Ik had het ook niet tegen jou, lezen...quote:Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb het over duimen dat ze een nieuw baasje krijgen, lezen....
Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 21 december 2011 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ergens in de sc maar hier niks laten horen vind ik raar
en territoriaal gedrag is nu eenmaal normaal bij katertjes die je niet laat helpen... Ik snap niet dat je dat dan niet eerst probeert, maar op mijn vraag wordt niet gereageerd...
En tja, zo werkt een forum. Toen ik besloot om niet midden in de nacht met nelis naar de da te gaan toen hij aan het sterven was, was ook niet iedereen het daar mee eens maar dat is mijn keuze en die heb ik toegelicht en toen was het duidelijk en klaar...
Het zou wellicht wel enkele speculaties weg kunnen nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger![]()
Ik word gewoon een beetje onpasselijk van de aanvallende manier waarop er nu door sommige mensen "gediscussieerd" wordt. Of ik het nou met de keuze eens ben of niet.
Vraag me ook af of een verklaring van Rewimo's kant er voor kan zorgen dat mensen het hoofdstuk tevreden af kunnen sluiten. Ik vrees eigenlijk van niet.
Ja, dat is waar. Maar ik denk dat ze op zijn minst even wachten tot het hier wat rustiger wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Het zou wellicht wel enkele speculaties weg kunnen nemen.
nou ja vast meer dan nu... En ik geef alleen mn mening hoor, ik shoot je nietquote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger![]()
Ik word gewoon een beetje onpasselijk van de aanvallende manier waarop er nu door sommige mensen "gediscussieerd" wordt. Of ik het nou met de keuze eens ben of niet.
Vraag me ook af of een verklaring van Rewimo's kant er voor kan zorgen dat mensen het hoofdstuk tevreden af kunnen sluiten. Ik vrees eigenlijk van niet.
Nou sorry hoor maar dit vind ik een beetje een belachelijke reactiequote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat vind je er dan van dat Oognip ze pas over drie weken wil opvangen?
Het was geen reactie op jouw beslissing in dezen, maar op de manier waarop moppie Rewimo en fam. aan het veroordelen was. Er is dus kennelijk wel begrip voor jouw kant van de zaak, maar geen begrip voor de andere kant.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar dit vind ik een beetje een belachelijke reactie
Ik heb tegen het asiel gezegd dat Evi het laatste kitten is dat ik opvang dit jaar omdat ik nu geen tijd meer heb ivm stage. Mijn vriend past nu op ze maar het is mijn hobby dus hij wilde er ook niet nog meer.
Nu heb ik natuurlijk plannen gemaakt voor kerst en oud en nieuw en ga een paar dagen weg, maar dat ga ik niet doen als ik niet weet of het goed gaat tussen mijn katten en Joe en Odie. Bovendien heb ik niet genoeg kattenbakken om 6 katten een paar nachten alleen te laten (voor eten wordt gezorgd).
En eigenlijk ben ik gek dat ik me aan jou ga verantwoorden.
Misschien komt dat door mijn uitleg en die ontbreekt een beetje van de andere kantquote:Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was geen reactie op jouw beslissing in dezen, maar op de manier waarop moppie Rewimo en fam. aan het veroordelen was. Er is dus kennelijk wel begrip voor jouw kant van de zaak, maar geen begrip voor de andere kant.
Dat speelt zeker wel mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien komt dat door mijn uitleg en die ontbreekt een beetje van de andere kant
Hier moet ik gewoon om lachten, wat een achterlijke opmerking.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was geen reactie op jouw beslissing in dezen, maar op de manier waarop moppie Rewimo en fam. aan het veroordelen was. Er is dus kennelijk wel begrip voor jouw kant van de zaak, maar geen begrip voor de andere kant.
Doe eens een beetje rustig, zeg.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hier moet ik gewoon om lachten, wat een achterlijke opmerking.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe eens een beetje rustig, zeg.
Wat is er achterlijk aan?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hier moet ik gewoon om lachten, wat een achterlijke opmerking.
Gb for pwessedentquote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef Goodbye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |