SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Op dit moment ben ik gastgezin voor drie kittens: Joe, Socks, en Bliksem.
Ik had ook nog een Donder maar die is vorige week verhuisd naar zijn nieuwe baasjes. Helaas is hij ernstig ziek geworden en vanavond overleden
Maar ik heb ook goed nieuws: Joe en Bliksem gaan vrijdag emigreren naar fokker Rewimo! Bliksem krijgt een nieuwe naam: Odie.
Joe
Socks
Joe en Donder
Donder
Odie
Linkje naar vorige deel
Gastgezin Oognips 6e nestje!
Ik wilde het net wijzigenquote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Je moet nog even wennen aan Bliksems Odies nieuwe naam
quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Wees maar gerust: er komen ongetwijfeld heel veel foto's van de heren
Geen updates, een eigen topic(serie), wat denk jij nou?quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Mry het volgende:
Wat super Rewimo!!![]()
Ik vind Odie echt een leuke naam voor Bliksem!
En een FOK!-adoptie betekent updates!
Logisch ja,quote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen updates, een eigen topic(serie), wat denk jij nou?
quote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen updates, een eigen topic(serie), wat denk jij nou?
Kom maar op! Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nieuwe foto's gemaakt voor je rewimo
Haha het komt goed met Socksquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Sorry SocksAls je een kater was had ik je wel meegesneakt...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef indaha het volgende:
We moeten nog gewoon een Fokker tussen Weert en Enschede vinden die Socks en Manolo adopteert , dan is de cirkel rond (ik droom gewoon even verder)
Ik denk dat dat echt teveel gevraagd is, maar er rennen hier zoveel Fokkers rond, iemand moet toch van zwart/witjes houdenquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Wat een toeval he, ze zijn ook nog eens beide zwart-wit, dat spreekt mensen veel minder aan dan een kitten met een kleurtje.
Als PB Manolo neemt kan ze Socks er ook wel bij nemen, vind je niet?
Het was ook maar een grapjequote:Op maandag 12 september 2011 22:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat echt teveel gevraagd is, maar er rennen hier zoveel Fokkers rond, iemand moet toch van zwart/witjes houden
Ja ik weet het, ik had er al 1 en krijg er nog eentje bij,quote:Op maandag 12 september 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:
Zwart-witjes zijn heel leuk, kijk maar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb even geshopt voor de heren
Balletjes, muisjes en een hengel met piepmuis
Heb je die in huis ja?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Hier krijgen ze echte muizen om mee te spelen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef Oognip het volgende:
Wat staat dit toch altijd leuk
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle
Zekerquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]je had het filmpje erop gezet
wat heerlijk dat er al 2 geadopteerd worden dankzij Rewimo
Nog 3 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:
"Gereserveerd"![]()
Is het al vrijdag? [ afbeelding ]
Joe heeft net heerlijk op mijn schoot gelegen en daarna naast me op zijn rugquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:37 schreef Rewimo het volgende:
3 nachten?
Nu maar hopen dat ik vannacht wèl over ze droom
Nee, maar ik kan even kijken of ie in een fotobui isquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:54 schreef Rewimo het volgende:
JoeHij is echt prachtig! Vrijdag mag ie onze kasten gaan proberen
![]()
Heb je ook nog leuke Odie-foto's?
Succes! En wat een schattige foto's van Joe en Odie/Bliksemquote:Op woensdag 14 september 2011 10:06 schreef Oognip het volgende:
Fuck, Bliksem is ziek. Ik ga zo naar de dierenarts.
Toen ik hem vanmorgen zag dacht ik: jij bent ziek. Hij zat in elkaar, at niet veel en is sloom. Nu krijgt hij er ook traanoogjes bij. Ik ben nu aan het wachten op de da.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:36 schreef Hitomi het volgende:
Oh nee! Wat heeft de kleine Bliksem?
Maar dat wisten wij ook allang dat jij een hele goede wasquote:Op woensdag 14 september 2011 12:22 schreef Oognip het volgende:
De lieve mensen van het asiel hebben me iig even goed wijs proberen te maken dat het echt niet mijn verantwoordelijkheid meer was van Donder en dat ze bang zijn dat ik anders stop met opvangen door die ellende. En dat willen ze niet want ik ben zo'n goede
Nee ik denk dat we het een weekje opschuiven. Mocht het nou helemaal mis gaan met Odie (waar we niet vanuit gaan) dan wil ik liever dat dat hier gebeurt dan bij zijn nieuwe baasje. En verhuisstress bij een ziek kitten is natuurlijk nooit goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar dat wisten wij ook allang dat jij een hele goede was![]()
Mag Odie vrijdag wel emigreren naar Duitsland met Joe?
en het risico zou ik toch niet nemenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik denk dat we het een weekje opschuiven. Mocht het nou helemaal mis gaan met Odie (waar we niet vanuit gaan) dan wil ik liever dat dat hier gebeurt dan bij zijn nieuwe baasje. En verhuisstress bij een ziek kitten is natuurlijk nooit goed.
Hoe jammer ik het ook vind voor Rewimo, ik wil niet weer met een schuldgevoel blijven zitten.
Je hebt helemaal gelijk dat alle negatieve ervaring wel ontzettend leerzaam zijn. Dat is het enige positieve eraan inddquote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik denk dat niemand het zo begrepen hadkwam van mij misschien ook wat ongelukkig eruit.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, alle begrip van onze kant hoorBeter een weekje wachten, is goed voor allemaal en zeker voor Odie. En die is het belangrijkste
Pluim heeft het ook; die is zo verkouden dat ze af en toe een snottebel heeft. Het arme kindquote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef Oognip het volgende:
HetzelfdeHij ligt precies in dit standje
af en toe komen er wat belletjes uit zijn neus.
snottebelletjesquote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
HetzelfdeHij ligt precies in dit standje
af en toe komen er wat belletjes uit zijn neus.
De meeste tijd ziet ie er ook wel goed uit en op sommige momenten kijkt ie heel zielig, zoals op de eerste foto (dat is Odies zielig kijken blik).quote:Op woensdag 14 september 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim heeft het ook; die is zo verkouden dat ze af en toe een snottebel heeft. Het arme kind
Toch vind ik 'm er niet zo heel erg slecht uit zien hoor, maar dat kan door de foto zijn
En als ze zich echt vervelend voelen, liggen ze (de onze althans) in elkaar gedoken sneu te wezenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef Oognip het volgende:
De meeste tijd ziet ie er ook wel goed uit en op sommige momenten kijkt ie heel zielig, zoals op de eerste foto (dat is Odies zielig kijken blik).
Dat weet ik ondertussen als geen anderquote:Op woensdag 14 september 2011 17:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als ze zich echt vervelend voelen, liggen ze (de onze althans) in elkaar gedoken sneu te wezen
Super!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:59 schreef Oognip het volgende:
Dat weet ik ondertussen als geen andermaar dat deed ie vanmorgen ook totdat ie een tijdje op de kruik lag
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
De meeste tijd ziet ie er ook wel goed uit en op sommige momenten kijkt ie heel zielig, zoals op de eerste foto (dat is Odies zielig kijken blik).
Dat was wel leuk geweest ja, maar die 2 zijn zo snel (en mijn camera zo kut)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef Rewimo het volgende:
![]()
Klinkt alsof ie zich wat beter voelt
Zoiets moest je kunnen filmen
Hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2011 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Hoe gaat het vanmorgen met Odie? En met de rest?Heeft Joe hem nog gevonden gisteravond?
Doe ik en doe ikquote:Op donderdag 15 september 2011 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Verwen hem maar met iets extra lekkers
Ah!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het ventje ligt nu steeds op zijn rug op die kruik, eerst dacht ik dat ie oververhit was geraaktmaar dat was gelukkig niet zo
Toen ik een foto wilde maken lag hij op zijn rug tot ik de foto maakte:
[ afbeelding ]
Ik denk het, maar ga eerst overleggen met de coordinator maar die neemt niet op.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:03 schreef Rewimo het volgende:
OdietjeGa je weer met hem naar de DA?
jij hebt precies wel pech met dit nestjequote:Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef Oognip het volgende:
Joe is echt zooo stout. Gister heeft hij een (plastic) vaas met bloemen omgegooid en vandaag nog een keer. Toen heb ik de bloemen in een glazen vaas gezet omdat die wat steviger is, weer de hele grond zeiknat![]()
Bliksem ziet er echt niet uit, ik ben bang
Vanmorgen heeft hij 2x niet veel gegeten, nu net wel normaal. Als hij stopt met eten dan dwangvoeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef indaha het volgende:
Ha gelukkig goed nieuws dus * indaha slaakt een zucht van verlichting
Nu nog maar even lekker verwennen, eet hij wel of wil dat niet zo met zijn zere keel?
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:05 schreef Oognip het volgende:
We zijn weer terug van de da. Thuis had hij rond 11 uur 39.7 (dus koorts) en ik vond hem er naar mate de dag vorderde steeds slechter uit zien. Bij de da had hij 38.2 (dus prima), longetjes waren schoon, de rest was ook goed alleen heeft hij keelpijn en voor de rest heeft hij niks mee gekregen. Hij moet het zelf oplossen....
Hij heeft denk ik de hele dag geslapen om vanavond de hele avond met Joe te kunnen spelenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Odie, en nu morgen niet weer instorten hoor
Ja, ik kijk er echt naar uitquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef indaha het volgende:
Dan is het wel fijn dat ze samen naar Rewimo mogen en daar hebben ze genoeg huis om af te breken
Ik vertelde het net aan Joe en ik kreeg zo'n blik:quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Rewimo het volgende:
* Bloemen op "niet meer in huis halen"-lijstje zet
Tuurlijk mag datquote:Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef Oognip het volgende:
Als ik ze ooit op kom zoeken (als dat mag) neem ik wel een bloemetje voor je mee
Weet wat je zegt hequote:Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datAl is het elk weekend
Komt er aan hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Ja nou, dat is Odie, een verse Joe heb ik nog niet gezien vandaag
En ik meen het hoorJe mag zo vaak komen als je wilt
Ben je nu tevreden?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
![]()
![]()
Wat een schatjes allemaal toch!![]()
Socks
Mwah, meer is altijd beterquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef indaha het volgende:
Socks wil gewoon zijn haar sokken laten zien![]()
Allemaal schatjes en Pingoo is toch zo'n lieverd met de kittens,dat moet ik hier volgende week afwachten hoe dat gaat.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Hm, klimmen kunnen ze hier ook, we hebben 7 meter boekenkast
En de boeken vastgeplaktquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
[..]
En de boeken vastgeplakt, want die zullen ze er wel uit gaan gooien.
Ik vrees meer voor de Lego die er ook in staatquote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
En de boeken vastgeplakt, want die zullen ze er wel uit gaan gooien.
Hij heeft echt een lange staart!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Rewimo het volgende:
JoeWat een lange staart heeft ie!
En Odie, ik zal hier de hangmandjes ook maar tevoorschijn halen voor je
Ik hou me aanbevolenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Als je ze niet kan vinden Rewimo heb ik er hier nog eentje voor je, Rhana gebruikt m ook niet
Mocht je Odie en Joe ophalen wanneer ik op vakantie ben dan heeft Oognip de sleutel en bij deze toestemming om het hangmandje uit de berging te halenquote:
Superquote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Mocht je Odie en Joe ophalen wanneer ik op vakantie ben dan heeft Oognip de sleutel en bij deze toestemming om het hangmandje uit de berging te halen
dan is dat alvast geregeld
Anders kom je toch gewoon een keer met Oognip samen langs hier. Kun je zelf kijken hoe het met ze gaatquote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat komt vast goed
ik zal nog wel eens lief naar Oognip kijken voordat ik wegga zodat ik ze nog even kan knuffelen en ze ernstig kan toespreken dat ze zich gedragen bij je
Lijkt me een goed plan!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Anders kom je toch gewoon een keer met Oognip samen langs hier. Kun je zelf kijken hoe het met ze gaatOognip komt toch elk weekend
Elk weekend maar?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Anders kom je toch gewoon een keer met Oognip samen langs hier. Kun je zelf kijken hoe het met ze gaatOognip komt toch elk weekend
Ze adopteren vrijwel alles bij jouquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Elk weekend maar?kun je me niet gewoon adopteren?
Kijk, dat gaat weer helemaal de goede kant op!quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:49 schreef Oognip het volgende:
Odie is goed aangekomen en heeft net lekker gegeten
quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:49 schreef Oognip het volgende:
Odie is goed aangekomen en heeft net lekker gegeten
En wie moet de volgende zending asielkittens dan opvangen?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef Oognip het volgende:
Elk weekend maar?kun je me niet gewoon adopteren?
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie moet de volgende zending asielkittens dan opvangen?
Precies. Je komt maar gewoon in het weekend hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:47 schreef Oognip het volgende:
Ja dat is waarnaja dan gaat het feest niet door
Hij heeft morbide obesitasquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:31 schreef sararaats het volgende:
Is het nu maar een gedacht of is Bliksem zo "dik"?
Hij past echt perfect bij onsquote:
Gelukkig dat het met Odiequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:29 schreef Oognip het volgende:
Bliksem lag heerlijk bij mij op schoot
[ afbeelding ]
Zooo schattig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna kroop Bliksem bij Luna in de mand
[ afbeelding ]
En nog gauw wat foto's van Joe gemaakt anders krijg ik commentaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixedquote:
quote:
Nee, maar dat heeft hij de hele dag niet gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Je leert het nog wel
Had ie geen koorts meer?
Ongeveer zelfde als gisteren. Hij heeft wel goed gegeten. Ik ga zo voor de zekerheid nog even tempen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het vanmorgen met mijn favoriete katten?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:
Het gaat echt beter met Odie! De afgelopen 2 dagen is hij alleen 's avonds actief geweest, maar hij is nu ook al lekker aan het rennen en spelen met Joe en Socks
Zijn temp was ook prima dus het gaat de goede kant op
Het gaat echt beter met Odie! De afgelopen 2 dagen is hij alleen 's avonds actief geweest, maar hij is nu ook al lekker aan het rennen en spelen met Joe en Socks
Sommige katten willen helemaal niet altijd buiten op de bak, bijvoorbeeld wanneer het vriest dat het kraakt of omdat dan de kater van de buren de kat in elkaar komt meppen terwijl die kat even rustig naar het toilet wil. In dat geval kan zo'n kat er voor kiezen het dan maar in huis te doen, of je man dat nu een goed alternatief zou vinden en de kat dan niet weg zou willen doen ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald: ik mag van mijn man alleen een zwarte kat die ik moet leren buiten op de bak te gaan,
Ik vind het wel gek dat de kat alleen buiten op de bak mag... Inderdaad wat pumpkin_Ruby zegt, wat nou als de kat het niet wil? Dan moet de kat maar weg?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald: ik mag van mijn man alleen een zwarte kat die ik moet leren buiten op de bak te gaan, nu komt Socks zeker wel in aanmerking, maar volgend jaar 5 weken naar Azië, dus ik wacht liever tot daarna voordat hier weer een boezenbeest komt, maar ohh, wat is Socks mooi
Ze vindt vast snel een lief baasje
Ja het is echt lastig. Hier een foto van Luna, ze lag in het licht maar de foto ziet er nog niet uit, maar dat ligt meer aan mijquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:19 schreef Rewimo het volgende:
Foto'sHartstikke mooi, Oognip!
Als Joe eenmaal hier is ga ik me op de uitdaging storten om hem mooi op de foto te krijgenDat is echt heel moeilijk met effen donkere katten
Maar ik ga hem gewoon stalken
Met tegenlicht wordt het helemaal lastig ja. Je ziet bij Joe vaak, als je flitst, dat zijn haren oplichten. Maar zonder flits zie je helemaal geen haren, alleen een donker vlak. Ik ga het met de spiegelreflex proberen, hopelijk lukt dat beterquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef Oognip het volgende:
Ja het is echt lastig. Hier een foto van Luna, ze lag in het licht maar de foto ziet er nog niet uit, maar dat ligt meer aan mijIn het licht valt het mee
[ afbeelding ]
Als Oognip niet wilquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip als je wil kan ik morgenmiddag/avond of maandag nog wel even met mijn camera (met huisdier-stand) proberen een paar mooie foto's te maken?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
Dat is lief van je mm maar het hoeft nietik heb een paar mooie
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef Mama_Mia het volgende:
ik denk het staat zo lomp lief als ik zeg dat ik voor Rewimo een paar mooie foto's wil maken
quote:
Dan nodig ik je toch uit?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:47 schreef Mama_Mia het volgende:
maar mezelf uitnodigen om jou een plezier te doen staat natuurlijk niet lief naar Oognip
Dat kan natuurlijk ookquote:
Ja hequote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Rewimo het volgende:
Dat laatste filmpjeWat zijn ze heerlijk aan het spelen!
En de foto's zijn geweldig, Joe is echt zó mooiDat pootje
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef sararaats het volgende:
kwam er een trein voorbij in het laatste filmpje?
Nee helaas nietquote:Op zondag 18 september 2011 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een boefjes had je vandaag
Heeft socks al uitzicht op een huisje?
whohooo, ik heb goed gezienquote:
Jij bent lekker complimenteusquote:Op zondag 18 september 2011 15:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
whohooo, ik heb goed gezien
en dat pootje van Joe is zo schattig. hij heeft wel dikke/brede pootjes hihi
ok ok ze zijn perfect. zo beter mevrouw?quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij bent lekker complimenteusOdie is dik en Joe heeft dikke poten
En bedankt
neuh heur. het viel me gewoon op.quote:Op zondag 18 september 2011 15:39 schreef Rewimo het volgende:
sara, zijn katten in België zo superslank dan
Lijkt me een heel goed ideequote:Op zondag 18 september 2011 15:29 schreef Mry het volgende:
Joe staat er hartstikke mooi op hoor![]()
Desondanks wil ik je toch adviseren om dagelijks te blijven oefenen en het resultaat hier te laten keuren.
Frasier was in de zomer veel magerder dan nu. is dat bij Odie niet zo?quote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kom je er nou toch bij dat ze dik zijn? Ik snap echt niet waar je dat uit concludeert.
Nou zeg, ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt. Ze zijn niet dik. Odie is 1.6 kilo en Joe 2.3. Het zijn ook niet de dunste, maar dik noem ik ze zeker niet. Op het asiel krijg ik altijd complimenten dat ze er zo goed uit zien en ze zo lekker groeienquote:Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
neuh heur. het viel me gewoon op.
heeft Odie z'n winterpels al? dan kan het namelijk dat ie wat "dikker" toont.
Odie heeft toch alleen nog maar de zomer meegemaaktquote:Op zondag 18 september 2011 15:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Frasier was in de zomer veel magerder dan nu. is dat bij Odie niet zo?
maar goed, Odie heeft zo'n verleidelijke blik in z'n oogjes.
ik zwijg want het begint te erg te worden
ok gesnopen en ik zal zwijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg, ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt. Ze zijn niet dik. Odie is 1.6 kilo en Joe 2.3. Het zijn ook niet de dunste, maar dik noem ik ze zeker niet. Op het asiel krijg ik altijd complimenten dat ze er zo goed uit zien en ze zo lekker groeienAls deze ziek worden kunnen ze wel wat hebben. Zo'n dun ding kan niet veel hebben.
