Succes! En wat een schattige foto's van Joe en Odie/Bliksemquote:Op woensdag 14 september 2011 10:06 schreef Oognip het volgende:
Fuck, Bliksem is ziek. Ik ga zo naar de dierenarts.
Toen ik hem vanmorgen zag dacht ik: jij bent ziek. Hij zat in elkaar, at niet veel en is sloom. Nu krijgt hij er ook traanoogjes bij. Ik ben nu aan het wachten op de da.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:36 schreef Hitomi het volgende:
Oh nee! Wat heeft de kleine Bliksem?
Maar dat wisten wij ook allang dat jij een hele goede wasquote:Op woensdag 14 september 2011 12:22 schreef Oognip het volgende:
De lieve mensen van het asiel hebben me iig even goed wijs proberen te maken dat het echt niet mijn verantwoordelijkheid meer was van Donder en dat ze bang zijn dat ik anders stop met opvangen door die ellende. En dat willen ze niet want ik ben zo'n goede
Nee ik denk dat we het een weekje opschuiven. Mocht het nou helemaal mis gaan met Odie (waar we niet vanuit gaan) dan wil ik liever dat dat hier gebeurt dan bij zijn nieuwe baasje. En verhuisstress bij een ziek kitten is natuurlijk nooit goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar dat wisten wij ook allang dat jij een hele goede was![]()
Mag Odie vrijdag wel emigreren naar Duitsland met Joe?
en het risico zou ik toch niet nemenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik denk dat we het een weekje opschuiven. Mocht het nou helemaal mis gaan met Odie (waar we niet vanuit gaan) dan wil ik liever dat dat hier gebeurt dan bij zijn nieuwe baasje. En verhuisstress bij een ziek kitten is natuurlijk nooit goed.
Hoe jammer ik het ook vind voor Rewimo, ik wil niet weer met een schuldgevoel blijven zitten.
Je hebt helemaal gelijk dat alle negatieve ervaring wel ontzettend leerzaam zijn. Dat is het enige positieve eraan inddquote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik denk dat niemand het zo begrepen hadkwam van mij misschien ook wat ongelukkig eruit.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, alle begrip van onze kant hoorBeter een weekje wachten, is goed voor allemaal en zeker voor Odie. En die is het belangrijkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |