abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2011 @ 11:23:37 #126
163650 Greys
pi_105859721
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik heb het over duimen dat ze een nieuw baasje krijgen, lezen....
Ik had het ook niet tegen jou, lezen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105859773
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, ergens in de sc maar hier niks laten horen vind ik raar :)

en territoriaal gedrag is nu eenmaal normaal bij katertjes die je niet laat helpen... Ik snap niet dat je dat dan niet eerst probeert, maar op mijn vraag wordt niet gereageerd...

En tja, zo werkt een forum. Toen ik besloot om niet midden in de nacht met nelis naar de da te gaan toen hij aan het sterven was, was ook niet iedereen het daar mee eens maar dat is mijn keuze en die heb ik toegelicht en toen was het duidelijk en klaar...
Don't shoot the messenger ;)

Ik word gewoon een beetje onpasselijk van de aanvallende manier waarop er nu door sommige mensen "gediscussieerd" wordt. Of ik het nou met de keuze eens ben of niet.

Vraag me ook af of een verklaring van Rewimo's kant er voor kan zorgen dat mensen het hoofdstuk tevreden af kunnen sluiten. Ik vrees eigenlijk van niet.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_105859827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik word gewoon een beetje onpasselijk van de aanvallende manier waarop er nu door sommige mensen "gediscussieerd" wordt. Of ik het nou met de keuze eens ben of niet.

Vraag me ook af of een verklaring van Rewimo's kant er voor kan zorgen dat mensen het hoofdstuk tevreden af kunnen sluiten. Ik vrees eigenlijk van niet.
Het zou wellicht wel enkele speculaties weg kunnen nemen.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:26:34 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105859837
Als ik terugkijk naar de lieve foto's met de katjes weet ik in ieder geval zeker dat ze met pijn in hun hart deze katjes wegdoen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_105859960
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Het zou wellicht wel enkele speculaties weg kunnen nemen.
Ja, dat is waar. Maar ik denk dat ze op zijn minst even wachten tot het hier wat rustiger wordt. :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_105860449
quote:

[..]

nou ja vast meer dan nu... En ik geef alleen mn mening hoor, ik shoot je niet :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_105860897
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat vind je er dan van dat Oognip ze pas over drie weken wil opvangen?
Nou sorry hoor maar dit vind ik een beetje een belachelijke reactie :{
Ik heb tegen het asiel gezegd dat Evi het laatste kitten is dat ik opvang dit jaar omdat ik nu geen tijd meer heb ivm stage. Mijn vriend past nu op ze maar het is mijn hobby dus hij wilde er ook niet nog meer.
Nu heb ik natuurlijk plannen gemaakt voor kerst en oud en nieuw en ga een paar dagen weg, maar dat ga ik niet doen als ik niet weet of het goed gaat tussen mijn katten en Joe en Odie. Bovendien heb ik niet genoeg kattenbakken om 6 katten een paar nachten alleen te laten (voor eten wordt gezorgd).

En eigenlijk ben ik gek dat ik me aan jou ga verantwoorden.
pi_105861057
Oognip, je hebt volkomen gelijk. Als je een kat(ten) afstaat doordat je denkt dat ze een leuk nieuw huisje krijgen, hoef je er niet vanuit te gaan dat je altijd klaar moet blijven staan omdat het nieuwe gezin, om wat voor reden dan ook, ineens afstand doet van ze. Het is al bewonderenswaardig dat je hebt aangeboden zo over 3 weken weer op te nemen!
  woensdag 21 december 2011 @ 12:03:54 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105861071
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nou sorry hoor maar dit vind ik een beetje een belachelijke reactie :{
Ik heb tegen het asiel gezegd dat Evi het laatste kitten is dat ik opvang dit jaar omdat ik nu geen tijd meer heb ivm stage. Mijn vriend past nu op ze maar het is mijn hobby dus hij wilde er ook niet nog meer.
Nu heb ik natuurlijk plannen gemaakt voor kerst en oud en nieuw en ga een paar dagen weg, maar dat ga ik niet doen als ik niet weet of het goed gaat tussen mijn katten en Joe en Odie. Bovendien heb ik niet genoeg kattenbakken om 6 katten een paar nachten alleen te laten (voor eten wordt gezorgd).

En eigenlijk ben ik gek dat ik me aan jou ga verantwoorden.
Het was geen reactie op jouw beslissing in dezen, maar op de manier waarop moppie Rewimo en fam. aan het veroordelen was. Er is dus kennelijk wel begrip voor jouw kant van de zaak, maar geen begrip voor de andere kant.
pi_105861367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het was geen reactie op jouw beslissing in dezen, maar op de manier waarop moppie Rewimo en fam. aan het veroordelen was. Er is dus kennelijk wel begrip voor jouw kant van de zaak, maar geen begrip voor de andere kant.
Misschien komt dat door mijn uitleg en die ontbreekt een beetje van de andere kant ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 12:16:18 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105861426
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Oognip het volgende:

[..]

Misschien komt dat door mijn uitleg en die ontbreekt een beetje van de andere kant ;)
Dat speelt zeker wel mee. :)
pi_105861514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hier moet ik gewoon om lachten, wat een achterlijke opmerking.
pi_105861555
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Doe eens een beetje rustig, zeg.
pi_105861568
als alkmaar om de hoek had gelegen hadden de katten per direct hier wel tijdelijk kunnen zitten.
balen!
pi_105861577
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doe eens een beetje rustig, zeg.
:)
  woensdag 21 december 2011 @ 12:21:11 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105861586
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Wat is er achterlijk aan?
  woensdag 21 december 2011 @ 12:26:30 #142
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105861735
quote:

Gb for pwessedent :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Moderator woensdag 21 december 2011 @ 12:58:35 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105862813
Ik ga dit op slot gooien, ik geloof niet dat er meer aan verklaring gaat komen dan er al is en ik geloof ook dat alles inmiddels wel gezegd is. Laten we gewoon maar duimen dat er een heel goed nieuw gouden mandje komt voor Joe en Odie.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2011 @ 15:27:18 #144
163650 Greys
pi_105868990
En als je op de hoogte wilt blijven van het zoeken naar dat nieuwe mandje, dan kan je hier terecht:

Gastgezin Oognips opvangkittens #15
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')