Dat hopen wij ook, het zijn echt schatjes allebeiquote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
Wat een lieverds allebei, dat Rewimo maar lang van ze mag genieten
Dat hoop ik echt heel erg!quote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
Wat een lieverds allebei, dat Rewimo maar lang van ze mag genieten
Wel aan gedacht, maar nog niet uitgevoerd omdat ik geen selectie kan makenquote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef sararaats het volgende:
Nipje, heb je eigenlijk al eens gedacht om sommige foto's te vergroten en in te kaderen?
Ze zijn prachtig
Welke zomerquote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Odie heeft toch alleen nog maar de zomer meegemaakt
Leukquote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Oognip het volgende:
Joe en Socks met laser
Bliksem met laser, te lui om uit zijn mand te komen
quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Oognip het volgende:
Joe en Socks met laser
Bliksem met laser, te lui om uit zijn mand te komen
Ik ben dol op therapeutisch knuffelen met kattenquote:Op maandag 19 september 2011 17:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb therapeutisch kittens geknuffeld (rotdag gehad)
Pingoo + Muis + Luna: JOEPIE HET IS ETENSTIJD
M_M: *gaat kittens knuffelen*
P + M + L: ETEN! -brul-
Ik heb Joe op schoot gehadhij kroop er zomaar vanzelf op
en hij spinde en ik heb foto's gemaakt met het toestel van Oognip dusse Rewimo, hopelijk krijg je er alsnog een paar
(En natuurlijk Joe
![]()
![]()
wat een heerlijk ding
)
Bliksem en Socks hebben ook flink gesnord en ik voel me nu een stuk beter
quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Troel het volgende:
En anders kom je rustig hier een keer Tim en Pim knuffelen hoor
quote:Op maandag 19 september 2011 17:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben dol op therapeutisch knuffelen met kattenEn als je na zondag behoefte hebt aan Joe of Odie kom je maar gewoon hier
Net of jij betere foto's maakt met mijn cameraquote:Op maandag 19 september 2011 17:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb therapeutisch kittens geknuffeld (rotdag gehad)
Pingoo + Muis + Luna: JOEPIE HET IS ETENSTIJD
M_M: *gaat kittens knuffelen*
P + M + L: ETEN! -brul-
Ik heb Joe op schoot gehadhij kroop er zomaar vanzelf op
en hij spinde en ik heb foto's gemaakt met het toestel van Oognip dusse Rewimo, hopelijk krijg je er alsnog een paar
(En natuurlijk Joe
![]()
![]()
wat een heerlijk ding
)
Bliksem en Socks hebben ook flink gesnord en ik voel me nu een stuk beter
Joe is wel goed zichtbaarquote:Op maandag 19 september 2011 19:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Net of jij betere foto's maakt met mijn camera
Dat is ie anders ook welquote:Op maandag 19 september 2011 19:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Joe is wel goed zichtbaarmaar nee hij was gewoon schattig aan het doen
Ja weet ikquote:
Hohohohoho, natuurlijk moeten ze hier geplaatst worden!quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja weet ikik maakte alleen foto's omdat ie er schattig bij lag
als je ze niet wil uploaden dan stuur je ze maar naar mij
Shit. qltel lust het niet dus ik zie mijn kaas al verdwijnen als ik niet thuis benquote:
Odie en Joequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Tedere omhelzing van Odie en Joe![]()
Socks met het flesje
En Odie![]()
Is het nou nóg geen zondag?
Ik vond het verschil al zo grootquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef Oognip het volgende:
Odie en JoeOdie en Luna bedoel je
Niet te veel posten want ik kan de komende 2 uur geen nieuw topic openen(bios)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |