Ongeveer zelfde als gisteren. Hij heeft wel goed gegeten. Ik ga zo voor de zekerheid nog even tempen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het vanmorgen met mijn favoriete katten?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:
Het gaat echt beter met Odie! De afgelopen 2 dagen is hij alleen 's avonds actief geweest, maar hij is nu ook al lekker aan het rennen en spelen met Joe en Socks
Zijn temp was ook prima dus het gaat de goede kant op
Het gaat echt beter met Odie! De afgelopen 2 dagen is hij alleen 's avonds actief geweest, maar hij is nu ook al lekker aan het rennen en spelen met Joe en Socks
Sommige katten willen helemaal niet altijd buiten op de bak, bijvoorbeeld wanneer het vriest dat het kraakt of omdat dan de kater van de buren de kat in elkaar komt meppen terwijl die kat even rustig naar het toilet wil. In dat geval kan zo'n kat er voor kiezen het dan maar in huis te doen, of je man dat nu een goed alternatief zou vinden en de kat dan niet weg zou willen doen ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald: ik mag van mijn man alleen een zwarte kat die ik moet leren buiten op de bak te gaan,
Ik vind het wel gek dat de kat alleen buiten op de bak mag... Inderdaad wat pumpkin_Ruby zegt, wat nou als de kat het niet wil? Dan moet de kat maar weg?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald: ik mag van mijn man alleen een zwarte kat die ik moet leren buiten op de bak te gaan, nu komt Socks zeker wel in aanmerking, maar volgend jaar 5 weken naar Azië, dus ik wacht liever tot daarna voordat hier weer een boezenbeest komt, maar ohh, wat is Socks mooi
Ze vindt vast snel een lief baasje
Ja het is echt lastig. Hier een foto van Luna, ze lag in het licht maar de foto ziet er nog niet uit, maar dat ligt meer aan mijquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:19 schreef Rewimo het volgende:
Foto'sHartstikke mooi, Oognip!
Als Joe eenmaal hier is ga ik me op de uitdaging storten om hem mooi op de foto te krijgenDat is echt heel moeilijk met effen donkere katten
Maar ik ga hem gewoon stalken
Met tegenlicht wordt het helemaal lastig ja. Je ziet bij Joe vaak, als je flitst, dat zijn haren oplichten. Maar zonder flits zie je helemaal geen haren, alleen een donker vlak. Ik ga het met de spiegelreflex proberen, hopelijk lukt dat beterquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:28 schreef Oognip het volgende:
Ja het is echt lastig. Hier een foto van Luna, ze lag in het licht maar de foto ziet er nog niet uit, maar dat ligt meer aan mijIn het licht valt het mee
[ afbeelding ]
Als Oognip niet wilquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip als je wil kan ik morgenmiddag/avond of maandag nog wel even met mijn camera (met huisdier-stand) proberen een paar mooie foto's te maken?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
Dat is lief van je mm maar het hoeft nietik heb een paar mooie
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef Mama_Mia het volgende:
ik denk het staat zo lomp lief als ik zeg dat ik voor Rewimo een paar mooie foto's wil maken
quote:
Dan nodig ik je toch uit?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:47 schreef Mama_Mia het volgende:
maar mezelf uitnodigen om jou een plezier te doen staat natuurlijk niet lief naar Oognip
Dat kan natuurlijk ookquote:
Ja hequote:Op zondag 18 september 2011 13:35 schreef Rewimo het volgende:
Dat laatste filmpjeWat zijn ze heerlijk aan het spelen!
En de foto's zijn geweldig, Joe is echt zó mooiDat pootje
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef sararaats het volgende:
kwam er een trein voorbij in het laatste filmpje?
Nee helaas nietquote:Op zondag 18 september 2011 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een boefjes had je vandaag
Heeft socks al uitzicht op een huisje?
whohooo, ik heb goed gezienquote:
Jij bent lekker complimenteusquote:Op zondag 18 september 2011 15:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
whohooo, ik heb goed gezien
en dat pootje van Joe is zo schattig. hij heeft wel dikke/brede pootjes hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |