh en hij heeft geen krullen
Hoe kom je erop?
Ohja, en minimaal 19, maximaal 23quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben 2m, blond, niet heul gespierd en wel een buik, rijd taxi, vreemde vrienden.
Kan wel niet tegen kietelen en houd van lekker eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |