jij hebt precies wel pech met dit nestjequote:Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef Oognip het volgende:
Joe is echt zooo stout. Gister heeft hij een (plastic) vaas met bloemen omgegooid en vandaag nog een keer. Toen heb ik de bloemen in een glazen vaas gezet omdat die wat steviger is, weer de hele grond zeiknat![]()
Bliksem ziet er echt niet uit, ik ben bang
Vanmorgen heeft hij 2x niet veel gegeten, nu net wel normaal. Als hij stopt met eten dan dwangvoeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef indaha het volgende:
Ha gelukkig goed nieuws dus * indaha slaakt een zucht van verlichting
Nu nog maar even lekker verwennen, eet hij wel of wil dat niet zo met zijn zere keel?
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:05 schreef Oognip het volgende:
We zijn weer terug van de da. Thuis had hij rond 11 uur 39.7 (dus koorts) en ik vond hem er naar mate de dag vorderde steeds slechter uit zien. Bij de da had hij 38.2 (dus prima), longetjes waren schoon, de rest was ook goed alleen heeft hij keelpijn en voor de rest heeft hij niks mee gekregen. Hij moet het zelf oplossen....
Hij heeft denk ik de hele dag geslapen om vanavond de hele avond met Joe te kunnen spelenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Odie, en nu morgen niet weer instorten hoor
Ja, ik kijk er echt naar uitquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef indaha het volgende:
Dan is het wel fijn dat ze samen naar Rewimo mogen en daar hebben ze genoeg huis om af te breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |