En de boeken vastgeplaktquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
[..]
En de boeken vastgeplakt, want die zullen ze er wel uit gaan gooien.
Ik vrees meer voor de Lego die er ook in staatquote:Op donderdag 15 september 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
En de boeken vastgeplakt, want die zullen ze er wel uit gaan gooien.
Hij heeft echt een lange staart!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Rewimo het volgende:
JoeWat een lange staart heeft ie!
En Odie, ik zal hier de hangmandjes ook maar tevoorschijn halen voor je
Ik hou me aanbevolenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Als je ze niet kan vinden Rewimo heb ik er hier nog eentje voor je, Rhana gebruikt m ook niet
Mocht je Odie en Joe ophalen wanneer ik op vakantie ben dan heeft Oognip de sleutel en bij deze toestemming om het hangmandje uit de berging te halenquote:
Superquote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Mocht je Odie en Joe ophalen wanneer ik op vakantie ben dan heeft Oognip de sleutel en bij deze toestemming om het hangmandje uit de berging te halen
dan is dat alvast geregeld
Anders kom je toch gewoon een keer met Oognip samen langs hier. Kun je zelf kijken hoe het met ze gaatquote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat komt vast goed
ik zal nog wel eens lief naar Oognip kijken voordat ik wegga zodat ik ze nog even kan knuffelen en ze ernstig kan toespreken dat ze zich gedragen bij je
Lijkt me een goed plan!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Anders kom je toch gewoon een keer met Oognip samen langs hier. Kun je zelf kijken hoe het met ze gaatOognip komt toch elk weekend
Elk weekend maar?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Anders kom je toch gewoon een keer met Oognip samen langs hier. Kun je zelf kijken hoe het met ze gaatOognip komt toch elk weekend
Ze adopteren vrijwel alles bij jouquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Elk weekend maar?kun je me niet gewoon adopteren?
Kijk, dat gaat weer helemaal de goede kant op!quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:49 schreef Oognip het volgende:
Odie is goed aangekomen en heeft net lekker gegeten
quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:49 schreef Oognip het volgende:
Odie is goed aangekomen en heeft net lekker gegeten
En wie moet de volgende zending asielkittens dan opvangen?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef Oognip het volgende:
Elk weekend maar?kun je me niet gewoon adopteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |