En wat later hakten we de knoop door:quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Christan wil Joe welEn eigenlijk wil hij Bliksem dan ook wel
Bliksem werd dus Odie (was en is af en toe nog even wennenquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik de boel dan maar even een beetje opvrolijken hier?
Joe en Bliksem komen bij ons wonenAlleen gaan we Bliksem wel omdopen in Odie, op speciaal verzoek van qltel
We gaan er niet voor naar Enschede terug. Ook al zit de sterilisatie in de prijs inbegrepen. We gaan niet met twee pas geopereerde katertjes 2 uur rijdenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef Troel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de dierenartsen enzo. Want voor steriliseren moeten ze dan weer hier in de buurt zijn, of gaan jullie dat op een of andere manier proberen te regelen?
Terecht hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan er niet voor naar Enschede terug. Ook al zit de sterilisatie in de prijs inbegrepen. We gaan niet met twee pas geopereerde katertjes 2 uur rijden
Dus de sterilisatie laten we bij onze eigen DA doen. Die zit hier 10 minuten vandaan. Dan zijn we zo weer thuis met ze en kunnen ze rustig bijkomen
Ga ik wel vanuit. Wij halen de kittens bij Oognip op en regelen met haar het papierwerk en de betaling. Omdat wij niet naar Enschede kunnen als het asiel open is, de openingstijden vallen nogal onhandig voor ons. Dus eh... ze hebben het maar te begrijpenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Troel het volgende:
Terecht hoorNeem aan dat het asiel daar ook wel begrip voor heeft?
Niet alleen voor jullie hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit. Wij halen de kittens bij Oognip op en regelen met haar het papierwerk en de betaling. Omdat wij niet naar Enschede kunnen als het asiel open is, de openingstijden vallen nogal onhandig voor ons. Dus eh... ze hebben het maar te begrijpen
Nee, maar wij moeten er wel 2 uur voor rijden, enkele reisquote:
Dat is de bedoeling jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat leuk! Die gaan het heel erg leuk en fijn bij jullie krijgen!
Ik woonde dichterbij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar wij moeten er wel 2 uur voor rijden, enkele reis
Klopt, maar jouw poezels waren al vergeven...quote:
Niet in den beginne.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, maar jouw poezels waren al vergeven...
Guus (die jij bedoelt) is vorig jaar helaas tegen een auto opgelopen. De auto was sterkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef Adelante het volgende:
Wat is er met jullie oude katten gebeurd dan rewimo?Zo'n mooie rode brit toch o.a.?
Leuke kittens wel
In den beginne was er nog geen sprake van dat wij kittens in huis gingen nemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
Niet in den beginne.![]()
2 rondrennende kittens is trouwens een stuk rustiger dan een peloton van 5!![]()
Had je die anders gewild?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, maar jouw poezels waren al vergeven...
Morgen ga ik naar het asiel met Socks, hopelijk krijg ik de papieren dan mee. Het asiel vindt het helemaal niet erg als je ze niet laat castreren hier in de buurt zolang je ze maar laat castrerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit. Wij halen de kittens bij Oognip op en regelen met haar het papierwerk en de betaling. Omdat wij niet naar Enschede kunnen als het asiel open is, de openingstijden vallen nogal onhandig voor ons. Dus eh... ze hebben het maar te begrijpen
Ik was wel ernstig verliefd op Eccoquote:
Als je toch gaatquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar het asiel met Socks, hopelijk krijg ik de papieren dan mee. Het asiel vindt het helemaal niet erg als je ze niet laat castreren hier in de buurt zolang je ze maar laat castreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |