Het stinkt, je huid gaat ervan achteruit, bloedsomloop wordt minder goed, je longen raken vervuild, trilhaartjes werken niet meer en het kost je bakken met geld.quote:
Dat krijg je minder geconcentreerd binnenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Buiten lopen en uitlaatgassen inademen ook.
Oeh vliefd?quote:
dat weet ik nog van de webcamquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Knetter is inderdaad duidelijk vrouw
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het stinkt, je huid gaat ervan achteruit, bloedsomloop wordt minder goed, je longen raken vervuild, trilhaartjes werken niet meer en het kost je bakken met geld.
[..]
Dat krijg je minder geconcentreerd binnen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hou ervan om gelijk te hebben
Ach, ik vind roken lekker dus ik aanvaard de consequenties.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het stinkt, je huid gaat ervan achteruit, bloedsomloop wordt minder goed, je longen raken vervuild, trilhaartjes werken niet meer en het kost je bakken met geld.
[..]
Dat krijg je minder geconcentreerd binnen
dat jij een vrouw bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh vliefd?
zijn er wel veel de laatste tijd
Love is gewoon overal in de air.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh vliefd?
zijn er wel veel de laatste tijd
kheb wel een piemol hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Knetter is inderdaad duidelijk vrouw
Ik ga dan toch liever voor goede carrière, bruisend sociaal leven, op een gegeven moment een leuke man en rond mn 30e kinderenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Je moet toch iets met je leven.
Tevens: Geld moet rollen
Okequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, ik vind roken lekker dus ik aanvaard de consequenties.
Goedzoquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef mr-green het volgende:
[..]ik ook hoor (maar als iuk geen gelijk heb geef ik het graag toe
)
oh nou weet ik t nog nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat jij een vrouw bentnieuwsgierig
Vervang roken door vrouwen en je hebt een heteromanquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, ik vind roken lekker dus ik aanvaard de consequenties.
En dat met dit takkeweer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
Love is gewoon overal in de air.
tsja dat valt niet zo op op de webcam hequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb wel een piemol hoor![]()
19 cm puur hard genot...
Behalve als de tafel een beetje omhoogkomt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja dat valt niet zo op op de webcam he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |