ok ok ze zijn perfect. zo beter mevrouw?quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij bent lekker complimenteusOdie is dik en Joe heeft dikke poten
En bedankt
neuh heur. het viel me gewoon op.quote:Op zondag 18 september 2011 15:39 schreef Rewimo het volgende:
sara, zijn katten in België zo superslank dan
Lijkt me een heel goed ideequote:Op zondag 18 september 2011 15:29 schreef Mry het volgende:
Joe staat er hartstikke mooi op hoor![]()
Desondanks wil ik je toch adviseren om dagelijks te blijven oefenen en het resultaat hier te laten keuren.
Frasier was in de zomer veel magerder dan nu. is dat bij Odie niet zo?quote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kom je er nou toch bij dat ze dik zijn? Ik snap echt niet waar je dat uit concludeert.
Nou zeg, ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt. Ze zijn niet dik. Odie is 1.6 kilo en Joe 2.3. Het zijn ook niet de dunste, maar dik noem ik ze zeker niet. Op het asiel krijg ik altijd complimenten dat ze er zo goed uit zien en ze zo lekker groeienquote:Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
neuh heur. het viel me gewoon op.
heeft Odie z'n winterpels al? dan kan het namelijk dat ie wat "dikker" toont.
Odie heeft toch alleen nog maar de zomer meegemaaktquote:Op zondag 18 september 2011 15:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Frasier was in de zomer veel magerder dan nu. is dat bij Odie niet zo?
maar goed, Odie heeft zo'n verleidelijke blik in z'n oogjes.
ik zwijg want het begint te erg te worden
ok gesnopen en ik zal zwijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg, ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt. Ze zijn niet dik. Odie is 1.6 kilo en Joe 2.3. Het zijn ook niet de dunste, maar dik noem ik ze zeker niet. Op het asiel krijg ik altijd complimenten dat ze er zo goed uit zien en ze zo lekker groeienAls deze ziek worden kunnen ze wel wat hebben. Zo'n dun ding kan niet veel hebben.
Dat hopen wij ook, het zijn echt schatjes allebeiquote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
Wat een lieverds allebei, dat Rewimo maar lang van ze mag genieten
Dat hoop ik echt heel erg!quote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
Wat een lieverds allebei, dat Rewimo maar lang van ze mag genieten
Wel aan gedacht, maar nog niet uitgevoerd omdat ik geen selectie kan makenquote:Op zondag 18 september 2011 18:11 schreef sararaats het volgende:
Nipje, heb je eigenlijk al eens gedacht om sommige foto's te vergroten en in te kaderen?
Ze zijn prachtig
Welke zomerquote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Odie heeft toch alleen nog maar de zomer meegemaakt
Leukquote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Oognip het volgende:
Joe en Socks met laser
Bliksem met laser, te lui om uit zijn mand te komen
quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Oognip het volgende:
Joe en Socks met laser
Bliksem met laser, te lui om uit zijn mand te komen
| Forum Opties | |
|---|---|