SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Op dit moment ben ik gastgezin voor vier kittens: Joe, Socks, Donder en Bliksem. Met Joe gaat alles goed. Hij is 11.5 week en heeft dus al iets meer weerstand dan de kleintjes opgebouwd. De kleintjes wilden niet aankomen dus die krijgen nu speciaal voer en dat gaat al stukken beter.
Joe
Socks
Joe en Donder
Donder
Bliksem
Linkje naar vorige deel
Gastgezin Oognips 5e nestje deel 3!
En meelevende Troelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
HoiRhana had je gemist zeker?
Ze doen het al beter hoorAlleen heeft nu mijn eigenste Pingoo 16 keer overgegeven in 2 uur
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:16 schreef Troel het volgende:
He bah, dat is helemaal niet fijn. Goed in de gaten houden en ze moeten inderdaad allemaal NU beter!
Haha vanaf je vakantieadres post je zelfsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:26 schreef CantFazeMe het volgende:
* CantFazeMe Post vanaf vakantieadres
Zoveel bij te lezen straks.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:27 schreef Oognip het volgende:
Laatste post:
[..]
En meelevende Troel
[..]
Nee het ging niet goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jaging het nog goed met haar aaien?
Hoe gaat het nu met de beestjes
ik ben net wakker
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee het ging niet goedde uitgebreide versie vertel ik je graag persoonlijk
Met Pingoo gaat het gelukkig weer goeden met de rest ook.
Jahahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kent hem?hij is geweldig
(alleen nog een beetje hardhandig)
Met mijn eigen katten goed gelukkigquote:
Ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:02 schreef Oognip het volgende:
Haha daar heb ik ondertussen wel handigheid in gekregeneerst alle bakjes eten klaar maken, dan de katten geven en dan de kittens en de kittens roepen/ophalen
Maar je hoef niet bang te zijn da de katten het voer van de kittens jatten, als ze dat al doen en ik zeg hun naam dan houden ze opmaar meestal blijven ze er af
Bliksem is leukquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blij![]()
Ik had Bliksem net vast en daarna aan mm gegeven, hij bleef rustig dus ik wilde hem nog even en ik zei nog dat hij nog nooit gespind had. Hij legde opeens zijn pootjes lekker neer en begon te spinnen, heel lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |